چشم ها خیره... کارت ها در دست.... آماده اید همگی به یک ذهن تبدیل شوید؟ بازی ذهن یک بازی هوش، اعتیاد آور و بسیار سرگرم کننده است. چطور ممکن است کارت دست دوستتان را بدون نگاه کردن و حتی کلمه ای صحبت کردن بفهمید؟ از کجا بفهمیم چه زمانی باید تصمیم درست را بگیریم؟ پاسخ این سوال ها داخل این جعبه کوچک است. اما حواستان جمع باشد، وقتی وارد بازی ذهن شدید دیگر نخواهید توانست به چیز دیگری فکر کنید. با اینکه قوانین ساده اند اما دوام آوردن در این بازی مسئله دیگری است.
دو بازی در یک بازی . چینش و حافظه .جورابها را برگردان و ببین با تکیه به حافظه ات چند تا جوراب میتونی جفت کنی .جورابها را به پشت قرار دهید ، جوانترین بازیکن یک جوراب را برمیگرداند ، اگر جوراب ها جفت شد ،آن ها را نزد خود نگه می دارد و یک دور دیگر بازی میکند . در غیر این صورت ،جورابها به حالت اول بر می کرداند و نفر بعد بازی را ادامه می دهد . با به خاطر سپردن محل جورابها برنده شوید .
بازیکنان ،نقش کوتوله ها را بازی میکنند ،یا جوینده طلا هستند و سعی میکنند گنج را بیابند .. یا خرابکار هستند و می خواهند چوب لای چرخ جویندگان طلا بگذارند .اگر گروه جویندگان موفق شوند راهی به سوی گنج باز کنند ،قطعات طلا را جایزه میگیرند و هیچ چیزی نصیب خرابکارها نمی شود .اما اگر جویندگان موفق نشوند ،طلاها را خرابکار ها می قاپند .
در دخل و خرج، خرید می کنید، ماشینتان را تعمیر می کنید و یا با دوستانتان به سفر می روید....
به نظر می آید لیست بی پایانی از هزینه هاست که باید پرداخت شوند. اما آیا تابحال بر روی سرمایه گذاری بر روی پول نقدی که از درآمدتان به دست آمده فکر کرده اید و یا گرفتن وام از بانک ؟
در دخل و خرج تمامی این موارد مانند زندگی واقعی، می تواند اتفاق بیفتد.
در این بازی پر هیجان،هر بازیکن سعی می¬کند با مدیریت درآمد و هزینه های خود و انجام معاملات به موقع، ثروت بیشتری را جمع آوری کند.
در پایان ، ثروتمند¬ ترین بازیکن، برنده بازی است. بنابراین حواستان به صورتحساب ها باشد، وام ها را به موقع تسویه کنید و معامله ها رو هوشمندانه انجام دهید.
مدت زمان بازی 15 دقیقه - مناسب افراد 12 سال به بالا - بازی گروهی مناسب 2 تا 4 نفر - محتویات جعبه: 60 کارت زیرخاکی، 1 دفترچه راهنما، 4 کارت راهنما، 8 کارت انگشتری
بازی فکری کاستل شب هالووین است و اهالی قلعه باستانی کاستل یعنی آقای کله کدو( ۱ آدم کدویی موزی و خبیث) استادگور به گور ( یک زامبی خسته) و جناب کهنه پیچ (یک مومیایی ۱۲۰۰ ساله از نوادگان فراعنه مصر) به رسم هر سال برای شرکت در مراسم آماده میشوند سرگرمی این مرده های نمردنی که برعکس ظاهر ترسناک شان از حس طنز خوبی هم برخوردار هستند و در شب هالووین ترساندن مردمی است که برای برگزاری مراسم به قلعه کاستل میآیند البته با اینکه اهالی قلعه قصد بدی ندارند و هدفشان فقط شیطنت و بازیگوشی است ولی به قول معروف آن ها شوخی شوخی مردم را می ترسانند و مردم جدی جدی سکته های ناقص می زنند و روانه بیمارستان ها می شوند این امر ممکن است احساسات نداشته قلعه نشینان را اندکی جریحهدار کند ولی چاره ای نیست برای یک نامیرا ترسناک بودن از نان شب واجب تر است حال باید دید کدام یک از اهالی قلعه کاستر میتواند تعداد بیشتری را زهر ترک کند آنها برای بالا بردن آمار شان حتی حاضرند زهره ترک شدگان را از یکدیگر بقاپند.
