جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    موزیکال

    اسباب بازی های موزیکال قوه شنوایی کودکان را بسیار تحریک می کنند و گوش کودکان را به صداهای اطراف حساس می کنند.

    مشاهده به عنوانن
    مرتب سازی بر اساس
    رادیو آموزشی موزیکال وی تک 128703
    راکر و اکر آموزشی موزیکال وی تک 136203
    ربات دایناسور موزیکال 1352
    ربات رقصنده موزیکال 142
    ربات سگ کنترلی a001

    ربات سگ leidy dog کنترلی a001

    ربات سگ هوشمند، دارای ریموت کنترل، با قابلیت تشخصی صدا و انجام دوازده فرمان صوتی. این ربات به راحتی در منزل شما جای خود را باز کرده و دوست شما خواهد شد. می تواند برقصد، موزیک پخش کند، بشیند ، راه برود، نگهبانی بدهد، یوگا کند، سلام دهد و صدای شش حیوان دیگر را تقلید کند، نوازشش کنید تا خود را لوس کند و بسیاری حرکات جذاب دیگر. این ربات بهترین وسیله برای انس دهی کودکان با حیوانات بوده تا ترس آنها از تماس مستقیم با حیوانات بریزد. از واکنش‌ها و توانایی‌های جذاب این ربات می‌توان به حرکت‌کردن و نشستن اشاره کرد. موزیکال بودن، خواندن و رقصیدن و حالت نگهبان و محافظ از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ربات کنترلی طرح سگ کد 01 است که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.ربات سگ هوشمند بی نظیر کنترلی شارژی فرمان صوتی -قابلیت تقلید هوشمند صدای 10حیوان مختلف بهمراه حرکات جذاب و متنوع (فیل،اردک،گربه،جوجه و…) قابلیت کنترل صوتی(یعنی به سگ به زبان انگلیسی میگید بشین پاشو و… و سگ انجام میدهد.تا ۱۲ دستور صوتی پیش فرض را انجام میدهد که داخل دفترچه هست) قابلیت مراقبت از صاحب خود(گارد گرفتن) قابلیت رقص با ترانه های مختلف خارجی به زبان انگلیسی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه وحرکات آکروباتی قابلیت برنامه ریزی( تمامی حرکات روی کنترل را بهش بدید تا با فشردن یک دکمه به ترتیب انجام دهد)
    نا موجود
    زنبور حرکتی هویله تویز 82721

    زنبور عسل لرزشی Huile toys هالی تویز 82721

    بر روی این زنبور یک دکمه موجود است که با فشردن آن زنبور شروع به لرزیدن می کند و چراغ آن نیز روشن می شود. زنبور عسل لرزشی هویله تویز مناسب کودکان 36 ماه به بالا می باشد.
    نا موجود
    ساعت موزیکال و نورانی وی تک 163403

    ساعت موزیکال و نورانی وی تک 163403

    این ساعت قابلیت های زیادی دارد موزیکال است دارای تایمر و چند نوع بازی است، پخش رادیو از دیگر ویژگی های این ساعت است همچنین دارای نور ۷ رنگ است و نور آن قابلیت تنظیم کردن دارد، نمایش پروژکتوری زمان روی سقف از عملکردهای این محصول است، دارای آلارم نیز می باشد که می توانید با تنظیم کردن آن از این قابلیت نیز استفاده کنید، این ساعت دارای کابل یو اس بی هم می باشد.
    نا موجود
    ست بازی huile toys هالی تویز 806

    ست بازی Huile toys هالی تویز 806

    ست موزیکال دارای طبل موزیکال چراغدار، صفحه نمایش با تصاویر متحرک، موبایل اسباب بازی،فرمان متحرک و بوق و استارت می باشد و مناسب برای کودکان بالای 18 ماه است. مشتری محترم تحویل یاارسال این کالا بین 24 تا 48 ساعت کاری می باشد .جهت تحویل فوری لطفا قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید
    نا موجود
    ست جغجغه huiletoys هالی تویز 3102
    set-baby-entertainment-hola

