شما و فرزندانتان با تمرین، صرف وقت و کمی حوصله می توانید مهارت عبور از موانع این بازی را به دست آورید. مهارتی که دیگران ندارند. این یعنی تجربه ی شیرین کسب توانایی و اعتماد به نفس
زندگی در کهکشان از بین رفته است .امید برای بازگرداندن حیات در کل کهکشان خلاصه شده است در یک گیاه حیات بخش .گیاهی که امید کهکشان است و از قضا تنها چند بذر از این گیاه پر ارزش بر روی کره زمین باقی مانده است .در این بین فضایی ها به زمین آمده اند تا بذر این گیاه را پیدا کنند . عده ای برای نجات دنیا و عده ای برای از بین بردن گیاه و پایان دادن به حیات .باید صبر کرد و دید که کدام تیم به هدفش می رسد .برنده ی بازی تنها 1 نفر است. پس از سه دور بازی کردن بازیکنی که بذر گیاه بیشتری پیدا کند ،برنده ی نهایی است .
رامودیس یک بازی سریع است که یادگیری آن بسیار راحت است. هر دست همه بازیکنان همزمان با هم یک کارت بازی میکنند. سگها، گرگها را فراری میدهند. گرگها گوسفندان را شکار میکنند. باید ذهن حریفانتان را بخوانید و زمان درست را برای شکار و مراقبت انتخاب کنید. رامودیس طی ۵ دور انجام می شود! برای برنده شدن شما باید بیشترین امتیازها را در طول این پنج شب کسب کنید. در واقع شما یا باید با کمک گرگ های خود گوسفندها را شکار کنید و یا با استفاده از سگ نگهبانتان آن ها را حفظ کنید. روش بازی در هر پنج دور یکسان است و در پایان پنج دور، مجموع امتیازها برنده ی نهایی را مشخص می کند.
شاهد مهیج ترین مسابقه شترها در تمام اعصار باشید.هنگامی که شترها روی هم سوار و کل اهرام وارونه می شود همه چیز بهم ریخته خواهد شد . به عنوان اعضای عالی رتبه تنها با یک هدف ساده در صحرا گرد هم آمده اید ،با تمرکز دقیق روی یک شتر ،برنده یک قسمت یا کل مسابقه باشید و بیشترین ثروت را به دست آورید . در این بازی شانس به تنهایی عامل موفقیت نخواهد بود بلکه یادگیری روش و نحوه پیشرفت در مسابقه همراه با زمان بندی دقیق روی یک شتر باعث کسب پیروزی خواهد شد .
بازی گربه های انفجاری یک بازی کارتی است که اولین بار توسط الان لی ،متیو این مان و شین اسمال طراحی شد .دلیل اصلی اهمیت این بازی موفقیت چشم گیر آن در وب سایت kickstarter است ،که برای تولید این بازی بیش از هشت میلیون دلار سرمایه جمع آوری شد و به عنوان پر حمایت ترین پروژه تاریخ این وب سایت لقب گرفت .مهم ترین هدف این بازی فرار از کارت گربه انفجاری را بکشد به سرعت منفجر می شود ،مگر انکه کارت خنثی کننده داشته باشد تا به وسیله آن کارت گربه انفجاری را خنثی کند.کارت های دیگری در بازی وجود دارد که به شما اجازه می دهد به برنده شدن نزدیک شوید.
ایده اولیه گرگ ومیش برگرفته از بازی کلاسیک و خاطره انگیز مافیاست .این اثر در راستای بالا بردن سطح کیفی مافیا با نقش دهی تعاملی به تمام بازیکنان و دخیل کردن سکه جادوئی توسط تیم بردمی طراحی و اجرا شده است . با شروع بازی شما وارد روستایی گرگ زده می شوید ، حال بدون اطلاع از نقش مابقی بازیکنان می بایست که ...
بازی با مهره های همرنگ :هر طرف زمین 5 مهره قرمز رنگ قرار میگیرد .هدف بازی رساندن تمام مهره ها به زمین بازی طرف مقابل می باشد ،در طول بازی باید از یک دست و یک انگشت استفاده کرد و با استفاده از کش لاستیکی مهره ها را از داخل شیار وسط صفحه با دقت و سرعت به زمین مقابل پرتاب شوند .اگر مهره ای از فضایی به غیر از شیار وسط به داخل زمین حریف وارد شود و یا به بیرون از زمین پرتاب شود آن مهره باید به زمین بازیکن خطاکار بازگردد .بازی با مهره های غیر همرنگ :یک طرف زمین بازی 5 مهره آبی و طرف دیگر 5 مهره قرمز قرار میگیرد . در این روش بازیکن تلاش میکند فقط مهره های همرنگ خود را به زمین حریف انتقال دهد و با مهره های حریف کاری ندارد .(علی کوچولو )
بازی فکری کاستل شب هالووین است و اهالی قلعه باستانی کاستل یعنی آقای کله کدو( ۱ آدم کدویی موزی و خبیث) استادگور به گور ( یک زامبی خسته) و جناب کهنه پیچ (یک مومیایی ۱۲۰۰ ساله از نوادگان فراعنه مصر) به رسم هر سال برای شرکت در مراسم آماده میشوند سرگرمی این مرده های نمردنی که برعکس ظاهر ترسناک شان از حس طنز خوبی هم برخوردار هستند و در شب هالووین ترساندن مردمی است که برای برگزاری مراسم به قلعه کاستل میآیند البته با اینکه اهالی قلعه قصد بدی ندارند و هدفشان فقط شیطنت و بازیگوشی است ولی به قول معروف آن ها شوخی شوخی مردم را می ترسانند و مردم جدی جدی سکته های ناقص می زنند و روانه بیمارستان ها می شوند این امر ممکن است احساسات نداشته قلعه نشینان را اندکی جریحهدار کند ولی چاره ای نیست برای یک نامیرا ترسناک بودن از نان شب واجب تر است حال باید دید کدام یک از اهالی قلعه کاستر میتواند تعداد بیشتری را زهر ترک کند آنها برای بالا بردن آمار شان حتی حاضرند زهره ترک شدگان را از یکدیگر بقاپند.
