هواپیمای پاوپاترول 2 در 1 برای انجام مأموریت های نجات واقعی Paw Patrol از حالت هلی کوپتر به حالت Plane تبدیل می شود!
Air Patroller دارای چراغ ها و صداهای واقعی است! دکمه بالای دسته گشت هوایی را فشار دهید تا فعال شود.
Air Patroller همراه با یک رقم ربات برای هدایت همه مأموریت های نجات هوایی شما است. ارقام اضافی را می توان در کابین خلبان و محفظه بار ذخیره کرد.
Air Patroller مخصوص کودکان 3+ سال است. باتری مورد نیاز: 3 x LR44 مورد نیاز است. باتری ها
شامل: 1 گشت هوا ، 1 ربات ، 1 صفحه دستورالعمل ، باتری: 3 عدد
کاهش دهنده اضطراب و استرس -تهیه شده برای افراد با اختلال اتیسم ،بیش فعالی و اضطراب بالا -انعطاف پذیری بسیار بالا در مقابل کشش ،فشار ،پیچیدن ،ضربه و قابلیت باز گرد به حالت اولیه - ابزاری جایگزین برای جلوگیری از جویدن اشیای زیان آور حاوی فلزات یا مواد مضر - ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت و عاری از هر گونه مواد سمی و بدون BPA
کجا بازی کنیم خوبه؟
کافیه دور یه میز جمع بشین و بساط پیتار رو پهن کنید. اما چیزی که مهمه اینه که انقدر خوش میگذره که تو اصلا گذشت زمان رو حس نمیکنی. توی این بازی مورچههای پرنده نقش پررنگی دارن و مثل تیر سمت هدف پرتاب میشن. خلاصه که اگر تا حالا نمیدونستی مورچههای پرنده چه موجودات شیطونی هستن، توی این بازی با پرندهترین مورچههای دنیا طرفی که باید یه جوری سر به راهشون کنی!
چطوری وسیلههای بازی پیتار رو بچینیم؟
برای سرهم کردن بازی میریم سراغ یه عدد بزرگتر ِ باحوصله! بزرگتر عزیز باید کمربندها رو از داخل تصویر مقوایی اسب آبی رد کنه. حالا به کمک نقطههایی که روی قطعه پلاستیکی مشخص شده، باید اسب آبی رو بذارید داخل شلوار! بعد هر بازیکن چهار تا مورچهی همرنگ برمیداره و برای شروع بازی آماده میشه!
چهجوری پیتار بازی کنیم؟
مورچهها رو میذاریم جلومون و شلوار اسب آبی رو نشونه میگیریم. برای یه پرتاب خفن کافیه دم مورچه رو به سمت پایین فشار بدین و یه باره رها کنید. هدف بازی اینه که مورچهها یه راست بپرن توی شلوار اسب آبی و شکار بشن! برندهی بازی پیتار کیه؟ اولین بازیکنی که هر 4 تا مورچهش رو بندازه داخل شلوار اسب آبی مقوایی، برندهی بازیه!
قرص آبرنگ، جعبه پلاستیکی با درب / پالت مخلوط، 12 رنگ.
این قرص های رنگی با فشار دادن پودرهای بسیار رنگدانه با کیفیت خوب به هم ساخته می شوند.
جعبه پلاستیکی با درب پالت مخلوط کن دارای طیفی از 12 رنگ و یک قلم مو می باشد.
هنگامی که با مقدار کمی آب استفاده می شود، جلوه های روشن و مات ایجاد می کند.
برای تکنیک های کلاسیک روی کاغذ و مقوا یا روی مواد مختلف برای تکنیک های خاص مناسب است.
می توان آن را همراه با کل طیف محصولات مبتنی بر آب Morocolor استفاده کرد.
آبرنگ به دلیل ویژگی هایی که دارد ممکن است روی برخی پارچه ها ثابت شود، بنابراین بهتر است بلافاصله پارچه ها را با آب و صابون بشویید.
مینی فیگورهای پلی موبیل قابلیت حرکت دست،پا،چرخش مچ دست و گردن و همچنین قابلیت نشستن دارند.
جنس آن از ABS می باشد و کیفیت بسیار بالایی از لحاظ جنس و رنگ آمیزی دارد.
مینی فیگورهای پلی موبیل قابلیت حرکت دست،پا،چرخش مچ دست و گردن و همچنین قابلیت نشستن دارند.
جنس آن از ABS می باشد و کیفیت بسیار بالایی از لحاظ جنس و رنگ آمیزی دارد.
