جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    سودوکو 4در 4 جدول اعداد و رنگ 440

    سودوکو مخفف یک عبارت ژاپنی بوده که با حروف فارسی به صورت سو جی وا دو کوشین نیکا گیرو نوشته شده و معنی آن در آن باید تنها باشند می باشد . این عبارت طولانی با در نظر گرفتن برخی از حروف آن به اختصار سودوکو نامیده می شود. جدول سودوکو 4 در 4در دو نوع اعداد و رنگ ها قابل طرح می باشد. سودوکو ۴ در ۴ دارای ۴ سطر و چهار ستون می باشد این مربع 4 در 4 که مجموعاً دارای ۱۶ خانه می باشد خود به چهار مربع کوچک تر دودردو تقسیم شده است همه ۱۶ خانه جدول سودوکو باید با اعداد ۱ الی ۴ یا ۴ رنگ موجود با رعایت قوانین زیر پر شوند ۱ در هر سطر از جدول اعداد ۱ الی ۴ یا ۴ رنگ بدون تکرار قرار گیرند دو در هر ستون از جدول اعداد ۱ الی ۴ یا ۴ رنگ بدون تکرار قرار گیرند ۳ در هر مربع مشخص شده با خطوط که شامل 2 در2خانه بوده اعداد یک الی چهار یا چهار رنگ بدون تکرار قرار گیرند. زمانی جدول سودوکو به طور کامل حل شده که همه ۱۶ خانه آن با اعداد ۱ الی ۴ یا چهار رنگ پر شده و سه قانون بالا نیز رعایت شده باشد . قسمت زیر جعبه فضا برای جمع‌آوری مهره ها تعبیه شده است .نمونه های دیگری از الگو را در دفترچه راهنما ببینید.
    شناسه کالا در انبار: 12864
    146٬000 تومان
    i h
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند پژوهان
    رده سنی 4 سال به بالا
    ابعاد جعبه 16 * 5 * 17 سانتی متر
    ابعاد 15 * 4 * 15 سانتی متر
    جنس چوبی
    وزن 340 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    ویژگی ها تقویت تمرکز و حافظه,جدول اعداد و رنگ
    قابلیت بلعیده شدن دارد
    سطح مهارت مبتدی
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    منچ و مار و پله چوبی کلاسیک 3035

    منچ و مار و پله چوبی کلاسیک 3035

    بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
    هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
    بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
    در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
    در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
    بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
    برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
    بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
    بازی مانند منچ شروع میشود.
    وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
    برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
    145٬000 تومان
    خمیر ۱۰ رنگ وکیومی با ابزار 1021

    خمیر بازی ۱۰ رنگ وکیومی آریا 1021

    خمیر بازی آریا در فضای باز خشک نمی شود. ماندگاری دو سال پس از تولید. حتما بعد از مصرف دستها را با آب و صابون بشویید.
    نا موجود
    رنگ انگشتی 6 رنگ آریا 7003
    بازی فکری رینگ دینگ دینگ 10012 ring ding ding

    بازی فکری رینگ دینگ دینگ 10012 ring ding ding

    بازی مناسب شب نشینی ها .با برگرداندن کارت ،بازی شروع می شود (بزرگترین فرد توی جمع میتواند بازی را شروع کند ) و بازیکنان کش ها را بر اساس تصویر کارت دور انگشتان خود میپیچند . شخصی که زودتر زنگ را به صدا در بیاورد برنده است . در این بازی لازم نیست بازیکنان منتظر نوبت خود شوند .یک کارت را برگردان .به سرعت کش رنگ درست را در انگشت درست قرار بده . زنگ را بزن تا کارت را ببری .اولین کسی که زنگ را با دستی به صدا در اورد که کش ها را در آن قرار داده ،برنده است و کارت را می برد .
    168٬000 تومان