مدت زمان بازی 30 الی 45 دقیقه - مناسب افراد 9 سال به بالا - بازی گروهی مناسب 2 نفر - محتویات جعبه: 40 عدد دیوار، 26 عدد سرباز، 12 عدد قلعه، 20 عدد سکه، 8 قطعه صفجه، صفحه امتیاز دهی، صفحه نوبت شمار، مهره نوبت شمار، دفترچه راهنما
شروع بازی:
ابتدا هر بازیکن یه سیبیل به همراه دسته آن انتخاب می کند. هر رنگ یا مدل سیبیلی که میخواین می تونید انتخاب کنید. بعد هر دست یک نفر را به عنوان کارت دار انتخاب کرده و کارت ها را بر زده و جلوی کارت دار قرار می دهیم. حال نوبت کارت دار است که به ترتیب هر بار یک کارت را برگرداند و در وسط جایی که همه به راحتی به آن دسترسی داشته باشند بگذارد. در این بازی نوبتی وجود ندارد و همه باید حواسشان باشد تا کارت ها را ببینند و با سیبیل خود تطابق دهند.
قوانین بازی:
در ابتدا جوان ترین بازیکن (کم سن و سال ترین) به عنوان کارت دار انتخاب می شود. کارت دار که شروع به برگرداندن کارتها کرد بازیکنان دیگر باید سریع شکل روی کارت را تشخیص دهند. حال اگر کارت رو شده رنگ سیبیل یا شکل آن یا هردو با سیبیل دردستان شما یکی بود سریع باید کارت را بچسبید یعنی با دسته ای که در دستتان دارید بروی کارت بزنید تا کارت به سیبیل شما بچسبد. دقت داشته باشید که اگر کارت اشتباه را بچسبید تمام کارت هایی را که به دست آوردید را از دست می دهید و به وسط زمین بر می گردانید.
ممکن است کسی کارتی را به اشتباه بخواهد بردارد اما موفق نشود این بازیکن جریمه ای ندارد. یا کارتی رو شود که با سیبیل هیچ یک از بازیکنان مطابقت نداشته باشد. سپس کارت بعدی رو می شود.
کارت های سیبیل درو:
همه بازیکنان می توانند برای برداشتن این کارت تلاش کنند و کسی که موفق شود این کارت را به کارت های خود اضافه می کند.
کارت های سیبیل گرو:
با رو شدن این کارت شما باید سیبیل خود را به نفر سمت چپ خود دهید و هیچ کس نمی تواند این کارت را بردارد.
برنده بازی:
در آخر کسی که بیشترین کارت را داشته باشد به عنوان برنده آن دست انتخاب می شود.
شما می توانید تجربیات بازی خود را در قسمت نظرات این صفحه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
در کهربا شما نقش بازرگانان ثروتمند دوران رونسانس را ایفا می کنید و باید با استفاده از منابع اولیه ای که در اختیار دارید، معادن ارزشمند و سیستمهای حمل و نقل را از آن خود کرده و با به کارگیری صنعتگران و هنرمندان، سنگ های قیمتی خام را تراش داده به جواهراتی گرانبها تبدیل کنید.