احساس خلق کردن و ساختن همیشه یه احساس شیرین و خوشایند برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالانه. کودکان و نوجوانان ما اغلبا دوست دارند نقاشی کنند یا با سرگرمی های خود یه چیزی رو بسازند و نشون بزرگترشون بدند و بگن ببین چی ساختم! و در مقابلش یه تعریف و تشویق درست و حسابی دریافت کنند و کلی کیف کنند! اما امروزه این نیاز و احساس بجای رفع شدن، بیشتر با بازی های رایانه ای و گوشی های هوشمند گم شده...
ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا ، در واقع همان ابزار کاردستی مبتدی ایپکاست با این تفاوت که تعداد و تنوع ابزارهای موجود در این بسته بیشتر از ابزار کاردستی مبتدی است. این بسته برای گروه سنی 9 سال به بالا تولید شده است. در ابزار کاردستی حرفه ای ایپکا تمامی ابزار های لازم برای ساخت انواع کاردستی های چوبی موجوده و کار با این ابزار موجب شکوفایی و خلاقیت ، ارتقا اعتماد به نفس فرزند شما میشه. راستی این ابزار در سطح مبتدی نیز ارائه شده و برای شروع نیز میتونید از این ابزار استفاده کنید.
احساس ساختن و اختراع کردن چیزی یک انرژی به همه ی آدمها میدهد و باعث میشود که اعتماد به نفس بالایی داشته باشند گاه این اختراع ممکن است از همان کودکی شروع شود و باعث می شود هوش بالایی که در آن کودک است شکوفا شود. بسیاری از بچه ها با نقاشی کردن و رنگ آمیزی لذت میبرند و کار کردن با ابزار را هم دوست دارنداین ابزار چوبی باعث می شودکار را برای کودکان جذاب کند و فرصتی رابدهد تا مانند بزرگسالان یک کارگاه ابزار چوبی راتجربه کنند و این کار باعث یک تجربه ی خوب برای کودکان باشد. ابزار کاردستی مبتدی ایپکا ، در واقع یک کارگاه کوچیکه که کودک یا نوجوان شما میتونه با استفاده از اون هر نوع کاردستی ای که دلش بخواد رو با چوب بسازه! این بسته برای گروه سنی 9 سال به بالا تولید شده است. همچنین این ابزار کاردستی در سطح حرفه ای نیز ارائه شده . در ابزار کاردستی مبتدی ایپکا ابزار های لازم برای ساخت انواع کاردستی های چوبی موجوده و کار با این ابزار میتونه موجب شکوفایی و خلاقیت ، ارتقا اعتماد به نفس و ... فرزند شما بشه.
دارای نمایشگر led-داراي 54 کليد بر کيبورد
– قابليت پخش موزيک MP3
– قابليت پخش USB
– داراي ميکروفن
– داراي افکت براي موزيک
– داراي تن
– دارای ريتم
– دارای دمو
– قابليت کم و زياد کردن صدا
– قابل استفاده به دو صورت باطري و برق
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
اِسکرَبِل یک بازی کلمهسازی است و تعداد بازیکنان تعریف شده برای این بازی دو تا چهار نفر می باشند که با قرار دادن حروف الفبا بر روی یک صفحه بازی ۱۵×۱۵ مربعی امتیاز به دست میآورند. صفحه بازی از کاشیهای کوچکی تشکیل شده که حروف الفبا روی آنها نوشته شده است و بازیکنان باید با این حروف از یک جدول کلمات متقاطع، کلمات معنیدار درست کنند. از این حروف میتوانید هم به شکل افقی و هم به شکل عمودی واژه بسازید.
کلمات قابل قبول باید در یک فرهنگ لغت استاندارد وجود داشته باشند. در هر نوبت، هر یک از بازیکنان میتوانند یک یا چند حرف را در خانههای خالی که مجاور خانه های پر می باشد در جدول قرار دهند.
پس از تشکیل تیم،رقابت بین دو نفر برای ساختن الگوی روی کارت آغاز می شود. چالش بازی در این است که بازیکنان برای ساختن الگو فقط می توانند انبر چوبی استفاده کنند و سریعا قبل از حریف سازه را بچینند. یک حرکت اشتباه کافی است تا سازه فرو بریزد. این بازی در کنار سرگرمی و هیجان به تقویت مهارت دست،تمرکز و سرعت عمل کمک می کند.