    ست جغجغه huiletoys هالی تویز 939A

    دارای 6 تکه اسباب بازی مختلف برای بازی نوزاد با قطعه هایی دارای دندانگیر اشکال مختلف با رنگ های متنوع برای جذابیت بیشتر بافت های گوناگون برای ارتقای قدرت لامسه نوزاد تقویت قوای شناخت رنگ ها توسط نوزاد افزایش قدرت تشخیص اشکال و وسایل مختلف بالا بردن قدرت خلاقیت به دلیل تنوع مشتری محترم تحویل یاارسال این کالا بین 24 تا 48 ساعت کاری می باشد .جهت تحویل فوری لطفا قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید
    نا موجود
    سرباز سینه خیز موزیکال 9052
    سگ دریایی آموزش موزیکال وی تک 187403
    شاهزاده اسب سوار تامی T71914

    شاهزاده اسب سوار تامی T71914

    با فشار دادن سر شاهزاده، اسب شروع به حرکت می کند و صدای یورتمه پخش می شود. - مناسب برای کودکان 12 ماه به بالا
    نا موجود
    شاهزاده خانم اسب سوار تامی T71914

    شاهزاده خانم اسب سوار تامی T71914

    با فشار دادن سر شاهزاده خانم، اسب شروع به حرکت می کند و صدای یورتمه پخش می شود. - مناسب برای کودکان 12 ماه به بالا
    نا موجود
    شیر لرزشی و موزیکال تامی T72031
    صفحه موزیکال 2980
    صفحه موزیکال آموزشی کوچک qy3009
    صفحه نقاشی مگنتی هالی تویز 3131
    صندلی موزیکال قورباغه ای وی تک 146303

    صندلی موزیکال قورباغه ای وی تک 146303

    صندلی طرح قورباغه وی تک قابلیت بالا و پائین شدن صندلی و بالانس شدن دارد ،همچنین چراغ دار است و آموزش و آشنایی با رنگ ها از ویژگی های این صندلی می باشد، دارای ۱۴ موزیک و ملودی است و برای کودکان 18 تا 36 ماه مناسب می باشد.
    نا موجود
    صندوق فروشگاهی آموزشی موزیکال 35560
    صندوق فروشگاهی سگهای نگهبان 8706
    غاز آموزشی و موزیکال هویله تویز قرمز 828

    غاز آموزشی و موزیکال Huile toys هالی تویز 828

    غاز هویله تویز قابلیت حرکت کردن دارد، چراغ دار است، می رقصد و صحبت می کند .
    950,000 تومان
    فرشته موزیکال و چراغدار 160c
    فرمان موزیکال پلی گرو 184477
    قایق ماهیگیری آموزشی موزیکال وی تک  187003
    قطار آموزشی و موزیکال هویله تویز 8810

    قطار آموزشی و موزیکال Huile toys هالی تویز 8810

    این قطار دارای قطعات لگویی می باشد که شامل اعداد 1 تا 3 و حروف انگلیسی از A تا C می باشد که کمک میکند تا کودک هم با اعداد و حروف انگلیسی آشنا شود و هم با به کار گیری هوش و قدرت شناسایی و تشخیص خود این قطعات را در جای مناسب خود قرار دهد، این قطعات در قسمت عقب ماشین جمع می شوند و کودک با باز کردن صندوق عقب می تواند دوباره این قطعات را بردارد، بر روی سقف قطار یک گوشی تلفن به همراه شماره گیر موجود است که شماره گیر قابلیت چرخش دارد، بر روی صورت قطار چشم های متحرک وجود دارد همچنین دهانش نیز باز و بسته می شود. این قطار برای کودکان بالاتر از 36 ماه مناسب می باشد.
    نا موجود
    قطار آموزشی و موزیکال فیشر پرایس 2234
    قطار موزیکال 89026
    قطار پونی متوسط 88360
    قطار پونی بزرگ 88360
    قو آموزشی و موزیکال هویله تویز 536

