جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    دار بافندگی مربع ایپکا 96308

    برند: IPKA
    دار بافندگی در سه مدل متفاوت جهت بافت دست بافته هایی با اندازهای متنوع طراحی و تولید شده است.با استفاده از بسته های دار بافندگی، کاربر با اصول اولیه بافت آشنا می شود.او می تواند با استفاده از رنگ های متنوع کاموا و با خلاقیت خود تصویری از تار و پود ذهن را بر روی دار بافندگی بنشاند.
    شناسه کالا در انبار: 13315
    نا موجود
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند IPKA
    رده سنی 6 سال به بالا
    ابعاد جعبه 28 * 28 سانتی متر
    جنس چوبی
    وزن 390 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    ویژگی ها مهارت های شناسایی و تشخیص,حس لامسه
    قابلیت بلعیده شدن ندارد
    نیاز به باتری ندارد
    قابل استفاده در فضای باز و بسته
    سطح مهارت مبتدی
    اقلام همراه دار بافندگی,2 عدد سوزن چوبی,20 مهره چوبی,سوزن پلاستیکی,دو رنگ کاموا,شانه
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    دستگاه فوم بر ایپکا 96314

    دستگاه فوم بر ایپکا 96314

    دستگاه فوم بر با باتری ۱/۵ ولت کار می کند. باتری باعث گرم شدن سیم می شود. سیم داغ به راحتی فوم خشک و یونولیت را برش می دهد. در نتیجه شما می توانید برش صاف و یکدستی از الگوهای مختلف،اشکال و حروف داشته باشید.
    نا موجود
    قلم حکاکی 96319

    قلم حکاکی ایپکا 96319

    با بسته 20 تایی ابزارهای الماسه موجود در این جعبه می توانید طرح های ابتکاری و منحصر به فرد خود را بر روی شیشه ، تخم پرندگان ، طلق ، پلاستیک و فلزات غیر آهنی مانند برنج و مس، ایجاد کرده و آمیزه ای از خلاقیت و هنر خود را به تصویر بکشید. قلم حکاکی ایپکا دستگاهی است که با جایگذاری ابزار الماسه مناسب در نوک آن (با توجه به نوع حکاکی و جنس سطح حکاکی) ، امکان حکاکی بر روی سطوحی مانند شیشه ، طلق ، پلاستیک ، تخم پرندگان (تخم مرغ) ، فلزات غیر آهنی مثل برنج و مس را برای شما فراهم می آورد و با استفاده از آن می توان کاردستی های بسیار زیبایی را خلق کرد. قلم حکاکی ایپکا مناسب برای گروه سنی 9 سال تا 99 سال می باشد. این بدین معنی است که سقفی برای رده سنی استفاده کننده از این ابزار وجود ندارد و کاربر این فرصت را دارد تا ایده های خود را ایجاد تراش هایی بر روی سطح مورد نظر به تصویر بکشد و اثر هنری منحصر به فردی خلق نماید. همچنین میتوان با جایگذاری ابزار های متنوع از جمله سنگ انگشتی ، تنگستن کارباید، نمد و ... روی سایر سطوح نیز حکاکی کرد.
    نا موجود
    بازی رنگ چین ایپکا 96317

    بازی رنگ چین ایپکا 96317

    رنگ چین قابلیت درک مفهوم توالی و ترتیب رنگ ها را دارد.
    نا موجود
    ابزار کاردستی مبتدی ایپکا 96302

    ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا 96302

    احساس خلق کردن و ساختن همیشه یه احساس شیرین و خوشایند برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالانه. کودکان و نوجوانان ما اغلبا دوست دارند نقاشی کنند یا با سرگرمی های خود یه چیزی رو بسازند و نشون بزرگترشون بدند و بگن ببین چی ساختم! و در مقابلش یه تعریف و تشویق درست و حسابی دریافت کنند و کلی کیف کنند! اما امروزه این نیاز و احساس بجای رفع شدن، بیشتر با بازی های رایانه ای و گوشی های هوشمند گم شده... ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا ، در واقع همان ابزار کاردستی مبتدی ایپکاست با این تفاوت که تعداد و تنوع ابزارهای موجود در این بسته بیشتر از ابزار کاردستی مبتدی است. این بسته برای گروه سنی 9 سال به بالا تولید شده است. در ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا تمامی ابزار های لازم برای ساخت انواع کاردستی های چوبی موجوده و کار با این ابزار موجب شکوفایی و خلاقیت ، ارتقا اعتماد به نفس فرزند شما میشه. راستی این ابزار در سطح مبتدی نیز ارائه شده و برای شروع نیز میتونید از این ابزار استفاده کنید.
    نا موجود