مدت زمان بازی 15 دقیقه - مناسب افراد 8 سال به بالا - بازی گروهی مناسب 2 تا 5 نفر - محتویات جعبه: 100 کارت شامل 20 کارت از پنج رنگ قرمز، آبی، سبز، بنفش و نارنجی
درخشان
شامل 25 رنگ متنوع
دارای مقطع دایره ای
با قابلیت رنگ آمیزی بر روی انواع کاغذ
امکان لایه گذاری رنگ متناسب با اجرای تکنیک اسکرچ برد
ساخت کشور ایتالیا
بازی جنگا از ۵۴ بلوک چوبی ساخته شده است . در واقع ابعاد استاندارد بلوک های چوبی جنگا در اندازه برای شروع بازی جنگا باید بلوکهای چوبی را به صورت افقی و عمودی روی هم بچینید تا یک برج ۱۸ طبقه چوبی ساخته شود این برج باید ۱۸ و در هر طبقه باید سه بلوک قرار بگیرد بلوک ها باید یک ردیف افقی و یک ردیف عمودی چیده بشود بعد از اینکه برج چوبی تکمیل شد بازیکنی که برج را چیده باید بازی را شروع کند روش بازی به این صورت است که هر بازیکن به نوبت باید یک بلوک چوبی را از هر جایی غیر از دو ردیف اول بالای برج بردارد هر بازیکنی که برج را خراب کند باخته است این بازی برای رده سنی ۳ سال به بالا مناسب است و به صورت انفرادی و گروهی قابل بازی است قوانین بازی در ابتدا برج باید چیده شود در هر ردیف سه قطعه قرار می گیرد که جهت آنها عمود بر جهت قطعه های ردیف قبلی است در نهایت یک برج توپر با ۱۸ ردیف ساخته میشود در طول بازی ارتفاع برج ممکن است به بیشتر از دو برابر ارتقا پیدا کند هر کدام از بازیکنان در نوبت خود باید با دقت یک قطعه را از هر جایی زیر آخرین ردیف کامل بیرون بکشد و در بالای برج در جهت درست قرار دهد از بالاترین ردیف کامل و ردیف نیمه ساخته بالای آن نباید قطع برداشت گام بیرون کشیدن قطعه ها فقط میتوان از یک دست استفاده کرد با جلو رفتن بازی مرکز ثقل بر جابجا می شود و برخی قطعه آزاد تر از بقیه می شوند و راحت تر بیرون می آیند می توان با امتحان کردن چیدن قطعه قطعه آزاد تری را پیدا کرد و بیرون کشید ولی اگر هنگامه امتحان کردن قطعه ها قطعه ای از محل خود جابجا شد باید دوباره در محل دقیق خود قرار گیرد و سپس به قطعه دیگر دست زده شود در قرار دادن قطعه برداشته شده در بالای برج باید ردیف های سه تایی کامل شوند و بعد به سراغ ردیف بالاتر رفت.
مجموعههای INVENTOR پرفروش ترین دسته محصولات Engino است که رویکردی موضوعی دارد و مدل های چندگانه ای را در هر یک از مجموعه های خودرو، موتورسیکلت، هواپیما و ماشین های صنعتی در بر می گیرد. قطعات، در رنگ های جدید و تازه عرضه شده و مدل ها از نظر زیبایی و عملکرد بهینه شده اند. هر مجموعه با بیشترین تعداد مدل قابل ساخت عرضه شده است: از کیت های کوچک ۴ مدلی تا مجموعه های ۱۶ مدلی. دستورالعمل های چاپ شده شامل سه مدل اصلی هر مجموعه است. دستورالعمل های مدل های دیگر را می توانید از قسمت دانلود دستورالعمل های ساخت کد 0431 دریافت کنید.
مجموعههای INVENTOR پرفروش ترین دسته محصولات Engino است که رویکردی موضوعی دارد و مدل های چندگانه ای را در هر یک از مجموعه های خودرو، موتورسیکلت، هواپیما و ماشین های صنعتی در بر می گیرد. قطعات، در رنگ های جدید و تازه عرضه شده و مدل ها از نظر زیبایی و عملکرد بهینه شده اند. هر مجموعه با بیشترین تعداد مدل قابل ساخت عرضه شده است: از کیت های کوچک ۴ مدلی تا مجموعه های ۱۶ مدلی. دستورالعمل های چاپ شده شامل سه مدل اصلی هر مجموعه است. دستورالعمل های مدل های دیگر را می توانید از قسمت دانلود دستورالعمل های ساخت کد 0833 دریافت کنید.
در این جا می آموزید که چرخ دنده ها چگونه میتوانند به سادگی موجب افزایش سرعت، تغییر نیروی انتقال حرکت از محلی به محل دیگر شوند. به علاوه متوجه خواهید شد که چطور از محرک های حلزونی برای کاهش چشمگیر سرعت چرخش استفاده می شود و پیچ ها چگونه می توانند حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل کنند، در حالی که هم زمان موجب افزایش نیروی بسیار زیادی می شوند. ۱۲ مدل کاربردی مانند جرثقیل آزمایشی، گیربکس، چرخ و فلک، هلیکوپتر، پرس پیچ و جرثقیلی با بازوی چرخشی را خواهید ساخت. می توانید دستورالعمل های ساده ای را برای ساخت همه این مدل ها، چه به صورت آنلاین و چه درون کتابچه ضمیمه بیابید. این کتاب شرح مفصلی از اصول علمی گوناگون به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد. بخش آزمون نیز دانش نویافته شما را به چالش می کشد!