مواد لازم برای این بازی 2 نفره فقط یک کیک خامهای است تا با آن بازی کنید. ابزار این اسباببازی یک دستگاه 105 سانتیمتری به همراه یک دست پلاستیکی و یک صفحهی چرخان است. بچهها ابتدا باید این صفحهی متحرک را بچرخانند تا میزان ضربهای که میتوان با دست زد تعیین شود. بر روی این صفحهی چرخان 11 سانتیمتری چهار رنگ زرد، آبی، سبز و قرمز وجود دارد که قرمز قدرتش کمترین مقدار و سبز بیشترین میزان است. درنهایت شما میتوانید با ضربهی محکم کیک را بهصورت دوست خود بزنید! این بازی بسیار بامزه میتواند یک فضای شاد را برای شما ارمغان بیاورد. پس امتحانش کنید.
دو کارت رو کنید . اگر شکل و نوشته ی آن ارتباط داشت آن ها را برای خود بردارید ،وگرنه ، آن ها را برگردانید .سفر به سرزمین آموزش، رنگ و عدد با حواس جمع!
بازی آموزش رنگ و عدد، چهارمین و آخرین بازی از مجموعهی چهارتایی حواس جمعه که برای ردهی سنی +4 طراحی شده. هرکدوم از این بازیها یه مهارت مهم و اساسی مثل حافظه، آشنایی با اعداد یا تشخیص الگو رو هدف گرفتن. توی حواس جمع 4: آموزش رنگ و عدد، بچهها هم با رنگهای مختلف اشنا میشن و هم اعداد و شمارش رو یاد میگیرن (تازه هم فارسی و هم انگلیسی!)
بازیهای این مجموعه حسابی به تقویت حافظه، افزایش دقت و تمرکز و مهارتهای ذهنی بچهها کمک میکنن. هدف توی بازی حواس جمع 4: آموزش رنگ و عدد پیدا کردن کارتهاییه که از نظر رنگ و عدد و اسم یکی باشن.
حواست رو به شکلها جمع کن!
توی جعبهی بازی حواس جمع 3: درک ارتباط، به جز دفترچهی راهنمای بازی، یه دسته کارت 24 تایی رنگ و یه دسته کارت 24 تایی عدد وجود داره.
برای شروع بازی یکی از دستههای کارت رو انتخاب کنین و خوب بُر بزنین. حالا کارتها رو به پشت بچینین. کوچکترین بازیکن بازی رو شروع میکنه. هر بازیکن تو نوبت خودش دوتا کارت رو به دلخواه رو میکنه، اگه دوتا کارت از نظر رنگ و عدد و اسم یکی باشن، اون بازیکن کارتها رو به عنوان امتیاز برای خودش برمیداره. بازیکنها باید سعی کنن جای کارتها رو بهخاطر بسپارن تا سریعتر از بقیه بتونن رنگها و عددهای جُفتی رو پیدا کنن و امتیاز بگیرن.
این بازی وقتی تموم میشه که دیگه کارتی روی زمین و جلوی بازیکنها باقی نمونده باشه. حالا هرکس که تونسته باشه بیشترین کارت رو جمع کنه برندهی بازیه!
دو کارت رو کنید . اگر مثل هم بودند ،آن ها را برای خود بردارید وگرنه ،آن ها را برگردانید . هم بازی هم یادگیری، با حواس جمع!
بازی بهیاد آوردن شباهت، اولین بازی از مجموعهی چهارتایی حواس جمعه که برای ردهی سنی +4 طراحی شده. این مجموعه بازیها به پرورش هوش بچهها کمک میکنه و باعث میشه تا با بازی با اعداد، شکلها و رنگها، مهارتهای مختلف ذهنیشون رو تقویت کنن.
توی بازی حواس جمع: به یاد آوردن شباهت، بازیکنها بعد از رو کردن کارتها، اگه تونسته باشن دو کارت شبیه پیدا کنن، اونها رو به عنوان امتیاز جمع میکنن. توی این بازی بهخاطر سپردن جای کارتهای مختلف مهمه و برای همین به مهارتهای مهمی مثل حافظه کوتاه مدت و دقت و تمرکز کمک زیادی میکنه.
حواسها جمع باشه!
توی جعبهی بازی حواس جمع 1:به یاد آوردن شباهت به جز دفترچهی راهنمای بازی، یه دسته کارت 24 تایی رنگ و یه دسته کارت 24 تایی عدد وجود داره.
برای شروع بازی یکی از دستههای کارت رو انتخاب کنین و خوب بُر بزنین. حالا کارتها رو به پشت بچینین. کوچکترین بازیکن بازی رو شروع میکنه. هر بازیکن تو نوبت خودش دوتا کارت رو به دلخواه رو میکنه و اگه تونست دو کارت مشابه رو کنه، اون دوتا کارت رو برای خودش برمیداره. بعد از تموم شدن کارتها، کسی که بیشترین تعداد کارت رو جمع کرده باشه برنده میشه!