    قو آموزشی و موزیکال Huile toys هالی تویز 536

    این قو در قسمت مرکزی شامل یک چرخ و فلک است که آدمک ها روی اسب سوارند و به دور محوری می چرخند همچنین دارای چراغ های چشمک زن می باشند، قو آموزشی و موزیکال هویله تویز برای کودکان 36 ماه به بالا مناسب می باشد.
    ناموجود
    گاز موزیکال و چراغدار 1002416
    گردونه فشاری موزیکال حیوانات وی تک 186303

    گردونه فشاری موزیکال حیوانات وی تک 186303

    یک اسباب‌بازی بسیار مناسب برای کودکان 6 تا 36 ماه است - استفاده از 7 آهنگ و 20 ملودی متنوع یکی از مزایای این اسباب‌بازی است - این محصول دارای 4 دکمه‌ی رنگارنگ است که از آن برای آموزش اعداد، حیوانات، رنگ‌ها و اشکال استفاده‌ می‌کنند
    نا موجود
    گیتار آموزشی موزیکال حروفی 3606
    لاكپشت آموزشی و موزيكال وی تک 143103

    لاكپشت آموزشی و موزيكال وی تک 143103

    لاکپشت وی تک دارای طناب کِشنده است که مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک را تقویت می کند، این لاکپشت موزیکال و چراغ دار است و آموزش رنگ ها و آشنایی با حشرات از ویژگی های این محصول می باشد، لاکپشت موزیکال و آموزشی وی تک برای کودکان 9 تا 36 ماه مناسب می باشد.
    نا موجود
    لاکپشت آموزشی موزیکال وی تک 178103

    لاکپشت آموزشی موزیکال وی تک 178103

    یک لاک‌پشت خندان دوزبانه است که روی لاک آن، اعداد از یک تا بیست به‌صورت کلیدهای پنج‌ضلعی رنگین قرار دارند. فرم این کلیدها بسیار شبیه اشکال پنج‌ ضلعی روی لاک است که نشان از ذوق و سلیقه‌ی سازنده‌ی آن، شرکت «وی تک» دارد. این اسباب‌بازی جالب برای کودکان 5-2 سال طراحی و روانه‌ی بازار شده است - کودک حین آموزش دو زبان اسپانیایی و انگلیسی، اعداد را از یک تا بیست آموزش می‌بیند، می‌تواند بشمارد و آن‌ها را با یکدیگر جمع یا تفریق کند. همین‌طور توسط دو رول چرخان که در قسمت پایینی‌اش قرار دارد، می‌تواند اشکال هندسی مختلف و رنگ آن‌ها و وسایل گوناگون موسیقی را فرابگیرد. همان‌طور که می‌دانید، موسیقی در افزایش خلاقیت کودکان بسیار مؤثر است و باعث افزایش تمرکز آن‌ها خواهد شد. شما با آشنایی فرزند دلبندتان با موسیقی می‌توانید، کودکی خلاق داشته باشید. علاوه‌براین موسیقی در افزایش هوش ریاضی آن‌ها هم بسیار مؤثر است. در قسمت بالایی این اسباب‌بازی شاد، پنج حالت مختلف وجود دارد که هرکدام از آن‌ها کاربردی متفاوت دارند. این اسباب‌بازی دارای بیش از 125 موزیک و ملودی و... است که در تقویت حافظه‌ی کودک و تشویق او به بازی با این لاک‌پشت خندان بسیار مؤثر است.
    نا موجود
    لپ تاپ آموزشی و موزیکال وی تک 73800

    لپ تاپ آموزشی و موزیکال وی تک

    این مدل از لپ تاپ وی تک دارای 9 کلید با اشکال مختلف می باشد و آموزش و آشنایی با حروف انگلیسی و اشکال از ویژگی های این لپتاپ می باشد، موزیکال است و صفحه چراغدار رنگی دارد. دارای موس با قابلیت حرکت و همچنین دارای سوئیچ انتخاب حالت آبی زرد 73800 صورتی بنفش 73853
    ناموجود
    لپ تاپ آموزشی و موزیکال وی تک 144703