شروع بازی:
ابتدا هر بازیکن یه سیبیل به همراه دسته آن انتخاب می کند. هر رنگ یا مدل سیبیلی که میخواین می تونید انتخاب کنید. بعد هر دست یک نفر را به عنوان کارت دار انتخاب کرده و کارت ها را بر زده و جلوی کارت دار قرار می دهیم. حال نوبت کارت دار است که به ترتیب هر بار یک کارت را برگرداند و در وسط جایی که همه به راحتی به آن دسترسی داشته باشند بگذارد. در این بازی نوبتی وجود ندارد و همه باید حواسشان باشد تا کارت ها را ببینند و با سیبیل خود تطابق دهند.
قوانین بازی:
در ابتدا جوان ترین بازیکن (کم سن و سال ترین) به عنوان کارت دار انتخاب می شود. کارت دار که شروع به برگرداندن کارتها کرد بازیکنان دیگر باید سریع شکل روی کارت را تشخیص دهند. حال اگر کارت رو شده رنگ سیبیل یا شکل آن یا هردو با سیبیل دردستان شما یکی بود سریع باید کارت را بچسبید یعنی با دسته ای که در دستتان دارید بروی کارت بزنید تا کارت به سیبیل شما بچسبد. دقت داشته باشید که اگر کارت اشتباه را بچسبید تمام کارت هایی را که به دست آوردید را از دست می دهید و به وسط زمین بر می گردانید.
ممکن است کسی کارتی را به اشتباه بخواهد بردارد اما موفق نشود این بازیکن جریمه ای ندارد. یا کارتی رو شود که با سیبیل هیچ یک از بازیکنان مطابقت نداشته باشد. سپس کارت بعدی رو می شود.
کارت های سیبیل درو:
همه بازیکنان می توانند برای برداشتن این کارت تلاش کنند و کسی که موفق شود این کارت را به کارت های خود اضافه می کند.
کارت های سیبیل گرو:
با رو شدن این کارت شما باید سیبیل خود را به نفر سمت چپ خود دهید و هیچ کس نمی تواند این کارت را بردارد.
برنده بازی:
در آخر کسی که بیشترین کارت را داشته باشد به عنوان برنده آن دست انتخاب می شود.
شما می توانید تجربیات بازی خود را در قسمت نظرات این صفحه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
بازی جنگا از ۵۴ بلوک چوبی ساخته شده است . در واقع ابعاد استاندارد بلوک های چوبی جنگا در اندازه برای شروع بازی جنگا باید بلوکهای چوبی را به صورت افقی و عمودی روی هم بچینید تا یک برج ۱۸ طبقه چوبی ساخته شود این برج باید ۱۸ و در هر طبقه باید سه بلوک قرار بگیرد بلوک ها باید یک ردیف افقی و یک ردیف عمودی چیده بشود بعد از اینکه برج چوبی تکمیل شد بازیکنی که برج را چیده باید بازی را شروع کند روش بازی به این صورت است که هر بازیکن به نوبت باید یک بلوک چوبی را از هر جایی غیر از دو ردیف اول بالای برج بردارد هر بازیکنی که برج را خراب کند باخته است این بازی برای رده سنی ۳ سال به بالا مناسب است و به صورت انفرادی و گروهی قابل بازی است قوانین بازی در ابتدا برج باید چیده شود در هر ردیف سه قطعه قرار می گیرد که جهت آنها عمود بر جهت قطعه های ردیف قبلی است در نهایت یک برج توپر با ۱۸ ردیف ساخته میشود در طول بازی ارتفاع برج ممکن است به بیشتر از دو برابر ارتقا پیدا کند هر کدام از بازیکنان در نوبت خود باید با دقت یک قطعه را از هر جایی زیر آخرین ردیف کامل بیرون بکشد و در بالای برج در جهت درست قرار دهد از بالاترین ردیف کامل و ردیف نیمه ساخته بالای آن نباید قطع برداشت گام بیرون کشیدن قطعه ها فقط میتوان از یک دست استفاده کرد با جلو رفتن بازی مرکز ثقل بر جابجا می شود و برخی قطعه آزاد تر از بقیه می شوند و راحت تر بیرون می آیند می توان با امتحان کردن چیدن قطعه قطعه آزاد تری را پیدا کرد و بیرون کشید ولی اگر هنگامه امتحان کردن قطعه ها قطعه ای از محل خود جابجا شد باید دوباره در محل دقیق خود قرار گیرد و سپس به قطعه دیگر دست زده شود در قرار دادن قطعه برداشته شده در بالای برج باید ردیف های سه تایی کامل شوند و بعد به سراغ ردیف بالاتر رفت