دو کارت رو کنید . اگر با هم ارتباط داشتند ،آن ها را برای خود بردارید ،وگرنه ،آن ها را برگردانید .ورزش مغزی بچهها با حواس جمع!
بازی درک ارتباط، سومین بازی از مجموعهی چهارتایی حواس جمعه که برای ردهی سنی +4 طراحی شده تا با کمک بازی بچهها رو با مفهوم الگو، ارتباط و مهارتهای پایهی تفکر منطقی و حافظه آشناتر کنه.
توی بازی حواس جمع: درک ارتباط بچهها یاد میگیرن الگوهای مختلف رو تشخیص بدن و همین باعث میشه حافظه و تمرکز مهارتهای تفکر منطقی و پیشبینیشون حسابی تقویت بشه. توی این بازی بازیکنها دو کارت از بین کارتهای چیده شده رو (به صورت اتفاقی) رو میکنن و باید سعی کنن دوتا کارتی رو پیدا کنن که با هم ارتباط دارن.
حواست رو به شکلها جمع کن!
توی جعبهی بازی حواس جمع 3: درک ارتباط، به جز دفترچهی راهنمای بازی، یه دسته کارت 24 تایی رنگ و یه دسته کارت 24 تایی عدد وجود داره.
برای شروع بازی یکی از دستههای کارت رو انتخاب کنین و خوب بُر بزنین. حالا کارتها رو به پشت بچینین. کوچکترین بازیکن بازی رو شروع میکنه. هر بازیکن تو نوبت خودش دوتا کارت رو به دلخواه رو میکنه، اگه تصویر و الگوی روی هر دو کارت به هم مرتبط بودن، اونها رو برای خودشون برمیداره. بازیکنها باید سعی کنن جای کارتها رو بهخاطر بسپارن تا دفعه بعد بتونن دوتا کارتی که به هم مرتبط هستن رو پیدا کنن! بعد از تموم شدن کارتهای چیده شده، برنده کسیه که بیشترین تعداد کارت رو جمع کرده باشه.
بازی دبرنا یا دبلنا به اینگونه است که هر کسی چهار کارت، چهارخانه درد که اعدادی از 1 تا 99 روی آن نوشته شده است. یک گردونه چرخان وجود دارد که مهره هایی در همین بازه در آن وجود دارند. در هر دور به هر نفر چند کارت می رسد و یک نفر هم گردانه را می چرخاند . به طور مثال سه عدد را بیرون میاورد و آن عدد را اعلام می کند. اگر شماره مهره با شماره یکی از خانه های کسی یکی بود مهره را به او می دهند تا روی همان خانه قرار دهند.بقیه افراد هم اگر این شماره را داشته باشند باید با چیزی آن را پر کنند و هر کسی ک تمام این خانه ها را پر کند این دست را برده است و این چرخه بین اعضا به همین منوال ادامه خواهد داشت. بازی ای که همه چیز آن به شانس بستگی دارد و نمی شود در آن تقلب کرد.
بامیک یک اسباب بازی خلاقانه است که از با کیفیت ترین مواد پلاستیکی تولید شده است .با ترکیب قطعات آن ،امکان ساخت سازه هایی به وجود میآید که در عین سادگی ،تنوع بالایی دارند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند .شما می توانید با استفاده از 12 ،24 ،30 ،36 و...قطعه بامیک ،توپ هایی بسازید که به راحتی با دوستان تان بازی کنید و مثل یک توپ واقعی از بازی با آن ها لذت ببرید .از دیگر برتری های بامیک می توان به افزایش مهارت دست ورزی ،افزایش مهارت و درک فضای سه بعدی ، افزایش دقت و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد . مجموعه بامیک شامل بسته بندی مختلف 36 ،60 ،90 قطعه ای است و در هر بسته دفترچه راهنمایی قرار دارد که شامل اطلاعاتی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با نحوه اتصالات و همچنین تصاویری از چند مدل به صورت نمونه است .
بامیک یک اسباب بازی خلاقانه است که از با کیفیت ترین مواد پلاستیکی تولید شده است .با ترکیب قطعات آن ،امکان ساخت سازه هایی به وجود میآید که در عین سادگی ،تنوع بالایی دارند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند .شما می توانید با استفاده از 12 ،24 ،30 ،36 و...قطعه بامیک ،توپ هایی بسازید که به راحتی با دوستان تان بازی کنید و مثل یک توپ واقعی از بازی با آن ها لذت ببرید .از دیگر برتری های بامیک می توان به افزایش مهارت دست ورزی ،افزایش مهارت و درک فضای سه بعدی ، افزایش دقت و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد . مجموعه بامیک شامل بسته بندی مختلف 36 ،60 ،90 قطعه ای است و در هر بسته دفترچه راهنمایی قرار دارد که شامل اطلاعاتی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با نحوه اتصالات و همچنین تصاویری از چند مدل به صورت نمونه است .