    لپ تاپ آموزشی و موزیکال وی تک

    لپ تاپ خرسی وی تک دارای ۴۰ موزیک و ملودی می باشد و آشنایی با اشکال و اعداد انگلیسی از ویژگی های این لپ تاپ است همچنین دارای دکمه های چراغ دار رنگی می باشد و موس با قابلیت حرکت دادن از دیگر عملکردهای این محصول می باشد. آبی 144703 صورتی 144753
    ناموجود
    لوازم آشپزخانه 189

    لوازم آشپزخانه 189

    مخلوط کن - قوری - فنجان - کافی میکر
    نا موجود
    لیفتراک توت توت درایو موزیکال وی تک 187803

    لیفتراک توت توت درایو موزیکال وی تک 187803

    قابلیت اتصال به کلیه کیت های توت توت درایو دارای قابلیت نقاط هوشمند (اسمارت پوینت) که با قرارگیری اسباب بازی بر روی آنها - ملودی های مختلف پخش می شود - نقاط هوشمند در کیت های توت توت درایو وجود دارد.
    نا موجود
    ماشین Huile toys هالی تویز 6106B

    ماشین Huile toys هالی تویز 6106B

    هولا برند جدید شرکت هالی تویز است. هولی تویز یک شرکت بزرگ در عرصه طراحی و تولید اسباب‌بازی در رده سنی نوزاد تا کودک است که تمام محصولاتش از خلاقیت و کاربردی بودن سخن می‌گویند. مواد به کار رفته در تولید محصولات هولی تویز از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد پلاستیکی است. بدون شک هولی تویز اسباب‌بازی‌هایی تولید می‌کند که علاوه بر سرگرمی برای کودک، به آموزش و رشد ذهنی کمک کند،ماشین هوشمند هولا نیز از آن دسته میباشد و کارکرد آن با 3 عدد باتری قلمی و به صورت لمسی میباشد که با اشاره به شیشه راننده،ماشین استارت میخورد و با لمس شیشه جلو بوق میزند و همچنین با لمس شیشه بغل حرکت میکند.
    نا موجود
    ماشین آتش نشانی آموزشی و موزیکال هویله تویز 526

    ماشین آتشنشانی آموزشی و موزیکال Huile toys هالی تویز 526

    بر روی ماشین آتشنشانی هویله تویز یک جَک قرار دارد که قابلیت بالا و پائین شدن دارد همچنین یک کپسول آتشنشانی هم در قسمت عقبی ماشین موجود است ،سه دکمه در کنار ماشین وجود دارد که موزیکال است و با فشردن هر کدام از این دکمه ها موزیک متفاوتی پخش می شود. چراغ های چشمک زن روی سقف ماشین قرار گرفته و آژیر آن هم فعال است. چشم ها در قسمت جلوی ماشین با حرکت کردن بالا و پائین می روند.
    نا موجود
    ماشین پلیس پورشه هالی تویز  6106

    ماشین پلیس پورشه Huile toys هالی تویز 6106

    هولا برند جدید شرکت هالی تویز است. هولی تویز یک شرکت بزرگ در عرصه طراحی و تولید اسباب‌بازی در رده سنی نوزاد تا کودک است که تمام محصولاتش از خلاقیت و کاربردی بودن سخن می‌گویند. مواد به کار رفته در تولید محصولات هولی تویز از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد پلاستیکی است. بدون شک هولی تویز اسباب‌بازی‌هایی تولید می‌کند که علاوه بر سرگرمی برای کودک، به آموزش و رشد ذهنی کمک کند،ماشین پلیس هوشمند هولا نیز از آن دسته میباشد و کارکرد آن با 3 عدد باتری قلمی و به صورت لمسی میباشد که با اشاره به شیشه راننده،ماشین استارت میخورد و با لمس شیشه جلو بوق میزند و همچنین با لمس شیشه بغل حرکت میکند.
    نا موجود
    ماشین ترانسفور موزیکال 2032

