جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    قمقمه نی دار راه راه 4593

    شناسه کالا در انبار: 15758
    *
    58,000 تومان
    i h
    مشخصات محصول
    Attribute name Attribute value
    رده سنی 7 سال به بالا
    جنس پلاستیکی
    وزن 150 گرم
    بسته بندی ندارد
    ویژگی دارای اسپری آب فشان
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    بینگو 8021

    دبلنا بینگو 8021

    بازی دبرنا یا دبلنا به اینگونه است که هر کسی چهار کارت، چهارخانه درد که اعدادی از 1 تا 99 روی آن نوشته شده است. یک گردونه چرخان وجود دارد که مهره هایی در همین بازه در آن وجود دارند. در هر دور به هر نفر چند کارت می رسد و یک نفر هم گردانه را می چرخاند . به طور مثال سه عدد را بیرون میاورد و آن عدد را اعلام می کند. اگر شماره مهره با شماره یکی از خانه های کسی یکی بود مهره را به او می دهند تا روی همان خانه قرار دهند.بقیه افراد هم اگر این شماره را داشته باشند باید با چیزی آن را پر کنند و هر کسی ک تمام این خانه ها را پر کند این دست را برده است و این چرخه بین اعضا به همین منوال ادامه خواهد داشت. بازی ای که همه چیز آن به شانس بستگی دارد و نمی شود در آن تقلب کرد.
    نا موجود
    ست مخلوط کن my home مای هوم 3212
    چای ساز my home مای هوم 3202
    منچ و مار و پله چوبی حیوانات 3035

    منچ و مار و پله چوبی حیوانات 3035

    بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
    هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
    بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
    در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
    در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
    بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
    برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
    بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
    بازی مانند منچ شروع میشود.
    وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
    زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
    برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
    90,000 تومان