چشم هایتان را باز کنید، دست های تان را گرم کنید و برای یک پاتک برق آسا آماده شوید. سفینه های فضایی به خانه ماکی حمله کرده اند و شما به عنوان فرمانده یکی از سفینه ها باید دقت کنید تا دقیقاً چیزی را از خانه ی او ببرید که از مرکز فرماندهی به شما دستور داده شده است. برای پیروزی با دقت به تصاویر نگاه کنید و زودتر از سفینه های دیگر دستور های مرکز فرماندهی را انجام دهید.پاتک یک بازی خانوادگی هیجانانگیز و سرعتی است. در این بازی هر بازیکن باید بعد از یک تحلیل سریع و با توجه به تصویر روی کارتها، سریعا تصمیم بگیرد. که نمونک مورد نظر روی کارتها، کدام یک از نمونکهای بازی هست یا نیست! و آن را سریعا برای خود برداشته و برنده آن دور شود.
بازی سودوکو یکی از رایج ترین سرگرمی ها و بازی های هوشی می باشد که بسیار مورد استقبال تمام رده های سنی قرار گرفته است.
نوع متداول سودوکو یک جدول ۹x۹ است که کل جدول به ۹ خانه کوچکتر ۳x۳ تقسیم شده است. در این جدول چند عدد به طور پیش فرض قرار داده شده و باید باقی اعداد را با رعایت قوانین بازی در جای مناسب خود قرار دهید،این قوانین به این صورت است که:
1. در هر سطر جدول اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرند.
2. در هر ستون جدول، اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرند.
3.همچنین در هر ناحیه ۳x۳ جدول نیز باید اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرند.
arboretum یک بازی کارتی استراتژیک است . مجموعه زیبایی از درختان زیبا و رنگارنگ که با نبوغ شما کامل تر می شود .دن کاسار dan cassar طراح این بازی ، خلاقیت هنری و تفکر استراتژیک را با هم ادغام و یک بازی متفاوت و جذاب ابداع کرده است . در این بازی ،بازیکنان با ایجاد مسیرهای متنوع تلاش می کنند تا مجموعه زیباتری را برای بازدید کنندگان خود بسازند ،تعداد این مسیرها در پایان بازی امتیاز هر بازیکن و در نهایت برنده بازی را مشخص می کند . این مجموعه بازی دارای 80 کارت در ده رنگ مختلف است که هر رنگ داراری گونه های مختلفی از درختان می باشد .
هشــدار امنـیـتـی!
دیوارها شکسته شده! مهاجمان وارد محدوده ممنوعه شده اند...
هدف آنها : نابودی کامل پایگاه…
سال ۲۱۵۰ : زمین پس از اقدامات خرابکارانهٔ اتمی گروه های ضد انسانی، دچار تخریب گسترده شده و اندک باقیمانده نسل بشریت برروی زمین، در پایگاه های امنیتی به امید ساختن مجدد زمین، زندگی میکنند.
خرابکاران معتقدند که با از بین رفتن همه انسانها، جهان به حالت اولیه بازگشته و با این کار به ادامه حیات زمین کمک میکنند.
پس از اعلام هشدار امنیتی، بیش از ۲۰ بمب فعال در پایگاهها کشف شده که شمارش معکوس آنها شروع شده است. در این بین امید انسان ها به تیم شما است که تحت عنوان جوخه بمب شناخته میشوید.
آیا گروه شما هوش و جسارت کافی برای کار با پیچیدگیهای بمبها و خنثیسازی به موقع آنها را دارد؟ عجله کنید…
زمان زیادی ندارید… فقط… 10 دقیقه. تیک.. تاک.. تیک.. تاک..
شما در مهمانی اختصاصی هستید که ...
میزبان مرده پیدا می شود...
این به شما بستگی دارد که کشف کنید چه کسی این عمل وحشتناک را انجام داده است...
کجا این کار را انجام دادند و با کدام سلاح. دور تخته حرکت کنید و در هر اتاق به دنبال سرنخ بگردید. از گذرگاه های مخفی استفاده کنید تا به شما کمک کند سریعتر حرکت کنید. وقتی مطمئن هستید که چه کسی اتهام شما را مطرح می کند...
بجنب تا زخمی نشی ... تاس بریز ، سریع باش ، نزار گودزیلا بهت زخم بزنه ...