    ماشین ترانسفور موزیکال 2032

    این ماشین به صورت خودکار عمل می کند و از ماشین به ترانسفورمرز تبدیل می شود. این ماشین که موزیکال و نورانی بوده مناسب برای کودکان بالای 3 سال می باشد.
    نا موجود
    ماشین truck رفتگر موزیکال 2884
    ماشین موزیکال توت توت درایو قرمز وی تک 164403

    ماشین موزیکال توت توت درایو قرمز وی تک 164403

    قابلیت اتصال به کلیه کیت های توت توت درایو دارای قابلیت نقاط هوشمند (اسمارت پوینت) که با قرار گیری اسباب بازی بر روی آنها، ملودی های مختلف پخش می شود. نقاط هوشمند در کیت های توت درایو وجود دارد.
    نا موجود
    ماشین موزیکال و کلید دار وی تک 150653
    ماشین موزیکال و کلیددار وی تک 150603

    ماشین موزیکال و کلیددار وی تک 150603

    این ماشین دارای 30 موزیک و ملودی می باشد و سه حلقه جغجغه ای دارد که برای در دست گرفتن کودک بسیار مناسب می باشد همچنین دارای کلید چراغ دار است و برای کودکان 3 سال به بالا مناسب می باشد.
    نا موجود
    ماهی حمام  Huile toys  هالی تویز 8103

    ماهی حمام Huile toys هالی تویز 8103

    هولا برند جدید شرکت هالی تویز است. هالی تویز یک شرکت بزرگ در عرصه طراحی و تولید اسباب‌بازی در رده سنی نوزاد تا کودک است که تمام محصولاتش از خلاقیت و کاربردی بودن سخن می‌گویند. مواد به کار رفته در تولید محصولات هولی تویز از نوترین و باکیفیت‌ترین مواد پلاستیکی است. بدون شک هولی تویز اسباب‌بازی‌های تولید می‌کند که علاوه بر سرگرمی برای کودک، به آموزش و رشد ذهنی کمک کند،اسباب بازی نهنگ هولا مناسب نوزادان بالای 12 ماه و سرگرمی داخل حمام مناسبی برای کودک دلبند شما است،این اسباب بازی کاملا" ضد آب بوده و در خشکی میتوان از آن به عنوان یک عروسک استفاده کرد و به محض اینکه آن را داخل آب می اندازید اسباب بازی روشن شده و شروع به شنا کردن میکند و از روی سر آن،آب به صورت عمودی به بیرون می آید و کودک شما را سرگرم میکند
    نا موجود
    ماهی حمام موزیکال وی تک 113303

    ماهی حمام موزیکال وی تک 113303

    این ماهی قابلیت استفاده در حمام دارد و دارای سنسور پرتاب آب از دهان است ،همچنین دارای دکمه پخش اعداد انگلیسی از 1 تا 3 می باشد که کودک را با اعداد انگلیسی آشنا می کند،ماهی ویتک موزیکال است و مناسب کودکان از 6 ماه به بالا می باشد.
    نا موجود
    ماهیگیری 889215

    ماهیگیری 889215

    نا موجود
    مخلوط کن  1002416

    مخلوط کن 1002416

    نا موجود
    مرغ آموزشی و موزیکال هویله تویز 6102

    مرغ آموزشی و موزیکال Huile toys هالی تویز 6102

    مرغ مادر در جست و جوی جوجه های خود به حرکت میفتد و در حین راه رفتن و رقص کنان جوجه های خود را صدا می زند ، در قسمت بال جوجه ها یک سوت قرار دارد که باید در آن فوت شود تا جوجه صدا کند و مادرش بتواند آن را بیابد. مرغ موزیکال دارای سنسور مانع می باشد و به هر جایی برخورد کند برمی گردد و از سمت دیگر به حرکت خود ادامه می دهد. کودکان بالای 18 ماه می توانندبا این محصول بازی کنند و از مرغ و جوجه های بامزه اش لذت ببرند.
    ناموجود
    مزرعه حیوانات اهلی موزیکال و آموزشی وی تک 118303

