جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    بازی فکری4 نفره دکتر اکتشاف 10042

    دکتر اکتشاف در آزمایشگاه خود مشغول آزمایش می باشد ،او باید هر چه سریعتر مواد شیمیایی خیلی خطرناکی را با استفاده از لوله های آزمایشگاهی با هم ترکیب کند .آیا شما دوست دارید در این کار مهم به دکتر اکتشاف کمک کنید ؟برای این کار سریعتر از سایر بازیکنان توپهای رنگی را داخل لوله های آزمایشگاهی جا به جا کنید تا ترتیب توپها همان چیزی شود که در کارتهای بازی تصویرش وجود دارد .در این صورت شما یک دستیار ویژه برای دکتر خواهید بود و برنده می شوید .برای اطلاع از سایر قوانین بازی به راهنمای داخل بازی مراجعه کنید . این بازی در 2 نوع 2 نفره و 4 نفره موجود می باشد. قیمت بازی 2 نفره 190000 تومان می باشد.
    شناسه کالا در انبار: 12400
    360٬000 تومان
    i h
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند بازیتا
    رده سنی 6 سال به بالا
    ابعاد جعبه 23 * 6 * 23
    وزن 500 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    مهارت های هدف افزایش مهارت حرکت های ظریف,افزایش هوش و ادراک دیداری
    تعدا بازیکنان 2 تا 4 نفر
    زمان یک دست 15 دقیقه
    اقلام همراه 12 عدد لوله,24 عدد گلوله دایره ای,36 عدد کارت
    سایر توضیحات دفترچه راهنمای فارسی
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    صفحه لگو 4 رنگ کوچک s003
    توپ کوچک توری 100 عددی toycity توی سیتی 1007
    لگو کلاسیک 625 قطعه wange
    منچ و مار و پله چوبی حیوانات 3035

    منچ و مار و پله چوبی حیوانات 3035

    بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
    هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
    بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
    در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
    در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
    بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
    برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
    بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
    بازی مانند منچ شروع میشود.
    وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
    برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
    145٬000 تومان