جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    بازی انبر و بلوک ایپکا 96316

    برند: IPKA
    پس از تشکیل تیم،رقابت بین دو نفر برای ساختن الگوی روی کارت آغاز می شود. چالش بازی در این است که بازیکنان برای ساختن الگو فقط می توانند انبر چوبی استفاده کنند و سریعا قبل از حریف سازه را بچینند. یک حرکت اشتباه کافی است تا سازه فرو بریزد. این بازی در کنار سرگرمی و هیجان به تقویت مهارت دست،تمرکز و سرعت عمل کمک می کند.
    شناسه کالا در انبار: 13319
    نا موجود
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند IPKA
    رده سنی 8 سال به بالا
    ابعاد جعبه 27 * 37 سانتی متر
    جنس چوبی
    وزن 585 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    ویژگی ها مهارت های بینایی,حس لامسه,مهارت های شناسایی و تشخیص,مهارت های حرکتی
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    بسته آموزشی ترازو ایپکا 96313

    بسته آموزشی ترازو ایپکا 96313

    ترازوی چوبی ایپکا،ابزاری کمک آموزشی و کارآمد برای یادگیری مفهوم جرم می باشد. کودک از طریق بازی با این اسباب بازی زیبا و دوست داشتنی می آموزد که چطور وزنه ها را بر روی کفه ها بچیند تا تعادل هر دو کفه ترازو حفظ شود. او از این طریق با مفهوم کمتر،بیشتر و مساوی نیز آشنا می شود. همچنین مهارت دست کودک در حین بازی پرورش می یابد.
    نا موجود
    بازی رنگ چین ایپکا 96317

    بازی رنگ چین ایپکا 96317

    رنگ چین قابلیت درک مفهوم توالی و ترتیب رنگ ها را دارد.
    نا موجود
    بسته آموزشی میخ و چکش مدل مزرعه ایپکا 96303

    بسته آموزشی میخ و چکش مزرعه ایپکا 96303

    بازی میخ و چکش مزرعه ایپکا،با هدف بارور نمودن خلاقیت،تقویت تخیل،افزایش تمرکز و ایجاد هماهنگی بین چشم و دست طراحی و تولید شده است. استفاده از این بسته در کنار بازی،به تقویت مهارت های حرکتی کودک نیز کمک می کند، قطعات موجود در این بسته از چوب با کیفیت ساخته و با رنگ های پایه آب رنگ آمیزی شده اند که آسیبی به پوست کودک نمی رساند. محتویات : چکش چوبی - تخته چوب پنبه - بسته قطعات چوبی رنگی - بسته میخ و آهنربا
    نا موجود
    بازی فکری کاپوچین هوپا 10015

    بازی فکری کاپوچین هوپا 10015

    کاپوچین یک بازی پر از رنگ و خنده و هیجان! فنجان‌های رنگ و وارنگ کاپوچین همه‌ی آن چیزی است که برای ساختن یک دنیای شاد و خیال‌انگیز لازم دارید. باید قبل از بقیه با لیوانک هایی که دردست دارید ترکیب مناسبی بسازید. زنگ را به صدا دربیاورید تا در آخر با امتیاز بیشتر برنده شوید.. هر چند پیروزی در دنیای «کاپوچین» آن‌قدرها هم ساده نیست.بازی کاپوچین یک بازی هیجان انگیز با رنگ و زنگ و به سبک بازی‌های همزمان است. یعنی بازیکنان در آن قرار نیست تا منتظر نوبت خودشان باشند، بلکه همه همزمان شروع به چیدن لیوان‌هایشان روی هم، با نهایت سرعت و دقت می‌کنند. تصویرهای مختلف، با رنگ‌ها و ترکیب‌های متفاوت‌شان پیش روی شما هستند، با حریف‌های جدی و سرسخت. پس حواس‌تان را جمع کنید! زنگ پیروزی کاپوچین فقط برای تیزترین چشم‌ها و سریع‌ترین دست‌ها به صدا در می‌آید! همچنین این بازی را می توانید در سه سطح سختی ساده، متوسط و پیچیده بازی کنید. کاپوچین یک بازی گروهی در سبک مهارتهای حرکتی و چابک دستی است. این بازی بر اساس بازی Speed Cups و با طراحی Haim Shafir است که در سال 2013 ساخته شد. این بازی در این سال نامزد بهترین بازی کودکان در اشپیل شد. کاپوچین یک بازی 2 تا 4 نفره و مناسب برای 5 سال به بالا است. این بازی بیش از هر چیز باعث تقویت مهارت های ریاضی، توجه، تمرکز، سرعت و مهارت های حسی حرکتی بازیکنان می شود. همچنین با افزودن کارت‌های بسته کاپوچین پلاس به بازی کاپوچین هیجان و چالش‌های این بازی را بیشتر کنید. ترکیبات جدید این کارت‌ها تمرکز بیشتری را می‌طلبند. پس دقت کنیدکه ترکیبی که با لیوان‌ها می‌سازید مشابه ترکیبی باشد که روی کارت موجود است! روش انجام این بازی دقیقا مثل بازی کاپوچین است.
    296,000 تومان