جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    بازی چرتکه ایپکا 96311

    برند: IPKA
    محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه ایپکا باعث افزایش قدرت یادگیری،تمرکز خلاقیت و بهبود حافظه در مغز می شود.کودک در سنین پایین با انجام بازی های ساده،مانند چینش الگو و شمارش مهره ها و ... در کنار بازی و مهارت های اولیه ریاضی را فرا می گیرد،همچنین این ابزار در دوران فراگیری علم و مفاهیم ریاضیات در مدرسه نیز می تواند جهت درک بهتر مفاهیم ارزش مکانی اعداد و عملیات جمع،تفریق،ضرب،تقسیم به یاری کودک بشتابد.
    شناسه کالا در انبار: 12022
    نا موجود
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند IPKA
    رده سنی 3 سال به بالا
    ابعاد جعبه 3 * 36 * 41 سانتی متر
    جنس چوبی
    وزن 1300 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    ویژگی ها مهارت های شناسایی و تشخیص,حس لامسه,تمرکز
    اقلام همراه اعداد فارسی چوبی از 0 تا 9,اعداد انگلیسی چوبی از 0 تا 9,علائم ریاضی
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    برچسب های محصول
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    ماژیک نقاشی Primo قابل شستشو 24 رنگ 602PEN24
    ساختنی engino اِستم قوانین نیوتن STEM07

    ساختنی engino اِستم قوانین نیوتن STEM07

    در اینجا قوانین حرکت نیوتن را می آموزید. این قوانین بنیان مکانیک کلاسیک را شکل می‌دهند که هنوز توصیف کننده بیشتر وضعیت های زندگی روزانه است. با آزمودن انرژی جنبشی و پتانسیل، خصوصیات انرژی و چگونگی تبدیل آن از شکلی به شکل دیگر را کشف کنید. 8 مدل کاربردی مانند منجنیق پرتابی، پنکه گرانشی، ماشین، کابین متحرک، هواپیمای بادکنکی و ماشین مسابقه را خواهید ساخت. می توانید دستورالعمل های ساده ای را برای ساخت همه این مدل ها، چه به صورت آنلاین و چه درون کتابچه ضمیمه بیابید. این کتاب شرح مفصلی از اصول علمی گوناگون به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد. بخش آزمون نیز دانش نویافته شما را به چالش می کشد!
    841,000 تومان
    بازی فکری quoridor دالون 10022

    بازی فکری quoridor دالون 10022

    دالون یک بازی استراتژی . به آخرین ردیف مقابل برسی برنده هستی . استراتژی مهمترین خصوصیت بازی است .هر حرکت حریف راهبرد جدیدی شکل می دهید .دیواره ها برای سد کردن راه حریف یا ایجاد دالون امن برای مهره خودی است . رتبه بازی در بازی های استراتژی 54 از 629 . رتبه بازی در بازی های صفحه ای 567 از 8127
    175,000 تومان
    بازی ساختنی بامیک 60 قطعه 10064

    بازی ساختنی بامیک 60 قطعه 10064

    بامیک یک اسباب بازی خلاقانه است که از با کیفیت ترین مواد پلاستیکی تولید شده است .با ترکیب قطعات آن ،امکان ساخت سازه هایی به وجود میآید که در عین سادگی ،تنوع بالایی دارند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند .شما می توانید با استفاده از 12 ،24 ،30 ،36 و...قطعه بامیک ،توپ هایی بسازید که به راحتی با دوستان تان بازی کنید و مثل یک توپ واقعی از بازی با آن ها لذت ببرید .از دیگر برتری های بامیک می توان به افزایش مهارت دست ورزی ،افزایش مهارت و درک فضای سه بعدی ، افزایش دقت و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد . مجموعه بامیک شامل بسته بندی مختلف 36 ،60 ،90 قطعه ای است و در هر بسته دفترچه راهنمایی قرار دارد که شامل اطلاعاتی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با نحوه اتصالات و همچنین تصاویری از چند مدل به صورت نمونه است .
    نا موجود