خبر مفیده و مختصر؛ گودزیلاها به شهر حمله کردن و مشغول خرابکاریان. همه میخوان به بقیه ثابت کنن از بقیه قویتر و «سلطان گودزیلاها» هستن! گودزیلا یه بازی هیجانانگیز و سریعه که برای ۳ تا ۸ نفر و گروه سنی +۸ سال طراحی شده. هر دور بازی کردن گودزیلا چیزی حدود ۱۵ دقیقه زمان میبره. توی این بازی هرکدوم از بازیکنها نقش یه گودزیلا رو بازی میکنن و باید با هم مبارزه کنن تا به عنوان قویترین انتخاب بشن.
آمادهی حمله: آمادهسازی بازی گودزیلا
توی جعبهی بازی (که با خودش و طراحی خفنش هم کار داریم!) ۸ تا ژتون، ۲ برگ برچسب، ۴ تا برگهی کمکی، ماژیک، تاس و صد البته راهنمای بازی هست. برای تاس ریختن تو این بازی از یه برج تاس استفاده میکنیم که همون جعبهی گودزیلاست!
برج تاس رو بساز!
همونطور که گفتیم خود جناب گودزیلا، یعنی جعبهی بازی بخشی از بازیه و به عنوان برج تاس ازش استفاده میکنیم. با یکم تا کردن، جعبه به شکلی درمیاد که تاس رو از بالا میندازیم توش و از پایین قلخوران میاد بیرون!
تاس و ژتون!
مرحلهی بعد چسبوندن برچسبهای گودزیلا روی ژتونهاست. بعد از اینکه روی هر ژتون یه برچسب زدین به هر بازیکن یه ژتون بدین. برگههای کمکی رو طوری بین بازیکنها تقسیم کنین که هر ۲ نفر از یه برگه استفاده کنن. قبل از شروع بازی یه کار دیگه مونده و اون هم چسبوندن برچسبهای تاس روی وجههای مختلف تاسه. بعد از چسبوندن ۶ برچسب مختلف روی ۶ وجه مختلف تاس، دیگه آمادهی شروع بازی شدین! راستی، توی گودزیلا اولین بازیکن کوچکترین بازیکنه.
چجوری گودزیلا بازی کنیم؟
هر بازیکن توی نوبت خودش اول تاس رو از بالای برج میندازه توی برج، وقتی تاس از قسمت پایینی بیرون افتاد، همهی بازیکنها باید کاری که روی وجه تاس گفته شده رو انجام بدن. هر بازیکنی که توی هر دست زخمی بشه باید با ماژیک یه علامت ضربدر روی دستش بذاره!
وجههای تاس!
غرش
وقتی این وجه تاس رو بشه، همهی بازیکنها ... ببخشید، گودزیلاها باید خیلی زود دستهاشون رو باز کنن و بلند غرررش کنن! هرکس دیرتر از بقیه غرش کنه یه زخم دریافت میکنه و باید روی دستش یه ضربدر بذاره.
اشعهی خطرناک
وقتی این وجه از تاس رو بشه هر بازیکن باید سریع دستش رو بذاره روی ژتون بازیکن بغلیش. هرکس دیرتر از همه این کارو بکنه یه زخم نصیبش میشه. نکته: هر بازیکن باید فقط با یکی از دستاش ژتون بازیکن بغلی رو لمس کنه و اگه سعی کنه با دست دیگهاش خرابکاری کنه یا جلوی بقیه رو بگیره یه زخم مجازات میگیره!
شلاق دم
بازیکنی که توی نوبتش این تاس رو ریخته باید ژتونش رو مثل سکه پرت کنه بالا و ببینه کدوم سمت سکه، رو میشه. بقیهی بازیکنها باید همین کار رو تکرار کنن و اگه ژتونشون از همون سمتی که ژتون بازیکن اول رو شده بود، رو بشه، جون سالم به در میبره و در غیر این صورت یه زخم دریافت میکنن.
بوم!
با اومدن این وجه تاس بازیکنها سریع باید یه شریک پیدا کنن و هردو دستشون رو ببرن بالا و بزنن قدش و بگن بوم! اگه تعداد بازیکنها زوج باشه، دو نفری که دیرتر این کارو انجام دادن یه زخم دریافت میکنن و اگه تعداد بازیکنها فرد باشه بازیکنی که تک افتاده یه زخم دریافت میکنه.
حملهی هوایی
همهی بازیکنها باید از جعبهی بازی فاصله بگیرن و ژتونشون رو به سمت جعبه پرتاب کنن. هرکس نتونه به هدف بزنه و ژتونش دورتر بیفته یه زخم دریافت میکنه.