    مزرعه حیوانات اهلی موزیکال و آموزشی وی تک 118303

    این جغجغه مناسب نوزادان 6 ماه به بالا می باشد، موزیکال و چراغ دار است و به خاطر رنگ ها و حیواناتی که روی جغجغه به کار رفته کودکتان با رنگ ها و حیوانات آشنا می شود.
    نا موجود
    موبایل آموزشی و موزیکال هویله تویز 956

    موبایل آموزشی و موزیکال Huile toys هالی تویز 956

    آشنایی و آموزش اعداد و حروف انگلیسی از ویژگی های این موبایل می باشد، بر روی صفحه این موبایل 2 تصویر مختلف قرار دارد که با تکان دادن گوشی، تصویر آن عوض می شود.
    نا موجود
    موتور زنبوری موزیکال و چراغدار 3035
    موتور سوار موزیکال و چراغدار 3023
    موتورسیکلت توت توت درایو موزیکال وی تک 187903

    موتورسیکلت توت توت درایو موزیکال وی تک 187903

    کلیه ماشین های توت توت درایو قابلیت اتصال به کیت های توت توت درایو را دارند، دارای نقاط هوشمند (اسمارت پوینت) هستند که با فشردن دکمه روی ماشین فعال می شود و همچنین قابلیت پخش موزیک های مختلف را دارد. ماشین های توت توت درایو چراغ دار هستند، چرخ های قابل حرکت دارد و برای کودکان از 1 تا 5 سال مناسب است.
    نا موجود
    میز موزیکال با میکروفون وی تک 157603

    میز موزیکال با میکروفون وی تک 157603

    میز موزیکال وی تک قابل استفاده در دو حالت ایستاده و نشسته می باشد، برای استفاده در حالت ایستاده با سرهم کردن پایه میز بر روی آن استفاده می گردد همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع پایه، مناسب با قد کودک دارد و در حالت دیگر با جدا کردن پایه میز به صورت نشسته هم می توان از آن استفاده نمود. بر روی صفحه این میز یک میکروفون قرار دارد همچنین دارای 5 کلید رنگی چراغ دار هم می باشد که بر روی آن نُت های اولیه موسیقی قرار گرفته، این میز دارای 75 موزیک و ملودی می باشد، آموزش رنگ ها و حیوانات از ویژگی های این میز می باشد و برای کودکان 12 تا 36 ماه مناسب است.
    نا موجود
    میمون موزیکال و نورانی و رقصنده 17198
    نهنگ حمام هویله تویز 8101

    نهنگ حمام Huile toys هالی تویز 8101

    هولا برند جدید شرکت هولی تویز است. هولی تویز یک شرکت بزرگ در عرصه طراحی و تولید اسباب‌بازی در رده سنی نوزاد تا کودک است که تمام محصولاتش از خلاقیت و کاربردی بودن سخن می‌گویند. مواد به کار رفته در تولید محصولات هولی تویز از نوترین و باکیفیت‌ترین مواد پلاستیکی است. بدون شک هولی تویز اسباب‌بازی‌های تولید می‌کند که علاوه بر سرگرمی برای کودک، به آموزش و رشد ذهنی کمک کند،اسباب بازی نهنگ هولا مناسب نوزادان بالای 12 ماه و سرگرمی داخل حمام مناسبی برای کودک دلبند شما است،این اسباب بازی کاملا" ضد آب بوده و در خشکی میتوان از آن به عنوان یک عروسک استفاده کرد و به محض اینکه آن را داخل آب می اندازید اسباب بازی روشن شده و شروع به شنا کردن میکند و از روی سر آن،آب به صورت عمودی به بیرون می آید و کودک شما را سرگرم میکند.
    نا موجود
    هلو کیتی موزیکال و چراغدار و رقصنده 17158
    هلی کوپتر آموزشی موزیکال دندانی وی تک 117503
    هواپیمای فیلی موزیکال تامی E72202
    واكر قطار آموزشی و موزيكال دخترانه وی تک 76653