بازی جنگا از ۵۴ بلوک چوبی ساخته شده است . در واقع ابعاد استاندارد بلوک های چوبی جنگا در اندازه برای شروع بازی جنگا باید بلوکهای چوبی را به صورت افقی و عمودی روی هم بچینید تا یک برج ۱۸ طبقه چوبی ساخته شود این برج باید ۱۸ و در هر طبقه باید سه بلوک قرار بگیرد بلوک ها باید یک ردیف افقی و یک ردیف عمودی چیده بشود بعد از اینکه برج چوبی تکمیل شد بازیکنی که برج را چیده باید بازی را شروع کند روش بازی به این صورت است که هر بازیکن به نوبت باید یک بلوک چوبی را از هر جایی غیر از دو ردیف اول بالای برج بردارد هر بازیکنی که برج را خراب کند باخته است این بازی برای رده سنی ۳ سال به بالا مناسب است و به صورت انفرادی و گروهی قابل بازی است قوانین بازی در ابتدا برج باید چیده شود در هر ردیف سه قطعه قرار می گیرد که جهت آنها عمود بر جهت قطعه های ردیف قبلی است در نهایت یک برج توپر با ۱۸ ردیف ساخته میشود در طول بازی ارتفاع برج ممکن است به بیشتر از دو برابر ارتقا پیدا کند هر کدام از بازیکنان در نوبت خود باید با دقت یک قطعه را از هر جایی زیر آخرین ردیف کامل بیرون بکشد و در بالای برج در جهت درست قرار دهد از بالاترین ردیف کامل و ردیف نیمه ساخته بالای آن نباید قطع برداشت گام بیرون کشیدن قطعه ها فقط میتوان از یک دست استفاده کرد با جلو رفتن بازی مرکز ثقل بر جابجا می شود و برخی قطعه آزاد تر از بقیه می شوند و راحت تر بیرون می آیند می توان با امتحان کردن چیدن قطعه قطعه آزاد تری را پیدا کرد و بیرون کشید ولی اگر هنگامه امتحان کردن قطعه ها قطعه ای از محل خود جابجا شد باید دوباره در محل دقیق خود قرار گیرد و سپس به قطعه دیگر دست زده شود در قرار دادن قطعه برداشته شده در بالای برج باید ردیف های سه تایی کامل شوند و بعد به سراغ ردیف بالاتر رفت.
مجموعههای INVENTOR پرفروش ترین دسته محصولات Engino است که رویکردی موضوعی دارد و مدل های چندگانه ای را در هر یک از مجموعه های خودرو، موتورسیکلت، هواپیما و ماشین های صنعتی در بر می گیرد. قطعات، در رنگ های جدید و تازه عرضه شده و مدل ها از نظر زیبایی و عملکرد بهینه شده اند. هر مجموعه با بیشترین تعداد مدل قابل ساخت عرضه شده است: از کیت های کوچک ۴ مدلی تا مجموعه های ۱۶ مدلی. دستورالعمل های چاپ شده شامل سه مدل اصلی هر مجموعه است. دستورالعمل های مدل های دیگر را می توانید از قسمت دانلود دستورالعمل های ساخت کد 0833 دریافت کنید.
در این جا می آموزید که چرخ دنده ها چگونه میتوانند به سادگی موجب افزایش سرعت، تغییر نیروی انتقال حرکت از محلی به محل دیگر شوند. به علاوه متوجه خواهید شد که چطور از محرک های حلزونی برای کاهش چشمگیر سرعت چرخش استفاده می شود و پیچ ها چگونه می توانند حرکت چرخشی را به حرکت خطی تبدیل کنند، در حالی که هم زمان موجب افزایش نیروی بسیار زیادی می شوند. ۱۲ مدل کاربردی مانند جرثقیل آزمایشی، گیربکس، چرخ و فلک، هلیکوپتر، پرس پیچ و جرثقیلی با بازوی چرخشی را خواهید ساخت. می توانید دستورالعمل های ساده ای را برای ساخت همه این مدل ها، چه به صورت آنلاین و چه درون کتابچه ضمیمه بیابید. این کتاب شرح مفصلی از اصول علمی گوناگون به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد. بخش آزمون نیز دانش نویافته شما را به چالش می کشد!