ضربهی قدرتمند
وقتی این وجه از تاس رو بشه، بازیکنها باید خیلی زود دستشون رو بذارن روی تاس (و دستهای همدیگه!) هرکس دیرتر از بقیه بجنبه یه زخم دریافت میکنه. نکتهی مهم! توی هرکدوم از این مراحل اگه بازیکنی کاری رو انجام نده، کاری رو اشتباه انجام بده یا سعی کنه جلوی بقیه رو بگیره با یه زخم تنبیه میشه!
پایان بازی: انتخاب برترین گودزیلا!
هروقت یه بازیکن روی دستش ۶ تا ضربدر زخم داشته باشه بازی تموم میشه. بازیکنی که کمترین زخم رو داشته باشه به عنوان قویترین گودزیلا انتخاب میشه. اگه دو بازیکن تعداد زخمشون برابر و از بقیه کمتر باشه، به طور مشترک برنده میشن.
جومانجی ، این بازی قدرتمند ، چهار نوجوان را به درون دنیاس جومانجی می کشاند .
دنیایی خطرناک ،پر از جانوران مختلف و وحشی ،همراه با جنگلی انبوه و حاوی تله های مرگبار .
شما برای زنده ماندن و حفظ جانتان باید به جای شخصیت های اصلی داستان بازی کنید .
چیزی که شما کشف می کنید این است که فقط نمی توانید جومانجی بازی کنید ، بلکه باید زنده بمانید و باید برای زندگی بجنگید ...
برای اتمام بازی و بازگشت به دنیای واقعی ،مجبورید به خطرناکترین ماجراجویی های زندگی خود قدم بگذارید .
به سرزمین جومانجی خوش آمدید ...(فکراوران کلاسیک )
قاضی یا دزد ،شاه یا رعیت ،ساحره یا اسقف ...وارد مهمانی بالماسکه شوید و نقاب از چهره حریفانتان بردارید .
تظاهر به بودن یکی از 24 نقش متفاوت کنید تا تبدیل به ثروتمندترین بازیکن در انتهای بازی شوید .
بالماسکه یک بازی بلوف زنی و شخصیت محور است که حافظه شما را به چالش می کشد .
به شهر جنایت خوش امدید . شهری که جنایت در هر گوشه ی آن در کمین است . اسرار مرگبار ،دزدی های یواشکی و قتل های خونسرد در این اطراف امری عادی است . میکروماکرو 2 ، دومین قسمت از مجموعه بازی (میکروماکرو :شهر جنایت ) است . نقشه شهر جدید با 16 پرونده جرم و جنایت جدید در انتظار شماست .میکروماکرو 2 یک بازی مجزا از قسمت اول می باشد . یعنی برای بازی کردن نیازی به قسمت اول این مجموعه ندارید .میکروماکرو یک بازی کارآگاهی است . با هم پرونده های جنایی پیچیده را حل کنید ،انگیزه ها را شناسایی کنید ، شواهدی پیدا کنید و مجرمان را محکوم کنید .میکرو ماکرو :شهر جنایت 2 ،شامل 16 پرونده است که باید آن را حل کنید . هر پرونده شامل تعدادی کارت است که از شما می خواهد چیزی را روی نقشه پیدا کنید یا جایی را که کسی رفته است کشف کنید یا در غیر این صورت اطلاعات مربوط به این پرونده را فاش می کند . یک چشم تیزبین به اندازه استنتاج هوشمندانه مهم است این بازی یک کار پلیسی واقعی است .
یه جورچین متفاوت! معرفی بازی پاچینا
حیوونهای جور واجور و بامزهی پاچینا یه مشکل جدی دارن. دست و پاشونو گم کردن. نه، واقعاً میگم، دست و پاهاشون رو گم کردن و حالا همه با هم قاطی شده. بازیکنهای پاچینا، باید جورچین رو طوری بچینن که همه دوباره دست و پای خودشون رو پیدا کنن و کامل بشن! این بازی دو شکل آسون و پیچیده داره. حالت آسون برای بچههای 5 تا 7 سال مناسبه چون جورچین قطعات کمتری میخواد، و حالت پیچیده برای بازیکنهای 7 سال به بالا.