    واكر قطار آموزشی و موزيكال دخترانه وی تک 76653

    دارای ساعت 13 بلوک دو طرفه الفبای انگلیسی مناسب برای تقویت مهارت‌های حرکتی - کتاب الفبا دارای 14 صفحه‌ی آموزشی ضدآب با قابلیت آموزش الفبا، اعداد و رنگ‌ها به زبان انگلیسی - دارای سنسورهای حرکتی جهت پخش موزیک ۲۵ موزیک و ملودی - امکان استفاده به عنوان واکر و قطار اسباب بازی - حداکثر وزن قابل تحمل ۲۵ کیلوگرم - دارای یک قسمت در زیر صندلی برای قرار دادن بلوک‌ها - این مجموعه علاوه بر آموزش به کودک به او کمک می‌کند تا ماهیچه‌های دستانش تقویت‌شده و هماهنگی میان چشم و دستش بیشتر شود. کودک در حین آموزش می‌تواند از این قطار رنگارنگ به‌عنوان واکر استفاده کرده و یا بر روی آن بنشیند و او را حرکت دهد و یا اسباب‌بازی‌هایش را در آن ریخته و آن را به دنبال خودش بکشد. این امر برای کودکان بسیار مفید بوده و ماهیچه‌های پا و دستانشان را تقویت می‌کند.
    نا موجود
    واکر موزیکال hunger هانگر0801

    واکر موزیکال hunger هانگر0801

    کودک با Musical Walker بسیار سرگرم خواهد شد. دارای دسته ضد لغزش برای کمک به ایستادن و تعادل نوزاد. ویژگی های تعاملی برای بازی با کودک ، از جمله صفحه کلید پیانو ، تلفن ، کتاب ، دکمه ها ، چرخنده های تکان دهنده. ملودی و صداهای حیوانات را پخش می کند آموزش واکر با گوشی قابل جدا شدن صفحه کلید پیانو 5 نت جدا شونده با چراغ های چشمک زن چرخاندن چرخ دنده ها ، دکمه ملودی کشویی ، کتاب فلپ مناسب برای 9 ماه +. واکر آموزشی نشسته به ایستاده Huanger به کودک شما کمک می‌کند از طریق فناوری تطبیقی ​​از یک خزنده به یک واکر تبدیل شود. کوچولوی شما با یادگیری راه رفتن لذت بی پایانی خواهد برد. برای بازی روی زمین یا سرگرمی در حال اجرا شروع کنید ، سپس آن را با پیاده روی سرگرم کننده برای مانور افزایش دهید. پنج کلید پیانو ، طراحی تخته سفید ، اسباب بازی های متحرک ، شماره گیر تلفن ، تلفن قابل جدا شدن و مینی کتاب سرگرمی بی پایان ارائه می دهد که یادگیری کودک شما را تقویت کرده و مهارت های حرکتی او را تقویت می کند. واکر یادگیری به حالت ایستاده نوزاد را در آموزش شکل ها ، رنگ ها ، حیوانات ، موسیقی و موارد دیگر نگه می دارد.تشخیص رنگ - شناخت رنگ ها و اشکال مختلف. توسعه ماهیچه ها - راه رفتن را با قدم زدن یاد بگیرید که می تواند حس تعادل نوزادان را ایجاد کرده و رشد ماهیچه های بازوها و پاهای نوزادان را هدایت کند توانایی به خاطر سپردن - هنگامی که کودک 9 ماهه است، کودک می تواند جعبه موسیقی را پخش کند و صفحه ورد را بر روی واکر کودک نقاشی کند تا توانایی گرفتن و انعطاف پذیری دست های کودک را تمرین کند. توانایی آفرینش - تخته دست آزاد می تواند باعث شود که نوزادان تخیل خود را باز کنند و توانایی خلق آنها را الهام بخشد رشد شنوایی - صدای طبیعت و موسیقی شاد ، که به تحریک رشد شنوایی نوزاد کمک می کند. رشد لمسی - شکل و بافت مقعر و محدب می تواند رشد لمسی کودک را تحریک کند
    نا موجود
    واکر موزیکال چراغ دار 3 حالته 20185
    واکر موزیکال مدل hunger هانگر 0820
    واکر موزیکال کودک 2302
    واکر و میز بازیhuiletoys  هالی تویز 2107