در این جا می آموزید که چگونه چرخ و محور از اصطکاک برای جابجایی آسان اجسام بهره میبرند و چگونه چرخ های بزرگ با چرخ های کوچک مقایسه می شوند. می فهمید که سطوح شیب دار چطور می توانند برای بلند کردن اجسام سنگین مورد بهرهبرداری قرار گیرند و چطور شکل دیگری از سطح شیب دار تحت عنوان گُوِه در زندگی روزانه کاربرد می یابد. ۱۴ مدل کاربردی مانند سکوی پرتاب، در و دستگیره، چاه، پلکان هواپیما، رمپ آزمایشی و گُوِه شکافند را خواهید ساخت. می توانید دستورالعمل های ساده ای را برای ساخت همه این مدلها چه به صورت آنلاین و چه در درون کتابچه ضمیمه، بیابید. این کتاب شرح مفصلی از اصول علمی مختلف به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد. بخش آزمون نیز دانش نویافته شما را به چالش می کشد.
قابلیت چند مدلی سیستم اسباب بازی engino با افزایش تعداد قطعات موجود در مجموعه به صورت تصاعدی زیاد می شود. مجموعه های موتوردار inventor حد اعلای قابلیتهای طیف این مجموعه را ارائه کرده و مناسب ترین مدل ها برای کاربران متوسط و پیشرفته است که به معنی واقعی کلمه برای اختراع، بازی می کنند. مدل های ساخته شده با این مجموعه ها بزرگ تر و دقیق تر هستند و ویژگیهای تکنیکی بیشتری دارند. مدل ها با موتور دنده ای با گشتاور بالا به حرکت در می آیند. موتور، قابلیت اتصال به پنل خورشیدی engino را نیز داراست. مجموعه ها با کیت های 30 در 1 مدل شروع شده و به کیت ۱۲۰ در 1 مدل میرسد. هر مجموعه شامل دستورالعملهای ۴ مدل انتخابی است و دستورالعمل های مدل های دیگر را می توانید از قسمت دانلود دستورالعمل های ساخت کد 12030 دریافت کنید.
با بسته 20 تایی ابزارهای الماسه موجود در این جعبه می توانید طرح های ابتکاری و منحصر به فرد خود را بر روی شیشه ، تخم پرندگان ، طلق ، پلاستیک و فلزات غیر آهنی مانند برنج و مس، ایجاد کرده و آمیزه ای از خلاقیت و هنر خود را به تصویر بکشید.
قلم حکاکی ایپکا دستگاهی است که با جایگذاری ابزار الماسه مناسب در نوک آن (با توجه به نوع حکاکی و جنس سطح حکاکی) ، امکان حکاکی بر روی سطوحی مانند شیشه ، طلق ، پلاستیک ، تخم پرندگان (تخم مرغ) ، فلزات غیر آهنی مثل برنج و مس را برای شما فراهم می آورد و با استفاده از آن می توان کاردستی های بسیار زیبایی را خلق کرد. قلم حکاکی ایپکا مناسب برای گروه سنی 9 سال تا 99 سال می باشد. این بدین معنی است که سقفی برای رده سنی استفاده کننده از این ابزار وجود ندارد و کاربر این فرصت را دارد تا ایده های خود را ایجاد تراش هایی بر روی سطح مورد نظر به تصویر بکشد و اثر هنری منحصر به فردی خلق نماید. همچنین میتوان با جایگذاری ابزار های متنوع از جمله سنگ انگشتی ، تنگستن کارباید، نمد و ... روی سایر سطوح نیز حکاکی کرد.
