جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    دفتر نقاشی 40 برگ A4 طرح اسب تک شاخ 1517

    شناسه کالا در انبار: 12648
    نا موجود
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند آرمان
    ابعاد جعبه a4
    جنس کاغذی
    وزن 200 گرم
    بسته بندی ندارد
    تعداد برگ 40 برگ
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    کیف ست نقاشی آریا 6030
    خودکار آبی فینو پلاس قطر 1.2 میلیمتر Canco کنکو 38502

    خودکار آبی اکسل پلاس قطر 0.1 میلیمتر Canco کنکو 38502

    خودکار فینو کنکو یکی از شناخته شده ترین و پر طرفدارترین خودکارهای موجود در بازار می باشد .
    فینو با داشتن جوهری خوش رنگ ،خاص و بسیار روان ،بدون قطعی در نوشتار با بدنه ای مقاوم و خوش دست به همراهی قابل اطمینان در شرایط مختلف تبدیل شده .
    تمامی خودکارهای کنکو دارای دو سال گارانتی از تاریخ درج شده روی مغزی خودکار می باشند .
    14,000 تومان
    دفتر نقاشی سیمی 50 برگ طرح اسب تک شاخ 78106
    منچ و مار و پله چوبی حیوانات 3035

    منچ و مار و پله چوبی حیوانات 3035

    بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
    هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
    بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
    در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
    در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
    بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
    برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
    بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
    بازی مانند منچ شروع میشود.
    وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
    برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
    145,000 تومان