هر یک از دو بازیکن 3 مهره رنگی دارند و به قید قرعه یک نفر با قراردادن مهره ها بر روی صفحه چوبی آغاز می کند .هر یک از بازیکنان که زودتر بتواند با 3 مهره خود یک خط مستقیم ترسیم کند یک امتیاز کسب می کند . در پایان ،بازیکنی که تعداد امتیازاتش را به حدی که تعیین کرده اند برساند برنده ی بازی است . نوع دیگر این بازی *دوز دوازده تایی * است که با 24 مهره و یک صفحه چوبی مقاوم و زیبا از دیگر محصولات "بیس" می باشد .
در این جا می آموزید که اهرم ها چگونه می توانند با هدف افزایش نیرو برای بالا کشیدن اجسام سنگین به کار گرفته شوند و چگونه می توانند جهت حرکت را عوض کنند. می فهمید که چطور میتوانید با متصل کردن اهرم های زیادی به یکدیگر، مدلهای با حرکات پیچیده بسازید و یاد میگیرید که چگونه این اهرم بندی ها می توانند در انواع ماشین ها به کار گرفته شوند. ۱۶ مدل کاربردی مانند الاکلنگ، باسکول قابل حمل، فرقون، در پارکینگ، اسباب بازی با اجزای متحرک، پانتوگراف (دستگاه تغییر مقیاس ترسیم) و دو نوع اهرم بندی را خواهید ساخت. می توانید دستورالعمل های ساده را برای ساخت همه این مدلها چه به صورت آنلاین و چه در درون کتابچه ضمیمه بیابید. این کتاب شرح مفصلی از اصول علمی مختلف به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد. بخش آزمون نیز دانش نویافته شما را به چالش می کشد.
در این جا می آموزید که قرقره چگونه می تواند با استفاده از اصطکاک، نیرو را انتقال دهد و چگونه میتواند نیرو یا سرعت را به مقادیر شگفت آوری افزایش دهد. قرقره ها به مدت هزاران سال مورد استفاده بشر بوده اند و به خاطر حل کردن بسیاری از مشکلات فناوری، از اجزاء ضروری ماشین های پیچیده عصر مدرن به شمار میروند. ۸ مدل کاربردی مانند بالابر مواد، دوچرخه ثابت، جرثقیل سقفی، مخلوط کن، جرثقیل ساختمانی و آسیاب بادی را خواهید ساخت. می توانید دستورالعمل های ساده ای را برای ساخت همه این مدل ها، چه به صورت آنلاین و چه در درون کتابچه ضمیمه بیابید. این کتابچه شرح مفصلی از اصول علمی گوناگون به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد. بخش آزمون نیز دانش نویافته شما را به چالش می کشد!
در اینجا قوانین حرکت نیوتن را می آموزید. این قوانین بنیان مکانیک کلاسیک را شکل میدهند که هنوز توصیف کننده بیشتر وضعیت های زندگی روزانه است. با آزمودن انرژی جنبشی و پتانسیل، خصوصیات انرژی و چگونگی تبدیل آن از شکلی به شکل دیگر را کشف کنید. 8 مدل کاربردی مانند منجنیق پرتابی، پنکه گرانشی، ماشین، کابین متحرک، هواپیمای بادکنکی و ماشین مسابقه را خواهید ساخت. می توانید دستورالعمل های ساده ای را برای ساخت همه این مدل ها، چه به صورت آنلاین و چه درون کتابچه ضمیمه بیابید. این کتاب شرح مفصلی از اصول علمی گوناگون به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد. بخش آزمون نیز دانش نویافته شما را به چالش می کشد!
جذابیت اصلی شهربازی ها غالباً یا دستگاههای سواری پر سرعت و هیجان انگیز هستند یا چرخ و فلک های آرام و رمانتیکی که مناظر دیدنی با شکوهی را از ارتفاعات بالا پیش روی ما قرار میدهند. این مجموعه دارای موتوری چرخدندهای است که کار آن، به کار انداختن ۴ مدل دستگاه بزرگ است که عبارتند از: چرخ و فلک عمودی، لندن آی (London Eye)، چرخ و فلک افقی و بوستر. از این گذشته می توانید با ساختن ۴ مدل کوچکتر مثل گیربکس، جرثقیل تجربی، چرخ و فلک افقی و پلانتوریوم به آزمایش با چرخ دنده ها بپردازید. می توانید دستورالعمل های ساده ای را برای ساخت همه این مدل ها، چه به صورت آنلاین و چه درون کتابچه ضمیمه بیابید. این کتاب شرح مفصلی از اصول علمی گوناگون به کار گرفته شده را ارائه می دهد و فعالیت های تجربی نوآورانه ای را برای آموزش علمی در خود جای می دهد. بخش آزمون نیز دانش نویافته شما را به چالش می کشد!