برند : در سال ۱۹۳۳، کامیلو مورو (Camillo Moro) با ثبت برند CMP (که مخفف Camillo Moro Padova است) شروع به تولید گچهای کوچکی برای تخته سیاه مدارس کرد. در سالهای پس از آن، دامنه محصولات CMP با موم مهر، گچ بیلیارد، ساچمههای سفالی و پودر مرکب تکمیل شد. شرکت موروکالر در دهههای بعد به طور مداوم به ابداع و تولید محصولات جدید پرداخت و تبدیل به شرکتی پیشرو در زمینه تولید آبرنگ، گوآش، رنگانگشتی، رنگ آکریلیک، رنگ روغن، رنگ پارچه و مدادشمعی شد. تمرکز اصلی این شرکت بر تولید محصولات ویژه کودکان بوده است. سرمایهگذاری برای کیفیت و ایمنی محصولات، اصل اساسی و فلسفه این شرکت به شمار میرود. موروکالر در سال ۲۰۰۳ در کنار حفظ نشان CMP که میراث تاریخی این شرکت را تشکیل میدهد، لوگوی PRIMO را برگزید و شروع به تبلیغ برای محصولات خود با این لوگوی تازه کرد. از سال ۲۰۰۵ این شرکت در کنار محصولات مخصوص کودکان، به تولید محصولات حرفهای و سرگرمی برای بزرگسالان روی آورد. موروکالر؛ دوستدار محیطزیست شرکت موروکالر برای تولید انرژی الکتریکی تجدیدپذیر با سرمایهگذاری عظیمی، یک نیروگاه فوتوولتاییک ۲۰۰ کیلوواتی تاسیس کرد. مصرف انرژی این شرکت از سال ۲۰۱۰ به اینسو با نیروی خورشیدی مدیریت شده است و در روشنایی آن از سیستم LED استفاده شده است. همچنین در این شرکت از نوعی سیستم آب کممصرف برای شستوشوی مخازن دستگاههای مخلوطکن استفاده میشود و پسماند گچها، قرصهای آبرنگ و مدادشمعیهای خشک و روغنی به دقت بازیافت میشوند. پسماندهای پلاستیکی، آسیاب شده و به شرکتهای فعال در زمینه بازیافت فروخته میشوند. این شرکت استانداردهای بسیار بالایی را برای سیاست تولید پایدار و دوستدار محیطزیست مقرر کرده است. هر جا که نماد «تولید شده با انرژی خورشیدی» را دیدید، میتوانید مطمئن شوید که اقلام تولیدی بدون انتشار گازهای گلخانهای تولید میشوند. در فرآیند تولیدات محصولات پریمو دقت و سختگیری زیادی صورت میگیرد: از بکارگیری مواد قابل بازیافت گرفته تا طراحی و تولیدات جعبههای چندمنظوره و . . . در سال ۲۰۱۶ و همراستا با تقاضای رو به رشد مشتریان، شرکت موروکالر با توسعه تاسیسات تولیدی در ایتالیا، شبکه فروش خود را با شعار ما کیفیت تولیدات خود را با نشان “ساخت ایتالیا” تضمین میکنیم، به بیش از ۸۰ کشور جهان گسترش داد.
مداد شمعی سه گوش سوپر سافت
بسیار نرم اما مقاوم
با قابلیت ترکیب رنگ بالا
دارای مقطع مثلثی
با قابلیت رنگ آمیزی روی انواع کاغذ
بدون ایجاد لکه و کثیفی روی دستها
امکان لایه گذاری رنگ متناسب با اجرای تکنیک اسکرچ برد
ساخت کشور ایتالیا
بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
بازی مانند منچ شروع میشود.
وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
بازی مانند منچ شروع میشود.
وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
بازی هفت سنگ از فراگیر ترین بازی های ایران زمین است که در اکثر نقاط روستایی و شهر های ایران رواج داشته و دارد .از ویژگی های جالب این بازی این است که در تمام مناطق این بازی با این کیفیت انجام میگیرد و بین بچه های شمال و جنوب و شرق و غرب ایران برای انجام این بازی تفاوت زیادی نیست .به درستی مشخص نیست که این بازی از چه زمانی و چه مکانی آغاز شده است اما می توان گفت که بازی هفت سنگ یکی از مشهورترین بازی های پیوند زننده دنیای کودکان سرزمین های دور و نزدیک در قاره آسیا است .هفت سنگ تمرین همکاری است .تمرین مسئولیت پذیری ،تمرین اینکه بچه ها بدانند بدون همکاری با هم همیشه بازنده هستند و اشتباه یک نفر همه زحمت های یک گروه را بر باد می دهد . هفت سنگ تمرین ساختن پس از فرو ریختن است .تمرین تمرکز داشتن از هیجانات و فشارهای زندگی است .تمرین سرعت عمل ،دویدن و مبارزه با پیروزی ،تمرین زندگی اجتماعی است .در بسته هفت سنگ ما ،هفت سنگ تراشیده شده ،یک توپ زرد رنگ و آموزش راه و رسم بازی وجود دارد .