در این جا می آموزید که چگونه چرخ و محور از اصطکاک برای جابجایی آسان اجسام بهره میبرند و چگونه چرخ های بزرگ با چرخ های کوچک مقایسه می شوند. می فهمید که سطوح شیب دار چطور می توانند برای بلند کردن اجسام سنگین مورد بهرهبرداری قرار گیرند و چطور شکل دیگری از سطح شیب دار تحت عنوان گُوِه در زندگی روزانه کاربرد می یابد. ۱۴ مدل کاربردی مانند سکوی پرتاب، در و دستگیره، چاه، پلکان هواپیما، رمپ آزمایشی و گُوِه شکافند را خواهید ساخت. می توانید دستورالعمل های ساده ای را برای ساخت همه این مدلها چه به صورت آنلاین و چه در درون کتابچه ضمیمه، بیابید. این کتاب شرح مفصلی از اصول علمی مختلف به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد. بخش آزمون نیز دانش نویافته شما را به چالش می کشد.
قابلیت چند مدلی سیستم اسباب بازی engino با افزایش تعداد قطعات موجود در مجموعه به صورت تصاعدی زیاد می شود. مجموعه های موتوردار inventor حد اعلای قابلیتهای طیف این مجموعه را ارائه کرده و مناسب ترین مدل ها برای کاربران متوسط و پیشرفته است که به معنی واقعی کلمه برای اختراع، بازی می کنند. مدل های ساخته شده با این مجموعه ها بزرگ تر و دقیق تر هستند و ویژگیهای تکنیکی بیشتری دارند. مدل ها با موتور دنده ای با گشتاور بالا به حرکت در می آیند. موتور، قابلیت اتصال به پنل خورشیدی engino را نیز داراست. مجموعه ها با کیت های 30 در 1 مدل شروع شده و به کیت ۱۲۰ در 1 مدل میرسد. هر مجموعه شامل دستورالعملهای ۴ مدل انتخابی است و دستورالعمل های مدل های دیگر را می توانید از قسمت دانلود دستورالعمل های ساخت کد 9030 دریافت کنید.
تو غرب وحشی یاغی ها میخوان کلانتر رو بزنن کلانتر و معاون هاش دنبال زدن یاغی ها هستند .خائن هم زیرزیرکی کار خودش را می کند .آماده باشید که در یکی از این گروهها بر بخورید چیزی نمانده که گلوله ها به پرواز در بیایند. از این هفت تیر کش ها کدامشان معاون های کلانتر هستند و آماده هستند که جانشان را برای کلانتر بدهند .کدامشان یاغیهای بی رحم هستند و میخواهند خون کلانتر را بریزند پرفروش ترین بازی کارتی وسترن دنیا پیشکش علاقمندان . فارسی زبان این بازی را بیشتر از یک میلیون کابویی در کل دنیا تایید کردهاند باید خودتان تجربه اش کنید.
بازی فکری غرب وحشی یک بازی بزن با کشت باتم وسترن اسپاگتی هست که دعوای اصلی بین کلانتر و یاغی هایی می باشد که میخواهند کلانتر را شکار کنند معاون های کلانتر به صورت ناشناس هوای کلانتر را دارند ولی این وسط به یک خائن هم هست که او هم سنگ خودش را به سینه می زند در این بازی هر بازیکن در هیئت یکی از شخصیت های معروف و مشهور غرب وحشی یکی از این نقشها را به عهده میگیرد بازی را که بیش از یک میلیون کابل در کل دنیا تایید کردند را تجربه کنید
برند : در سال ۱۹۳۳، کامیلو مورو (Camillo Moro) با ثبت برند CMP (که مخفف Camillo Moro Padova است) شروع به تولید گچهای کوچکی برای تخته سیاه مدارس کرد. در سالهای پس از آن، دامنه محصولات CMP با موم مهر، گچ بیلیارد، ساچمههای سفالی و پودر مرکب تکمیل شد. شرکت موروکالر در دهههای بعد به طور مداوم به ابداع و تولید محصولات جدید پرداخت و تبدیل به شرکتی پیشرو در زمینه تولید آبرنگ، گوآش، رنگانگشتی، رنگ آکریلیک، رنگ روغن، رنگ پارچه و مدادشمعی شد. تمرکز اصلی این شرکت بر تولید محصولات ویژه کودکان بوده است. سرمایهگذاری برای کیفیت و ایمنی محصولات، اصل اساسی و فلسفه این شرکت به شمار میرود. موروکالر در سال ۲۰۰۳ در کنار حفظ نشان CMP که میراث تاریخی این شرکت را تشکیل میدهد، لوگوی PRIMO را برگزید و شروع به تبلیغ برای محصولات خود با این لوگوی تازه کرد. از سال ۲۰۰۵ این شرکت در کنار محصولات مخصوص کودکان، به تولید محصولات حرفهای و سرگرمی برای بزرگسالان روی آورد. موروکالر؛ دوستدار محیطزیست شرکت موروکالر برای تولید انرژی الکتریکی تجدیدپذیر با سرمایهگذاری عظیمی، یک نیروگاه فوتوولتاییک ۲۰۰ کیلوواتی تاسیس کرد. مصرف انرژی این شرکت از سال ۲۰۱۰ به اینسو با نیروی خورشیدی مدیریت شده است و در روشنایی آن از سیستم LED استفاده شده است. همچنین در این شرکت از نوعی سیستم آب کممصرف برای شستوشوی مخازن دستگاههای مخلوطکن استفاده میشود و پسماند گچها، قرصهای آبرنگ و مدادشمعیهای خشک و روغنی به دقت بازیافت میشوند. پسماندهای پلاستیکی، آسیاب شده و به شرکتهای فعال در زمینه بازیافت فروخته میشوند. این شرکت استانداردهای بسیار بالایی را برای سیاست تولید پایدار و دوستدار محیطزیست مقرر کرده است. هر جا که نماد «تولید شده با انرژی خورشیدی» را دیدید، میتوانید مطمئن شوید که اقلام تولیدی بدون انتشار گازهای گلخانهای تولید میشوند. در فرآیند تولیدات محصولات پریمو دقت و سختگیری زیادی صورت میگیرد: از بکارگیری مواد قابل بازیافت گرفته تا طراحی و تولیدات جعبههای چندمنظوره و . . . در سال ۲۰۱۶ و همراستا با تقاضای رو به رشد مشتریان، شرکت موروکالر با توسعه تاسیسات تولیدی در ایتالیا، شبکه فروش خود را با شعار ما کیفیت تولیدات خود را با نشان “ساخت ایتالیا” تضمین میکنیم، به بیش از ۸۰ کشور جهان گسترش داد.
بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
بازی مانند منچ شروع میشود.
وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
بازی مانند منچ شروع میشود.
وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
بازی یه قل دو قل و فراگیر ترین بازی های کهن ایران زمین است که در هر شهر و دیار نامی ویژه دارد. این بازی از دسته بازی های مهارتی است که با ساده ترین حرکت ها آغاز و با نظم منطقی در هر دو بازی دشوارتر میشود. تفکر تمرکز حواس هماهنگی چشم و دست مهارت های دست ورزی و شمارش تعامل با دیگران و رقابت شیرین سازنده مفاهیمی هستند که کودکان همراه با بازی یه قل دو قل می آموزند. دربسته یه قل من یه قل تو کیسه حاوی ۲۰ سنگ صنعتی ، پنج کیسه کوچک اتدما ( در برخی از کشورها برای شرقی از این کیسه ها به جای سنگ برای بازی استفاده می شود ) .زیرانداز نمدی و آموزش راه و رسم بازی وجود دارد . سخن تولید کننده: این بازی از فراگیرتزین بازی های ایران زمین است که در هر شهر و دیار، نامی ویژه دارد. این بازی از دسته بازی های مهارتی است که با ساده ترین حرکت ها آغاز و با نظمی منطقی در هر دور دشوارتر می شود. کودکان مشاهده دقیق، تمرکز، تطابق دست و چشم و سرعت عمل را در این بازی تمرین می کنند. تماشای این بازی و گوش کردن به صدای به هم خوردن سنگ ها هم شیرین است.
بازی میخ و چکش الفبا و اعداد انگلیسی ایپکا،با هدف تسهیل آموزش انگلیسی به کودکان طراحی و تولید شده است.استفاده از این بسته،در کنار بازی به تقویت مهارت های حرکتی کودک کمک می کند و او را با حروف و صداهای این زبان آشنا می سازد.همچنین کودک با کلمات ساده انگلیسی،دیکته و معنای آنها نیز آشنا می شود.
بازی آموزشی نقاشی مدل سوپر گراف . سوپرگراف یک محصول ایرانی و با کارایی بالا است که برای آموزش و یادگیری نقاشی به کودکان بالای ۵ سال تهیه و تولید شده است. جنس اجزای این محصول از مواد پلاستیکی مرغوب و باکیفیت ساخته شده است.
داخل بستهبندی این محصول، یک عدد مداد مخصوص نقاشی، یک بسته مدادرنگی ۶ رنگ، ۳ بروشور برای راهنمایی کار با دستگاه به ۳ زبان مختلف و همچنین ۵ عدد کاغذ A4 سفید و ۵ تصویر مختلف برای آموزش اولیه وجود دارد.
فرزندان شما به کمک این دستگاه میتوانند تصویر هر شی که در اطرافشان قرار دارد یا هر طرحی که دوست دارند را نقاشی کنند. روش کار با این دستگاه بسیار راحت است؛ ابتدا باید یک طرح را انتخاب کنید و روی جایگاه مخصوص دستگاه قرار دهید. سپس به کمک پنل صورتی رنگ دستگاه میتوانید نقاشی کنید.