بازی شبِ مافیا یک بازی گروهی و نقش مخفی با روایتی جدید و جذاب از بازی معروف مافیاست،این بازی با وجود شخصیت های متنوع باعث شده تا تمام بازیکنان قابلیت خاصی داشته باشند و در سرنوشت شهر تاثیر گذار شوند. همچنین وجود، قوانین جدید، کارت های حرکت آخر، اتهام و رای گیری به بازی بُعد و جذابیت بسیاری می بخشند. بازیکنان به دو گروه مافیا (اقلیت آگاه) و شهروند (اکثریت ناآگاه) تقسیم می شوند و باید طی بازی با صحبت کردن و توجه به گفتار و رفتار دیگران، جریان بازی را به نفع تیم خودشان پیش ببرند و تیم حریف را با کمک رای گیری و قابلیت هایشان حذف کنند تا کنترل شهر را در دست بگیرند.
– طراحی شده و دارای ویژگی های جالب و متمایز با سایر انواع مافیا
– پرطرفدارترین بازی مافیا در ایران در بین خانواده ها و ایونت ها
– دارای کامل ترین راهنما با توضیح جامع بازی و نقش ها
– هر بازیکن یک نقش منحصر به فرد و تاثیر گذار دارد
– قابلیت نقش ها فقط به شب محدود نمی شود
– امکان به روزرسانی و ارائه نقش های جدید
– داری گروه های مستقل از شهروند و مافیا
– دارای سناریوهای جذاب طراحی شده
برای آگاهی از نقش های درون این بسته به زبانه محتویات در ادامه صفحه مراجعه کنید
مارتین به عنوان یک گورخر از شرایط زندگی در باغ وحش خود ناراضی است. تصمیم میگیرد تا به جایی که همواره در رویا تصور میکرده است سفر کند. اما این موضوع با وجود قفس های باغ وحش ممکن نیست. تا اینکه یک شب یک پنگوئن در قفس خود می بیند...
مارتین یک گورخر در باغ وحشی بزرگ در پارکی در نیویورک است به همراه دوستانی عجیب که مانند او گورخر نیستند از جمله یک شیر به نام آلکس، یک اسب آبی به نام گلوریا و یک زرافه به نام ملمن. او هر روز در پارک به همراه دوستانش به اجرای نمایش می پردازد. مارتین در شب تولدش آرزو میکند به طبیعت وحشی برگردد. دوستان او به خصوص آلکس سعی میکنند به مارتین بفهمانند زندگی خارج از باغ وحش مناسب آنها نیست و در حال حاضر آنها در رفاه خوبی هستند. نیمه های شب دوستان مارتین متوجه عدم حضور او در باغ وحش شده. آلکس و دوستانش تصمیم می گیرند با هم به جست و جوی مارتین بپردازند. با راهنمایی ملمن همه با به ایستگاه مرکزی شهر می روند. در هنگام ورود حیوانات به داخل ایستگاه مرکزی مردم با وحشت از ایستگاه خارج می شوند و به سرعت نیروهای پلیس ویژه داخل ایستگاه را پوشش می دهند آلکس و دوستانش بی هوش شده و وقت بیدار شدن خود را درون جعبه هایی زندانی می بینند و در حال انتقال به جایی دیگر. در این بین پنگوئن ها و میمون ها که همراه آلکس در ایستگاه مرکزی زندانی شده بودند پس از فرار از درون جعبه خود اقدام به تغییر مسیر کشتی می نمایند که این تغییر جهت سبب سقوط جعبه های نگه داری آلکس و دوستانش به داخل آب شده و آنها از یک جزیره سر در می آورند. و سعی می کنند به دنبال آدم ها بگردند با شنیدن صدایی از درون جنگل همه با هم به آن سمت حرکت می کنند. آنها با حیوانات بومی جزیره که تعداد زیادی لمور و کفتار هستند برخورد کرده و ناامیدانه به ساحل بر میگردند تا با درست کردن نمادهایی محل خود را به آدم ها نشان دهند. آلکس که به عنوان یک حیوان گوشت خوار همراه گروه است بعد از 2 روز غذا نخوردن شروع به دنبال کردن غذای طبیعی خود دوستانش (یعنی گوشت گیاه خواران) می کند. آلکس برای صدمه نزدن به دوستان خود به سمت پایین جزیره حرکت می کند و تنها خود را محبوس میکند. مارتین که خود را مقصر وضع موجود دانسته به دنبال آلکس می رود تا با هم به باغ وحش خود برگردند. مارتین مورد حمله کفتارها قرار گرفته و از آلکس کمک می خواهد. با توجه به تعداد زیاد کفتارها آلکس و دوستانش به کمک پنگوئن ها اقدام به اجرای یک نمایش ساختگی می کنند که در ان آلکس وانمود میکند می خواهد تمام دوستانش را بخورد. در پایان برای رفع گرسنگی آلکس پنگوئن ها اقدام به درست کردن یک نوع غذای دریایی می کنند تا به جای گوشت بخورد و سوار بر کشتی آماده بازگشت به باغ وحش شوند.