بازی یه قل دو قل و فراگیر ترین بازی های کهن ایران زمین است که در هر شهر و دیار نامی ویژه دارد. این بازی از دسته بازی های مهارتی است که با ساده ترین حرکت ها آغاز و با نظم منطقی در هر دو بازی دشوارتر میشود. تفکر تمرکز حواس هماهنگی چشم و دست مهارت های دست ورزی و شمارش تعامل با دیگران و رقابت شیرین سازنده مفاهیمی هستند که کودکان همراه با بازی یه قل دو قل می آموزند. دربسته یه قل من یه قل تو کیسه حاوی ۲۰ سنگ صنعتی ، پنج کیسه کوچک اتدما ( در برخی از کشورها برای شرقی از این کیسه ها به جای سنگ برای بازی استفاده می شود ) .زیرانداز نمدی و آموزش راه و رسم بازی وجود دارد . سخن تولید کننده: این بازی از فراگیرتزین بازی های ایران زمین است که در هر شهر و دیار، نامی ویژه دارد. این بازی از دسته بازی های مهارتی است که با ساده ترین حرکت ها آغاز و با نظمی منطقی در هر دور دشوارتر می شود. کودکان مشاهده دقیق، تمرکز، تطابق دست و چشم و سرعت عمل را در این بازی تمرین می کنند. تماشای این بازی و گوش کردن به صدای به هم خوردن سنگ ها هم شیرین است.
لگوی مدل(Ford F 150 Raportor Ford Model A Hot Rod 75875) یکی از مدلهای سری Speed است که برای کودکان و نوجوانان 14-8 سال طراحیشده است.ازجمله ویژگیهای این مجموعه، داشتن یک تیم مکانیکی کامل برای کمک به ماشین مسابقهای فورد است. این اسباببازی بهصورت بسیار دقیق مانند نمونه واقعی آن با تمام جزییات یک پیست ماشینسواری طراحیشده است. در این مجموعه یک ماشین فورد و یک ماشین یدککش به همراه یدک طوسیرنگش و چهار فیگور کوچک قرار دارد. دو عدد از این فیگورها، راننده ماشینها هستند و یکی از آنها شروع کننده مسابقه است که در دستش یک پرچم دارد و دیگری مکانیک این مجموعه است. در این تعمیرگاه تمامی ابزار ضروری یک مکانیکی نیز به زیبایی و دقت پیشبینیشده است. در کنار تعمیرگاه پیست یک تابلو اعلامخطر نیز با چراغهای رنگی ساختهشده که نشاندهندهی ذوق و دقت طراحان شرکت لگو است. این مدل در سری Speed است. این سری، یکی ازسریهای پرهیجان بوده که طرفداران بسیار زیادی در میان پسربچهها دارد. در این سری، اسباببازیهای ساختنی همچون انواع ماشینهای مسابقهای هستند که میتوان برای کودکان خرید و آنها را خوشحال کرد. این اسباببازیها در افزایش مهارت دستان آنها و هماهنگی بین چشم و دستانشان بسیار مؤثر است. خرید این اسباببازی 664 تکهای به همراه ماشین مسابقهای مشکی و یدککش آبیرنگ را، بهعنوان یک هدیهی کامل برای فرزندان عاشق ماشین بازی و بازیهای هیجانی توصیه میکنیم.