سودوکو مخفف یک عبارت ژاپنی بوده که با حروف فارسی به صورت سو جی وا دو کوشین نیکا گیرو نوشته شده و معنی آن در آن باید تنها باشند می باشد . این عبارت طولانی با در نظر گرفتن برخی از حروف آن به اختصار سودوکو نامیده می شود. سودوکوی 6 در 6 دارای 6 سطر و 6 ستون می باشد که مجموعاً دارای 36 خانه می باشد خود به 6 مربع کوچک تر 2 در3 تقسیم شده است که توسط خطوط مشخص شده اند .همه 36 خانه جدول سودوکو باید با اعداد ۱ الی 6 با رعایت قوانین زیر پر شوند
۱-در هر سطر از جدول اعداد ۱ الی 6 بدون تکرار قرار گیرند 2- در هر ستون از جدول اعداد ۱ الی 6 بدون تکرار قرار گیرند ۳- در هر مربع مشخص شده با خطوط که شامل 2 در3 خانه بوده اعداد 1 الی 6 بدون تکرار قرار گیرند. زمانی جدول سودوکو به طور کامل حل شده که همه 36 خانه آن با اعداد ۱ الی 6 پر شده و سه قانون بالا نیز رعایت شده باشد . قسمت زیر جعبه فضا برای جمعآوری مهره ها تعبیه شده است .نمونه های دیگری از الگو را در دفترچه راهنما ببینید.در هر جدول سودوکو چند خانه از قبل مطابق الگوهای موجود با مهره های رنگی پر شده و شخص حل کننده جدول نباید آنها را جا به جا کند .بقیه خانه ها ی جدول با رعایت قوانین ،باید با مهره های 1 الی 6 پر شوند .مه ره ای اصلی سفید و مهره هایی که برای ایجاد الگو استفاده شده و مطابق الگو از قبل پر می شوند ،از رنگ متفاوت می باشند.
رده سنی ۳ تا ۷ سال
ابعاد جعبه 48 * 12 * 70 سانتی متر
ابعاد 35 * 33 * 77 سانتی متر
جنس پلاستیکی
وزن 2515 گرم
بسته بندی دارد
جنس بسته بندی مقوایی
تعداد قطعات 49 قطعه
نمونه واقعی دارد
نوع باتری قلمی
تعداد باتری مورد نیاز 3
اقلام همراه قابلمه,ماهی تابه,بشقاب,ست ملاقه و کف گیر,لیوان,کارد
سایر توضیحات استفاده از شیر آب,استفاده از گاز,نورانی,...
اونو بازی کارتی دو تا ده نفر می باشد که از محبوبیت خاصی در سراسر دنیا برخوردار است اونو یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز برای جمع های خانوادگی و دوستانه است و میتوان با آن ساعت ها به بازی و سرگرمی پرداخت اونو یک واژه اسپانیایی به معنی یک است این محصول شامل ۵۴ کارت است قانون کلی اصلی و ساده بازی این است هرکس که زودتر کارهایش تمام شود برنده بازی محسوب می شود اما روال بازی به این صورت است نخست به هر بازیکن یک کارت داده میشود بازیکنی که بالاترین کارت را داشته باشد بازی از او شروع می شود سپس کارت ها جمع شده و به بانک برمیگردد به هر بازیکن هفت کارت داده می شود یک کارت نیز وسط قرار داده میشود بازیکنان باید یا کارتی همرنگ بگذارند یا کارتی هم عدد یا هم عمل اگر کارت نداشته باشند میتوانند یک کارت از بانک برداشته تا همرنگ هم عمل و هم عدد کارت وسط بیاید اگر بازهم کارت منطبق بر کارت وسط نبود نوبت نفر بعدی میشود در انتها وقتی فرد اونو می شود افراد دیگر کارهای باقیمانده خود را نشان میدهند
ست گاز رومیزی و وسایل آشپزخانه kitchen ware .این کالا یک ست آشپزخانه کامل می باشد که دارای وسایل آشپزخانه و آشپزی است .این ست پلاستیکی با کیفیت عالی و براق می باشد .شامل یک گاز رومیزی است که با باطری کار میکند و صدا دار است و کودک با دکمه های آن بازی میکند .دارای وسایل آشپزی مانند قابلمه ،بشقاب ، ملاقه ،تخته برش و ساتور و زودپز و کتری و... 59 تکه می باشد .یک سرگرمی جالب و هیجان انگیز برای فرزندتان است که ساعتها می تواند با آن بازی کند و مهارت های ذهنی خود را بیشتر کند .
دو کارت رو کنید . اگر شکل و نوشته ی آن ارتباط داشت آن ها را برای خود بردارید ،وگرنه ، آن ها را برگردانید .سفر به سرزمین آموزش، رنگ و عدد با حواس جمع!
بازی آموزش رنگ و عدد، چهارمین و آخرین بازی از مجموعهی چهارتایی حواس جمعه که برای ردهی سنی +4 طراحی شده. هرکدوم از این بازیها یه مهارت مهم و اساسی مثل حافظه، آشنایی با اعداد یا تشخیص الگو رو هدف گرفتن. توی حواس جمع 4: آموزش رنگ و عدد، بچهها هم با رنگهای مختلف اشنا میشن و هم اعداد و شمارش رو یاد میگیرن (تازه هم فارسی و هم انگلیسی!)
بازیهای این مجموعه حسابی به تقویت حافظه، افزایش دقت و تمرکز و مهارتهای ذهنی بچهها کمک میکنن. هدف توی بازی حواس جمع 4: آموزش رنگ و عدد پیدا کردن کارتهاییه که از نظر رنگ و عدد و اسم یکی باشن.
