جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    دندان گیر حلقه ای پلی گرو 182952

    شناسه کالا در انبار: 14321
    نا موجود
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند Playgro
    رده سنی 3 تا 18 ماه
    ابعاد جعبه 18 * 10 سانتی متر
    جنس پلاستیکی
    وزن 65 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی صفحه مقوایی
    ویژگی ها فاقد مواد مضر bpa,رنگ غیر سمی,قابل شستشو,در دست گرفتن آسان,سطوح قابل گرفتن با دندان,آشنایی با رنگ ها,دارای دندان گیر,جغجغه ای
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    برچسب های محصول
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    بسته آموزشی میخ و چکش الفبای انگلیسی ایپکا 96304

    بسته آموزشی میخ و چکش الفبای انگلیسی ایپکا 3010

    بازی میخ و چکش الفبا و اعداد انگلیسی ایپکا،با هدف تسهیل آموزش انگلیسی به کودکان طراحی و تولید شده است.استفاده از این بسته،در کنار بازی به تقویت مهارت های حرکتی کودک کمک می کند و او را با حروف و صداهای این زبان آشنا می سازد.همچنین کودک با کلمات ساده انگلیسی،دیکته و معنای آنها نیز آشنا می شود.
    نا موجود
    منچ و مار و پله چوبی فروزن 3035

    منچ و مار و پله چوبی فروزن 3035

    بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
    هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
    بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
    در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
    در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
    بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
    برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
    بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
    بازی مانند منچ شروع میشود.
    وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
    برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
    نا موجود
    مینی فیگور پلی موبیل فرشته آبی 2593

    مینی فیگور پلی موبیل فرشته آبی 2593

    مینی فیگورهای پلی موبیل قابلیت حرکت دست ها، چرخش سر و مچ دست را دارد. ارتفاع آدمک ۷.۵ سانتیمتر می باشد.
    نا موجود
    مینی فیگور پلی موبیل پلیس راهنمایی و رانندگی 2594

    مینی فیگور پلی موبیل پلیس راهنمایی و رانندگی 2594

    مینی فیگورهای پلی موبیل قابلیت نشستن، حرکت دست ها، چرخش سر و مچ دست را دارد. ارتفاع آدمک ۷.۵ سانتیمتر می باشد.
    نا موجود