    واکر و میز بازیhuiletoys هالی تویز 2107

    مشتری محترم تحویل یاارسال این کالا بین 24 تا 48 ساعت کاری می باشد .جهت تحویل فوری لطفا قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی تماس بگیرید
    نا موجود
    کتاب آموزشی و موزیکال زبان انگلیسی 3101
    کتاب حمام موزیکال وی تک 143703
    کتاب صوتی آموزشی زبان انگلیسی 20938y

    کتاب صوتی آموزشی زبان انگلیسی 20938y

    امکان پرسش و پاسخ از کودک توسط کتاب
    نا موجود
    کرم خاکی آکاردئونی موزیکال وی تک 118603

    کرم خاکی آکاردئونی موزیکال وی تک 118603

    کرم خاکی آکاردئونی وی تک دارای کلید اعداد از 1 تا 5 می باشد، آشنایی با نُت های اولیه موسیقی و رنگ ها از ویژگی های کرم خاکی است همچنین موزیکال و چراغ دار نیز می باشد.
    نا موجود
    کرم خاکی موزیکال و نورانی وی تک 100603

    کرم خاکی موزیکال و نورانی وی تک 100603

    کرم خاکی وی تک موزیکال و نورانی می باشد آموزش اعداد و حروف انگلیسی، اشکال و رنگ ها از ویژگی های این محصول است. کرم خاکی وی تک مناسب کودکان از 3 ماه به بالا می باشد.
    نا موجود
    کلبه موزیکال huiletoys هالی تویز  3128

    کلبه موزیکال huiletoys هالی تویز 3128

    این اسباب بازی یک خانه کوچک موزیکال با وسایل و مبلمان مینیاتوری شامل آشپزخانه، اتاق خواب، نشیمن، سرویس بهداشتی و … است که یک وسیله آموزشی مناسب برای کودکان بالای 18 ماه می باشد.در دو رنگ طراحی شده صورتی و نارنجی .این اسباب بازی به منظور آموزش آداب و مهارتهای زندگی مانند شستن دست قبل از خوردن غذا و … بسیار مناسب می باشد.این محصول توسط برند هولی تویز (Huile Toys) که یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید اسباب بازی های کودکانه است طراحی شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.تمام قطعات این مجموعه از پلاستیک ABS فاقد مواد مضر و رنگ شیمیایی ساخته شده اند و هیچگونه خطری برای کودکان ندارند.امکان باز و بسته کردن درب و پنجره. گردان بودن ساعت بالای درب خانه امکان حرکت دادن لباسها و چرخاندن گربه روی سقف با فشار دکمه روی بدن پسر بچه، موزیک و صحبتهای مرتبط با قسمت قرار گرفتن عروسک پخش می شود. با گذاشتن عروسک روی تخت، چراغ خواب روشن می شود. با طراحی زیبا خانه با قاب عکس، تلویزیون، آینه، میز و… دکور شده و با وجود دسته بالای آن، کودک به راحتی خانه خود را حمل می کند.
    ناموجود
    کیت بیمارستان آموزشی موزیکال وی تک 167903

    کیت بیمارستان آموزشی موزیکال وی تک 167903

    در این کیت شما سه مکان مختلف در بیمارستان را تجربه می کنید هر مکان دارای واکنش های مخصوص به خود است، دکتر با مزه ای به نام دکتر داگ در این بیمارستان هست دکمه را فشار دهید و خود را معرفی کنید. این بازی دارای دو بازی و ۲۵ آهنگ زیبا است با بازی توت توت فرندز کودکان خود را به بازیهای خلاقانه و توسعه مهارت های حسی و حرکتی شان تشویق کنید.
    نا موجود
    کیف لوازم دکتری  huile toys هالی تویز 3107
    فیلتر ها Close
    کمترین: 88,000 تومان بیشترین: 3,050,000 تومان
    ريال88000 ريال3050000