حواست رو به شکلها جمع کن!
توی جعبهی بازی حواس جمع 3: درک ارتباط، به جز دفترچهی راهنمای بازی، یه دسته کارت 24 تایی رنگ و یه دسته کارت 24 تایی عدد وجود داره.
برای شروع بازی یکی از دستههای کارت رو انتخاب کنین و خوب بُر بزنین. حالا کارتها رو به پشت بچینین. کوچکترین بازیکن بازی رو شروع میکنه. هر بازیکن تو نوبت خودش دوتا کارت رو به دلخواه رو میکنه، اگه دوتا کارت از نظر رنگ و عدد و اسم یکی باشن، اون بازیکن کارتها رو به عنوان امتیاز برای خودش برمیداره. بازیکنها باید سعی کنن جای کارتها رو بهخاطر بسپارن تا سریعتر از بقیه بتونن رنگها و عددهای جُفتی رو پیدا کنن و امتیاز بگیرن.
این بازی وقتی تموم میشه که دیگه کارتی روی زمین و جلوی بازیکنها باقی نمونده باشه. حالا هرکس که تونسته باشه بیشترین کارت رو جمع کنه برندهی بازیه!
دو کارت رو کنید . اگر با هم ارتباط داشتند ،آن ها را برای خود بردارید ،وگرنه ،آن ها را برگردانید .ورزش مغزی بچهها با حواس جمع!
بازی درک ارتباط، سومین بازی از مجموعهی چهارتایی حواس جمعه که برای ردهی سنی +4 طراحی شده تا با کمک بازی بچهها رو با مفهوم الگو، ارتباط و مهارتهای پایهی تفکر منطقی و حافظه آشناتر کنه.
توی بازی حواس جمع: درک ارتباط بچهها یاد میگیرن الگوهای مختلف رو تشخیص بدن و همین باعث میشه حافظه و تمرکز مهارتهای تفکر منطقی و پیشبینیشون حسابی تقویت بشه. توی این بازی بازیکنها دو کارت از بین کارتهای چیده شده رو (به صورت اتفاقی) رو میکنن و باید سعی کنن دوتا کارتی رو پیدا کنن که با هم ارتباط دارن.
حواست رو به شکلها جمع کن!
توی جعبهی بازی حواس جمع 3: درک ارتباط، به جز دفترچهی راهنمای بازی، یه دسته کارت 24 تایی رنگ و یه دسته کارت 24 تایی عدد وجود داره.
برای شروع بازی یکی از دستههای کارت رو انتخاب کنین و خوب بُر بزنین. حالا کارتها رو به پشت بچینین. کوچکترین بازیکن بازی رو شروع میکنه. هر بازیکن تو نوبت خودش دوتا کارت رو به دلخواه رو میکنه، اگه تصویر و الگوی روی هر دو کارت به هم مرتبط بودن، اونها رو برای خودشون برمیداره. بازیکنها باید سعی کنن جای کارتها رو بهخاطر بسپارن تا دفعه بعد بتونن دوتا کارتی که به هم مرتبط هستن رو پیدا کنن! بعد از تموم شدن کارتهای چیده شده، برنده کسیه که بیشترین تعداد کارت رو جمع کرده باشه.
بامیک یک اسباب بازی خلاقانه است که از با کیفیت ترین مواد پلاستیکی تولید شده است .با ترکیب قطعات آن ،امکان ساخت سازه هایی به وجود میآید که در عین سادگی ،تنوع بالایی دارند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند .شما می توانید با استفاده از 12 ،24 ،30 ،36 و...قطعه بامیک ،توپ هایی بسازید که به راحتی با دوستان تان بازی کنید و مثل یک توپ واقعی از بازی با آن ها لذت ببرید .از دیگر برتری های بامیک می توان به افزایش مهارت دست ورزی ،افزایش مهارت و درک فضای سه بعدی ، افزایش دقت و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد . مجموعه بامیک شامل بسته بندی مختلف 36 ،60 ،90 قطعه ای است و در هر بسته دفترچه راهنمایی قرار دارد که شامل اطلاعاتی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با نحوه اتصالات و همچنین تصاویری از چند مدل به صورت نمونه است .
جومانجی ، این بازی قدرتمند ، چهار نوجوان را به درون دنیاس جومانجی می کشاند .
دنیایی خطرناک ،پر از جانوران مختلف و وحشی ،همراه با جنگلی انبوه و حاوی تله های مرگبار .
شما برای زنده ماندن و حفظ جانتان باید به جای شخصیت های اصلی داستان بازی کنید .
چیزی که شما کشف می کنید این است که فقط نمی توانید جومانجی بازی کنید ، بلکه باید زنده بمانید و باید برای زندگی بجنگید ...
برای اتمام بازی و بازگشت به دنیای واقعی ،مجبورید به خطرناکترین ماجراجویی های زندگی خود قدم بگذارید .