سودوکو مخفف یک عبارت ژاپنی بوده که با حروف فارسی به صورت سو جی وا دو کوشین نیکا گیرو نوشته شده و معنی آن در آن باید تنها باشند می باشد . این عبارت طولانی با در نظر گرفتن برخی از حروف آن به اختصار سودوکو نامیده می شود. سودوکوی 6 در 6 دارای 6 سطر و 6 ستون می باشد که مجموعاً دارای 36 خانه می باشد خود به 6 مربع کوچک تر 2 در3 تقسیم شده است که توسط خطوط مشخص شده اند .همه 36 خانه جدول سودوکو باید با اعداد ۱ الی 6 با رعایت قوانین زیر پر شوند
۱-در هر سطر از جدول اعداد ۱ الی 6 بدون تکرار قرار گیرند 2- در هر ستون از جدول اعداد ۱ الی 6 بدون تکرار قرار گیرند ۳- در هر مربع مشخص شده با خطوط که شامل 2 در3 خانه بوده اعداد 1 الی 6 بدون تکرار قرار گیرند. زمانی جدول سودوکو به طور کامل حل شده که همه 36 خانه آن با اعداد ۱ الی 6 پر شده و سه قانون بالا نیز رعایت شده باشد . قسمت زیر جعبه فضا برای جمعآوری مهره ها تعبیه شده است .نمونه های دیگری از الگو را در دفترچه راهنما ببینید.در هر جدول سودوکو چند خانه از قبل مطابق الگوهای موجود با مهره های رنگی پر شده و شخص حل کننده جدول نباید آنها را جا به جا کند .بقیه خانه ها ی جدول با رعایت قوانین ،باید با مهره های 1 الی 6 پر شوند .مه ره ای اصلی سفید و مهره هایی که برای ایجاد الگو استفاده شده و مطابق الگو از قبل پر می شوند ،از رنگ متفاوت می باشند.
قرص آبرنگ، جعبه پلاستیکی با درب / پالت مخلوط، 12 رنگ.
این قرص های رنگی با فشار دادن پودرهای بسیار رنگدانه با کیفیت خوب به هم ساخته می شوند.
جعبه پلاستیکی با درب پالت مخلوط کن دارای طیفی از 12 رنگ و یک قلم مو می باشد.
هنگامی که با مقدار کمی آب استفاده می شود، جلوه های روشن و مات ایجاد می کند.
برای تکنیک های کلاسیک روی کاغذ و مقوا یا روی مواد مختلف برای تکنیک های خاص مناسب است.
می توان آن را همراه با کل طیف محصولات مبتنی بر آب Morocolor استفاده کرد.
آبرنگ به دلیل ویژگی هایی که دارد ممکن است روی برخی پارچه ها ثابت شود، بنابراین بهتر است بلافاصله پارچه ها را با آب و صابون بشویید.
اولین جعبه آبرنگ شما که تبدیل به یک پالت مخلوط می شود! درب را بردارید، آن را بچرخانید و از آن حباب ها برای ترکیب رنگ های خود استفاده کنید.
این قرص های رنگی با فشار دادن پودرهای بسیار رنگدانه با کیفیت خوب به هم ساخته می شوند.
جعبه پلاستیکی با درب پالت مخلوط کن دارای طیف وسیعی از 24 رنگ و یک قلم مو می باشد.
هنگامی که با مقدار کمی آب استفاده می شود، جلوه ها روشن و مات هستند، با افزودن مقداری رنگ سفید، سایه های پاستلی ظریفی ایجاد می کند.
برای تکنیک های کلاسیک روی کاغذ و مقوا یا روی مواد مختلف برای تکنیک های خاص مناسب است.
می توان آن را همراه با کل طیف محصولات مبتنی بر آب Morocolor استفاده کرد.
آبرنگ به دلیل ویژگی هایی که دارد ممکن است روی برخی پارچه ها ثابت شود، بنابراین بهتر است بلافاصله پارچه ها را با آب و صابون بشویید.
رده سنی ۳ تا ۷ سال
ابعاد جعبه 48 * 12 * 70 سانتی متر
ابعاد 35 * 33 * 77 سانتی متر
جنس پلاستیکی
وزن 2515 گرم
بسته بندی دارد
جنس بسته بندی مقوایی
تعداد قطعات 49 قطعه
نمونه واقعی دارد
نوع باتری قلمی
تعداد باتری مورد نیاز 3
اقلام همراه قابلمه,ماهی تابه,بشقاب,ست ملاقه و کف گیر,لیوان,کارد
سایر توضیحات استفاده از شیر آب,استفاده از گاز,نورانی,...
