جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    پرنده آوازه خوان دیجی برد 884026

    دیجی برد یک بلبل آواز خوان است که بیشتر از 40 آهنگ مختلف برای شما می خواند. کافیست سوت مخصوص این پرنده را به صدا در آورید تا این بلبل دوست داشتنی شروع به خواندن کند. دیجی برد علاوه بر خواندن آهنگهای زیبا سر و نوک خود را نیز تکان میدهد تا حس داشتن یک بلبل واقعی را برای شما تداعی کند. رنگ آمیزی عالی و طراحی زیبا، این اسباب را همانند یک بلبل واقعی کرده است. با این تفاوت که دیجی برد جایی را آلوده نمیکند و برای برای بچه ها هیچ خطری ندارد. دیجی برد را روی دست و یا حتی در کنار پرندگان واقعی می توان قرار داد تا برای شما بخواند. واکنش پرندگان و یا حیوانات دیگر خانگی به این اسباب بازی واقعا دیدنی و جالب است.
    شناسه کالا در انبار: 13764
    نا موجود
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    رده سنی 3 سال به بالا
    ابعاد جعبه 4 * 11 سانتی متر
    جنس پلاستیکی
    وزن 40 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    نیاز به باتری دارد
    نوع باتری ساعتی
    تعداد باتری مورد نیاز 3
    ویژگی ها آواز خواندن
    سایر توضیحات با قابلیت عکس العمل نشان دادن به صدای سوت
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    ماسک لاکپشتهای نینجا 11259
    بازی آموزشی کندو و زنبور عسل 5355

    بازی آموزشی کندو و زنبور عسل 5355

    در این بازی سرعتی اگر به کندوی زنبور دست بزنید شروع به ویزویز کرده و می‌لرزد.بچه‌ها باید قبل از اینکه الفان بتواند مچتان را بگیرد به سرعت موم‌ها را بردارید. اگر مراقب نباشید و با احتیاط موم‌ها را برندارید این زنبور سریع متوجه می‌شود و به سمت شما می‌آید. گفتنی است کسی که آخرین موم را قبل از اینکه زنبور بیاید جلو، بردارد برنده‌ی بازی است. این بازی برای کودکان بالای چهار سال طراحی شده است. کودک به کمک دو تا چهارنفر از دوستانش می‌تواند این بازی مهیج را انجام داده و ساعت‌ها از بازی کنار آن‌ها لذت ببرد. تمامی قطعات این بازی دوست‌داشتنی از پلاستیک مرغوب و باکیفیت تشکیل شده و فاقد مواد سمی هستند.
    نا موجود
    بسته مداد شمعی 8 عددی کرایولا 3008

    بسته مداد شمعی 8 عددی کرایولا 3008

    موارد استفاده از مدادشمعی بی شمارند و برای کودکان بسیار لذت بخش است. مدادهایی که به اندازه معمولی ساخته شده است مستلزم به کار گیری عضلات ظریف انگشتها می باشد که کودک تسلط کافی بر آنها ندارد و می تواند خطر آفرین هم باشد. کودکانی که تازه شروع به نوشتن کرده اند نیاز به ابزاری دارند که آسان و ایمن مورد استفاده قرار بگیرد. مدادشمعی باید طوری باشد که کودک از هر دو سو و نوک آن بتواند استفاده کند. مدادشمعی خوب باید به اندازه کافی محکم باشد و فشار وارده از سوی کودک را تحمل کند.
    نا موجود
    تصویر  لگو کیسه ای 30376

    لگو کیسه ای 30376

    نا موجود