جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    دستگاه چهار کاره کارگاه نجاری ایپکا 96318

    برند: IPKA
    دستگاه چهار کاره کارگاه نجاری مناسب جهت درورگری خانگی می باشد و قابل تبدیل به دستگاه برش کاری ، سوراخ کاری ، سنباده زنی و خراطی می باشد. کارگاه نجاری یا دستگاه کار و اندیشه ایپکا ، یک دستگاه درودگری یا همون نجاری سبک ، قابل حمل و 4 کاره است. بله درست متوجه شدید این محصول به طوری طراحی شده تا قابلیت تبدیل به چهار حالت اره کاری ، سوراخ کاری، سنباده زنی و خراطی رو برای فرزند شما مهیا کنه تا بتونن هر نوع اجسام سه بعدی را بسازند! از مزایای این محصول طراحی بدون خطر تیغه اره دستگاه نجاری است که به دست کودک شما آسیبی وارد نخواهد کرد. همچنین این دستگاه تمامی قابلیت های اصلی دستگاه های بزرگ درودگری را داراست که ضمن آشنایی فرزند شما با این نوع دستگاه ها ، امکان ساخت بسیاری از مدل های چوبی را برای نجاران کوچک ایپکا مهیا می سازد. از دیگر مشخصات دستگاه کارگاه نجاری می توان به قابلیت برش چوب تخت تا ضخامت 4 میلی متر، قابلیت تراش چوب استوانه تا ضخامت 30 میلی متر و به طول 135 میلی متر ، دارای آداپتور با ولتاژ خروجی 14 ولت و موتوری با سرعت چرخش 19400 دور در دقیقه (بدون بار) اشاره کرد.
    شناسه کالا در انبار: 13267
    نا موجود
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند IPKA
    رده سنی 9 سال به بالا
    ابعاد جعبه 46 * 34 * 10 سانتیمتر
    وزن 3130 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    سطح مهارت پیشرفته
    جنس چوبی,فلزی
    ویژگی ها مهارت های شناسایی و تشخیص,پیشرفت های فیزیکی
    قابلیت بلعیده شدن دارد

    محتویات : تجهیزات سوراخکاری، اره کاری، سنباده زنی و خراطی، آداپتور، دستکش، عینک ایمنی، قطعات چوب استوانه ای و تخته سه لایی، برگه قطعات یدکی، دفترچه راهنما، الگو و DVD...

    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    قلم حکاکی 96319

    قلم حکاکی ایپکا 96319

    با بسته 20 تایی ابزارهای الماسه موجود در این جعبه می توانید طرح های ابتکاری و منحصر به فرد خود را بر روی شیشه ، تخم پرندگان ، طلق ، پلاستیک و فلزات غیر آهنی مانند برنج و مس، ایجاد کرده و آمیزه ای از خلاقیت و هنر خود را به تصویر بکشید. قلم حکاکی ایپکا دستگاهی است که با جایگذاری ابزار الماسه مناسب در نوک آن (با توجه به نوع حکاکی و جنس سطح حکاکی) ، امکان حکاکی بر روی سطوحی مانند شیشه ، طلق ، پلاستیک ، تخم پرندگان (تخم مرغ) ، فلزات غیر آهنی مثل برنج و مس را برای شما فراهم می آورد و با استفاده از آن می توان کاردستی های بسیار زیبایی را خلق کرد. قلم حکاکی ایپکا مناسب برای گروه سنی 9 سال تا 99 سال می باشد. این بدین معنی است که سقفی برای رده سنی استفاده کننده از این ابزار وجود ندارد و کاربر این فرصت را دارد تا ایده های خود را ایجاد تراش هایی بر روی سطح مورد نظر به تصویر بکشد و اثر هنری منحصر به فردی خلق نماید. همچنین میتوان با جایگذاری ابزار های متنوع از جمله سنگ انگشتی ، تنگستن کارباید، نمد و ... روی سایر سطوح نیز حکاکی کرد.
    نا موجود