جستجو
همه دسته ها
    منو بسته

    دبلنا بینگو 876

    بازی دبرنا یا دبلنا به اینگونه است که هر کسی چهار کارت، چهارخانه درد که اعدادی از 1 تا 99 روی آن نوشته شده است. یک گردونه چرخان وجود دارد که مهره هایی در همین بازه در آن وجود دارند. در هر دور به هر نفر چند کارت می رسد و یک نفر هم گردانه را می چرخاند . به طور مثال سه عدد را بیرون میاورد و آن عدد را اعلام می کند. اگر شماره مهره با شماره یکی از خانه های کسی یکی بود مهره را به او می دهند تا روی همان خانه قرار دهند.بقیه افراد هم اگر این شماره را داشته باشند باید با چیزی آن را پر کنند و هر کسی ک تمام این خانه ها را پر کند این دست را برده است و این چرخه بین اعضا به همین منوال ادامه خواهد داشت. بازی ای که همه چیز آن به شانس بستگی دارد و نمی شود در آن تقلب کرد.
    *
    ناموجود
    مشخصات محصول
    رده سنی 3 سال به بالا
    ابعاد جعبه 24 * 10 * 24 سانتی متر
    جنس پلاستیکی
    وزن 490 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    تعداد قطعات 90 شماره,48 کارت
    تعدا بازیکنان 22 نفر
    تعداد مهره ها 90 مهره

    دبلنا-بینگو-دبرنا

    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *

    دبلنا-بینگو-دبرنا

    مشخصات محصول
    رده سنی 3 سال به بالا
    ابعاد جعبه 24 * 10 * 24 سانتی متر
    جنس پلاستیکی
    وزن 490 گرم
    بسته بندی دارد
    جنس بسته بندی مقوایی
    تعداد قطعات 90 شماره,48 کارت
    تعدا بازیکنان 22 نفر
    تعداد مهره ها 90 مهره
    برچسب های محصول
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    sodoku-سودوکو 6در6جدول اعداد 660
    سودوکو مخفف یک عبارت ژاپنی بوده که با حروف فارسی به صورت سو جی وا دو کوشین نیکا گیرو نوشته شده و معنی آن در آن باید تنها باشند می باشد . این عبارت طولانی با در نظر گرفتن برخی از حروف آن به اختصار سودوکو نامیده می شود. سودوکوی 6 در 6 دارای 6 سطر و 6 ستون می باشد که مجموعاً دارای 36 خانه می باشد خود به 6 مربع کوچک تر 2 در3 تقسیم شده است که توسط خطوط مشخص شده اند .همه 36 خانه جدول سودوکو باید با اعداد ۱ الی 6 با رعایت قوانین زیر پر شوند ۱-در هر سطر از جدول اعداد ۱ الی 6 بدون تکرار قرار گیرند 2- در هر ستون از جدول اعداد ۱ الی 6 بدون تکرار قرار گیرند ۳- در هر مربع مشخص شده با خطوط که شامل 2 در3 خانه بوده اعداد 1 الی 6 بدون تکرار قرار گیرند. زمانی جدول سودوکو به طور کامل حل شده که همه 36 خانه آن با اعداد ۱ الی 6 پر شده و سه قانون بالا نیز رعایت شده باشد . قسمت زیر جعبه فضا برای جمع‌آوری مهره ها تعبیه شده است .نمونه های دیگری از الگو را در دفترچه راهنما ببینید.در هر جدول سودوکو چند خانه از قبل مطابق الگوهای موجود با مهره های رنگی پر شده و شخص حل کننده جدول نباید آنها را جا به جا کند .بقیه خانه ها ی جدول با رعایت قوانین ،باید با مهره های 1 الی 6 پر شوند .مه ره ای اصلی سفید و مهره هایی که برای ایجاد الگو استفاده شده و مطابق الگو از قبل پر می شوند ،از رنگ متفاوت می باشند.
    78,000 تومان
    بولینگ 4672
    ناموجود
    چرخ خیاطی 2030
    ناموجود