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
اونو بازی کارتی دو تا ده نفر می باشد که از محبوبیت خاصی در سراسر دنیا برخوردار است اونو یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز برای جمع های خانوادگی و دوستانه است و میتوان با آن ساعت ها به بازی و سرگرمی پرداخت اونو یک واژه اسپانیایی به معنی یک است این محصول شامل ۵۴ کارت است قانون کلی اصلی و ساده بازی این است هرکس که زودتر کارهایش تمام شود برنده بازی محسوب می شود اما روال بازی به این صورت است نخست به هر بازیکن یک کارت داده میشود بازیکنی که بالاترین کارت را داشته باشد بازی از او شروع می شود سپس کارت ها جمع شده و به بانک برمیگردد به هر بازیکن هفت کارت داده می شود یک کارت نیز وسط قرار داده میشود بازیکنان باید یا کارتی همرنگ بگذارند یا کارتی هم عدد یا هم عمل اگر کارت نداشته باشند میتوانند یک کارت از بانک برداشته تا همرنگ هم عمل و هم عدد کارت وسط بیاید اگر بازهم کارت منطبق بر کارت وسط نبود نوبت نفر بعدی میشود در انتها وقتی فرد اونو می شود افراد دیگر کارهای باقیمانده خود را نشان میدهند
بامیک یک اسباب بازی خلاقانه است که از با کیفیت ترین مواد پلاستیکی تولید شده است .با ترکیب قطعات آن ،امکان ساخت سازه هایی به وجود میآید که در عین سادگی ،تنوع بالایی دارند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند .شما می توانید با استفاده از 12 ،24 ،30 ،36 و...قطعه بامیک ،توپ هایی بسازید که به راحتی با دوستان تان بازی کنید و مثل یک توپ واقعی از بازی با آن ها لذت ببرید .از دیگر برتری های بامیک می توان به افزایش مهارت دست ورزی ،افزایش مهارت و درک فضای سه بعدی ، افزایش دقت و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد . مجموعه بامیک شامل بسته بندی مختلف 36 ،60 ،90 قطعه ای است و در هر بسته دفترچه راهنمایی قرار دارد که شامل اطلاعاتی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با نحوه اتصالات و همچنین تصاویری از چند مدل به صورت نمونه است .
بامیک یک اسباب بازی خلاقانه است که از با کیفیت ترین مواد پلاستیکی تولید شده است .با ترکیب قطعات آن ،امکان ساخت سازه هایی به وجود میآید که در عین سادگی ،تنوع بالایی دارند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند .شما می توانید با استفاده از 12 ،24 ،30 ،36 و...قطعه بامیک ،توپ هایی بسازید که به راحتی با دوستان تان بازی کنید و مثل یک توپ واقعی از بازی با آن ها لذت ببرید .از دیگر برتری های بامیک می توان به افزایش مهارت دست ورزی ،افزایش مهارت و درک فضای سه بعدی ، افزایش دقت و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد . مجموعه بامیک شامل بسته بندی مختلف 36 ،60 ،90 قطعه ای است و در هر بسته دفترچه راهنمایی قرار دارد که شامل اطلاعاتی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با نحوه اتصالات و همچنین تصاویری از چند مدل به صورت نمونه است .
arboretum یک بازی کارتی استراتژیک است . مجموعه زیبایی از درختان زیبا و رنگارنگ که با نبوغ شما کامل تر می شود .دن کاسار dan cassar طراح این بازی ، خلاقیت هنری و تفکر استراتژیک را با هم ادغام و یک بازی متفاوت و جذاب ابداع کرده است . در این بازی ،بازیکنان با ایجاد مسیرهای متنوع تلاش می کنند تا مجموعه زیباتری را برای بازدید کنندگان خود بسازند ،تعداد این مسیرها در پایان بازی امتیاز هر بازیکن و در نهایت برنده بازی را مشخص می کند . این مجموعه بازی دارای 80 کارت در ده رنگ مختلف است که هر رنگ داراری گونه های مختلفی از درختان می باشد .
شما در مهمانی اختصاصی هستید که ...
میزبان مرده پیدا می شود...
این به شما بستگی دارد که کشف کنید چه کسی این عمل وحشتناک را انجام داده است...
کجا این کار را انجام دادند و با کدام سلاح. دور تخته حرکت کنید و در هر اتاق به دنبال سرنخ بگردید. از گذرگاه های مخفی استفاده کنید تا به شما کمک کند سریعتر حرکت کنید. وقتی مطمئن هستید که چه کسی اتهام شما را مطرح می کند...