جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    سودوکو 9 در 9جدول اعداد 990

    در کتاب ریاضی دبستان سودوکو جایگاه ویژه ای دارد در بزرگسالان جهت پیشگیری از آلزایمر توصیه می گردد دفترچه راهنما و مهره ها درون جعبه سودوکو قرار دارند
    شناسه کالا در انبار: 12866
    نا موجود
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    برند پژوهان
    رده سنی 4 سال به بالا
    ابعاد جعبه 23 * 5 * 23 سانتی متر
    جنس جنس بدنه mdf,جنس مهره ها پلاستیک
    وزن 595 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    ویژگی ها تقویت تمرکز و حافظه
    قابلیت بلعیده شدن دارد
    سطح مهارت پیشرفته
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    ماز جیبی BIS  کد 62600054

    ماز جیبی BIS کد 62600054

    یک بازی ساده و کوچک برای استفاده در هر محیطی .مناسب بازی و سرگرمی در اوقات فراغت برای رفع خستگی .در این بازی کودک با استفاده از حرکات ظزیف دست خود گوی را داخل شیارها به حرکت در می آورد . گوی در ابتدا در حلقه بزرگ قرار دارد و کودک را بایستی گوی را به حلقه وسط برساند . این بازی را می توان به صورت مسابقه زمان دار اجرا کرد و هر کودکی که در کمترین زمان گوی را به حلقه وسط برساند برنده ی بازی خواهد بود .
    نا موجود
    منچ و مار و پله چوبی حیوانات 3035

    منچ و مار و پله چوبی حیوانات 3035

    بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
    هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
    بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
    در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
    در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
    بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
    برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
    بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
    بازی مانند منچ شروع میشود.
    وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
    برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
    145,000 تومان
    آجره قطار اعداد با فرزندان 4311

    آجره قطار اعداد با فرزندان 4311

    اهداف آموزشی: یادگیری رنگ ها، یادگیری اعداد فارسی از 1 تا 10، تطابق چشم و دست، تقویت عضلات کوچک دست، مهارت استفاده از انگشتان، تقویت خلاقیت و ابتکار، افزایش دقت
    218,000 تومان
    بازی فکری خارج کردن ماشین ها از پارکینگ فکرانه 4090

    بازی فکری کاراوت carout فکرانه 4090

    خارج کردن ماشین ها از پارکینگ
    276,000 تومان