به سرزمین جومانجی خوش آمدید ...(فکراوران کلاسیک )
دالون یک بازی استراتژی . به آخرین ردیف مقابل برسی برنده هستی .
استراتژی مهمترین خصوصیت بازی است .هر حرکت حریف راهبرد جدیدی شکل می دهید .دیواره ها برای سد کردن راه حریف یا ایجاد دالون امن برای مهره خودی است .
رتبه بازی در بازی های استراتژی 54 از 629 . رتبه بازی در بازی های صفحه ای 567 از 8127
گنگسترها و هفت تیر کش های شروردر غرب وحشی شهر را به آشوب کشیده و کنترل شهر را به دست گرفته اند حال چهار نفر از مشهورترین کلانتر ها به کمک مردم می آیند تا شهر را از وجود این گانگسترها پاکسازی کنند .آیا کلانترها موفق خواهند شد ؟هدف بازی:در حین پاکسازی شهر هر کلانتری که جایزه بیشتری از دستگیری گانگسترها به دست اورد برنده بازی خواهد بود.
چشم هایت را ببند .به زمزمه های پریان گوش بده . نگذار شیاطین وسوسه ات کنند . رویاهایت را دنبال کن .شب فرا رسیده و حالا بهترین زمان است که به خواب بروی و پریان و شیاطین به رویاهایت نفوذ کنند . به زمزمه ی پریان گوش کن و مراقب شیاطین و اجنه ها باش . رویاهایت را به خاطر بسپار .
روش بازی :
بازی دو بخش دارد، شب و روز. در قسمت شب، یک نفر می شود بازیکن رویاپرداز و چشم بند را میبندد و میخوابد. کارتهای نقش بین بازیکنان پخش می شود. هر کس با توجه به نقش خودش رویاپرداز را برای رسیدن به مفهوم کارت رویا راهنمایی یا گمراه می کند و رویاپرداز سعی می کند کارت را حدس بزند. در قسمت روز، پیش از آنکه رویاپرداز، چشم بند خود را بردارد، باید با تمام رویاهایش (که به درستی حدس زده) یک داستان کوتاه چند جملهای بگوید. به عنوان نمونه: «در خواب دیدم، یک خروس با یک خون آشام برای یک همبرگر میجنگید.» بعد رویاپرداز میتواند چشمش را باز کند و هر کس با توجه به نقشش امتیاز می گیرد.
برنده بازی:
بعد از تعداد دور مشخص، بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده است.
شما هم میتوانید رویا ها و جملاتی که با این بازی ساختین رو با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در قسمت نظرات رفته و رویای خود را بنویسید.
تاس بریز و با دقت میله ها رو به سمت بادکنک فشار بده .
با هر صدای تق ، یک قدم به لحظه هیجان انگیز بازی نزدیک تر می شی .
هر چی نزدیک تر بشی بادکنک فشرده تر می شه .
انقدر فشرده تا یهو...
پایاپای بازاری هیجان انگیز است که در آن ،همه به دنبال با ارزش ترین کالا ها هستند ،اما برای موفقیت گاهی باید به درآمد کمتر هم قانع شد .در پایاپای ،بازیکنان باید با جا به جا کردن کارتهای خود ،مجموعه ای یک دست از کالاها را در دست خود جمع کنند و در عین حال حواسشان به ارزش کالاها هم باشد . برنده کسی است که زودتر از دیگران زنگ بازار را به صدا در آورد .پایاپای یک بازی دورهمی و بسیار جذاب و هیجان انگیز و پر از سر و صدا است. بازیکنان به شکل همزمان و بدون در نظر گرفتن نوبت و سرعتی بازی میکنند.آنها با تعویض کارتهایشان با یکدیگر تلاش میکنند تا تمام کارت های یک کالا را در دست خود جمعآوری نمایند. همچنین باید بعد از اینکه کالای مورد نیاز خود را شناسایی میکنند… بلافاصله آنقدر آن را در این بازار شلوغ صدا بزنند تا بازیکن دیگری راضی به تعویض کارت کالای مورد نظر کند. بازیکنی که سریعتر بتواند یک دست از یک کالا را جمعآوری کند… با زدن زنگ، برنده یک دور از بازی می شود.
پایاپای را میتوان در یک حالت پیشرفتهتر و با اضافه کردن دو شخصیت امینالتجار و داروغه، به طور متفاوتی نیز بازی کرد.
دژخود را گسترش دهید و عظیم ترین و چشم گیر ترین سازه ها را قبل از دیگر رقیبان بسازید ،از قابلیت های مشاورین خود بیشترین استفاده را ببرید و با بلوف زدن و خواندن ذهن حریفان نقشه های آن ها را نقش بر آب کنید تا عنوان بهترین حاکم امپراتوری را به دست آورید . در این بازی کارتی و نقش آفرینی ، در هر دور بازی کارتی و نقش آفرینی ،در هر دور از بازی بازیکنان نقش جدیدی را از میان آدمکش ،راهزن ،تردست ،شاه ،حکیم ،تاجر ،معمار و سردار انتخاب می کنند و با استفاده از قابلیت های آن نقش به رقابت می پردازند .