مارتین به عنوان یک گورخر از شرایط زندگی در باغ وحش خود ناراضی است. تصمیم میگیرد تا به جایی که همواره در رویا تصور میکرده است سفر کند. اما این موضوع با وجود قفس های باغ وحش ممکن نیست. تا اینکه یک شب یک پنگوئن در قفس خود می بیند...
مارتین یک گورخر در باغ وحشی بزرگ در پارکی در نیویورک است به همراه دوستانی عجیب که مانند او گورخر نیستند از جمله یک شیر به نام آلکس، یک اسب آبی به نام گلوریا و یک زرافه به نام ملمن. او هر روز در پارک به همراه دوستانش به اجرای نمایش می پردازد. مارتین در شب تولدش آرزو میکند به طبیعت وحشی برگردد. دوستان او به خصوص آلکس سعی میکنند به مارتین بفهمانند زندگی خارج از باغ وحش مناسب آنها نیست و در حال حاضر آنها در رفاه خوبی هستند. نیمه های شب دوستان مارتین متوجه عدم حضور او در باغ وحش شده. آلکس و دوستانش تصمیم می گیرند با هم به جست و جوی مارتین بپردازند. با راهنمایی ملمن همه با به ایستگاه مرکزی شهر می روند. در هنگام ورود حیوانات به داخل ایستگاه مرکزی مردم با وحشت از ایستگاه خارج می شوند و به سرعت نیروهای پلیس ویژه داخل ایستگاه را پوشش می دهند آلکس و دوستانش بی هوش شده و وقت بیدار شدن خود را درون جعبه هایی زندانی می بینند و در حال انتقال به جایی دیگر. در این بین پنگوئن ها و میمون ها که همراه آلکس در ایستگاه مرکزی زندانی شده بودند پس از فرار از درون جعبه خود اقدام به تغییر مسیر کشتی می نمایند که این تغییر جهت سبب سقوط جعبه های نگه داری آلکس و دوستانش به داخل آب شده و آنها از یک جزیره سر در می آورند. و سعی می کنند به دنبال آدم ها بگردند با شنیدن صدایی از درون جنگل همه با هم به آن سمت حرکت می کنند. آنها با حیوانات بومی جزیره که تعداد زیادی لمور و کفتار هستند برخورد کرده و ناامیدانه به ساحل بر میگردند تا با درست کردن نمادهایی محل خود را به آدم ها نشان دهند. آلکس که به عنوان یک حیوان گوشت خوار همراه گروه است بعد از 2 روز غذا نخوردن شروع به دنبال کردن غذای طبیعی خود دوستانش (یعنی گوشت گیاه خواران) می کند. آلکس برای صدمه نزدن به دوستان خود به سمت پایین جزیره حرکت می کند و تنها خود را محبوس میکند. مارتین که خود را مقصر وضع موجود دانسته به دنبال آلکس می رود تا با هم به باغ وحش خود برگردند. مارتین مورد حمله کفتارها قرار گرفته و از آلکس کمک می خواهد. با توجه به تعداد زیاد کفتارها آلکس و دوستانش به کمک پنگوئن ها اقدام به اجرای یک نمایش ساختگی می کنند که در ان آلکس وانمود میکند می خواهد تمام دوستانش را بخورد. در پایان برای رفع گرسنگی آلکس پنگوئن ها اقدام به درست کردن یک نوع غذای دریایی می کنند تا به جای گوشت بخورد و سوار بر کشتی آماده بازگشت به باغ وحش شوند.
این محصول با تنوع رنگی و کیفیت بسیار بالا با قابلیت پاک شدن سریع حتی بعد از مدت طولانی . یکی از ویژگی های خوب این محصول این هست که به هیچ عنوان آسیبی به پوست نمیزند و حساسیت پوستی ندارد .