جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    نشیمن توالت فرنگی کودک مانچکین 15981

    این محصول قابلیت تبدیل توالت فرنگی بزرگسال به کودک را دارد و با قرار دادن این نشیمن بر روی توالت فرنگی منزل خود، کودک می تواند به راحتی بر روی آن بنشیند.
    شناسه کالا در انبار: 13578
    نا موجود
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند Munchkin
    رده سنی ۳ تا ۷ سال
    ابعاد جعبه ۳۰ * ۳۵ سانتیمتر
    جنس سیلیکونی
    وزن ۳۹۰ گرم
    بسته بندی ندارد
    ویژگی ها قابل حمل,قابل شستشو,مقاوم در برابر ضربه
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    بسته ماژیک 12 عددی کرایولا 8329
    بسته مداد شمعی 8 عددی کرایولا 3008

    بسته مداد شمعی 8 عددی کرایولا 3008

    موارد استفاده از مدادشمعی بی شمارند و برای کودکان بسیار لذت بخش است. مدادهایی که به اندازه معمولی ساخته شده است مستلزم به کار گیری عضلات ظریف انگشتها می باشد که کودک تسلط کافی بر آنها ندارد و می تواند خطر آفرین هم باشد. کودکانی که تازه شروع به نوشتن کرده اند نیاز به ابزاری دارند که آسان و ایمن مورد استفاده قرار بگیرد. مدادشمعی باید طوری باشد که کودک از هر دو سو و نوک آن بتواند استفاده کند. مدادشمعی خوب باید به اندازه کافی محکم باشد و فشار وارده از سوی کودک را تحمل کند.
    نا موجود
    لاکپشت آموزشی موزیکال وی تک 178103

    لاکپشت آموزشی موزیکال وی تک 178103

    یک لاک‌پشت خندان دوزبانه است که روی لاک آن، اعداد از یک تا بیست به‌صورت کلیدهای پنج‌ضلعی رنگین قرار دارند. فرم این کلیدها بسیار شبیه اشکال پنج‌ ضلعی روی لاک است که نشان از ذوق و سلیقه‌ی سازنده‌ی آن، شرکت «وی تک» دارد. این اسباب‌بازی جالب برای کودکان 5-2 سال طراحی و روانه‌ی بازار شده است - کودک حین آموزش دو زبان اسپانیایی و انگلیسی، اعداد را از یک تا بیست آموزش می‌بیند، می‌تواند بشمارد و آن‌ها را با یکدیگر جمع یا تفریق کند. همین‌طور توسط دو رول چرخان که در قسمت پایینی‌اش قرار دارد، می‌تواند اشکال هندسی مختلف و رنگ آن‌ها و وسایل گوناگون موسیقی را فرابگیرد. همان‌طور که می‌دانید، موسیقی در افزایش خلاقیت کودکان بسیار مؤثر است و باعث افزایش تمرکز آن‌ها خواهد شد. شما با آشنایی فرزند دلبندتان با موسیقی می‌توانید، کودکی خلاق داشته باشید. علاوه‌براین موسیقی در افزایش هوش ریاضی آن‌ها هم بسیار مؤثر است. در قسمت بالایی این اسباب‌بازی شاد، پنج حالت مختلف وجود دارد که هرکدام از آن‌ها کاربردی متفاوت دارند. این اسباب‌بازی دارای بیش از 125 موزیک و ملودی و... است که در تقویت حافظه‌ی کودک و تشویق او به بازی با این لاک‌پشت خندان بسیار مؤثر است.
    نا موجود
    درخت آموزشی و موزیکال وی تک 181203

    درخت آموزشی و موزیکال وی تک 181203

    درخت وی تک یک اسباب بازی آموزشی و مهارتی می باشد که بسیاری از توانایی های کودکان را تقویت می نماید، بر روی این درخت یک هزارپای کوچک قرار دارد که روی کلیدهای آن نُت های اولیه موسیقی نوشته شده و کودک را با بخش اولیه موسیقی آشنا می کند، این درخت دارای قطعات لگویی مختلف می باشد که هر کدام از این اشکال رنگ متفاوتی دارند و بر روی هر یک از آنها تصویری از میوه های مختلف قرار دارد تا کودکان با ظاهر و نام میوه ها آشنا شوند، آموزش رنگ ها،حیوانات،اشکال هندسی و حروف انگلیسی از ویژگی های این درخت می باشد ،دارای 85 موزیک و ملودی است و برای کودکان از 6 تا 36 ماه مناسب می باشد.
    نا موجود