وسایل بازی پاچینا
زمینهی بازی، که قطعات مختلف جورچین روش چیده میشن 30 کارت سر و بدن و پا، که قطعات جورچین ما هستن 30 کارت حیوان، که الگوهای جورچین هستن و باید سعی کنیم قطعات رو شبیه اونا کنار هم بچینیم 1 کارت روح، که برای گرفتن امتیاز بیشتر ازش استفاده میکنیم. 12 ستاره، که ازش برای انجام یه نوبت اضافه استفاده میکنیم، ولی فقط سه بار! بروشور و راهنمای بازی
روش اول بازی
همونطور که گفتیم روش اول برای بچههای 5 تا 7 سال مناسبه. برای شروع بازی، فقط از نصف زمینهی بازی استفاده میکنیم و قطعات جداکننده رو، سرجاشون روی زمینه نصب میکنیم. 5 تا از کارتهای حیوانها رو انتخاب میکنیم و کارتهای سرو بدن و پای هر حیوون رو جدا میکنیم و قاطی میکنیم و به صورت تصادفی روی زمینهی بازی سر جاشون میچینیم. سر میره بالا، بدن قسمت وسط و پا هم قسمت پایین. باید حواسمون باشه که کارتهای این سه ردیف هیچکدوم نباید با هم متناسب باشن. حالا 5 کارت حیواناتی که انتخاب کردیم رو به همراه کارت روح بُر میزنیم و به پشت میذاریم کنار زمینهی بازی. وقت شروع بازی رسیده!
شروع بازی! (روش اول)
بازیکنی که از همه کوچیکتره بازی رو شروع میکنه و بقیه تو جهت عقربههای ساعت به نوبت بازی میکنن. هرکس توی نوبتش، یکی از کارتهای حیوانات رو برمیداره. حالا باید کارتهای سر و بدن و پا رو جوری جابجا کنه که همهی اعضای بدن حیوون مورد نظر سر جای خودشون قرار بگیرن. توی هر نوبت، هرکس میتونه 3 کارت اعضای بدن رو جابجا کنه. کافیه یه کارت از سمت راست یا چپ رو برداره و بذاره اون طرف دیگه و بقیهی کارتها رو هل بده جلو. هر بازیکن میتونه سه کارت از سه ردیف مختلف رو جابجا کنه، یا اگه دلش خواست کارتهای یک ردیف رو چند بار جابجا کنه. اگه حیوون مورد نظر کامل شد، بازیکن کارت رو به عنوان امتیاز برمیداره؛ در غیر این صورت کارت رو میذاره همون بالای زمینه و نوبت نفر بعد میشه. راستی اگه کارتی که برگردوندین قبلاً ساخته شده باشه، باید این کارت رو بذارین زیر دستهی کارتها و یه کارت جدید رو کنین.
کارت روح
کارت روح بهتون این امکان رو میده که یکی از کارتهای حیواناتی که بالای صفحه مونده رو انتخاب کنین و کامل کنین، اگه موفق شدین علاوه بر کارت اون حیوون، کارت رو هم به عنوان امتیاز اضافه دریافت میکنین. اگه نتونستین، کارت روح برمیگرده زیر دستهی کارتها تا بعداً دوباره بازی بشه.
کی برنده میشه؟
وقتی آخرین کارت حیوانات هم برداشته بشه، بازی تموم شده. اگه کارت آخر قبلاً کامل شده باشه، بازیکنی که نوبتشه روی دور شانسه، چون بدون هیچ زحمتی این یه امتیاز رو میگیره. اگه نه، یه بار دیگه سه حرکت فرصت داره تا کارت رو کامل کنه و بعدش بازی تمومه. حالا هرکس که بیشترین کارت حیوون رو داشته باشه برنده است. یادتون باشه کارت روح رو هم به عنوان امتیاز حساب کنین. راستی پاچینا بعضی وقتها ممکنه مساوی تموم بشه!
روش دوم بازی، سختتر و جذابتر!
چیدمان
روش دوم برای بازیکنهای 7 سال به بالا مناسبه چون این بار از کل زمینهی بازی استفاده میکنیم و بازیکنها باید برای کامل کردن 10 حیوون با همدیگه رقابت کنن. 10 تا از کارتهای حیوانات رو به صورت تصادفی بردارین و طوری که همه ببینن بالای زمینه بچینید. اگه یه کارت تکرار شد اشکالی نداره، کارتهای تکراری رو روی هم بچینید. حالا کارتهای سر، بدن و پا رو به صورت تصادفی سر جاشون توی زمینهی بازی بچینید. هر بازیکن سه ستاره هم برمیداره. توی حالت دوم پاچینا، نیازی به کارت روح نداریم.
نحوهی بازی
درست مثل روش اول، بازیکنها باید توی نوبت خودشون سعی کنن با سه حرکت یکی از حیوانات بالای صفحه رو بسازن. توی نوبت خودتون هرچندتا حیوونی که کامل کنین، کارتشونو به عنوان امتیاز از بالای صفحهی بازی برمیدارین. اگه یه حیوون رو کامل کردین ولی کارتش بالای صفحه نبود، خب طبیعتاً امتیازی هم نمیگیرید. وقتی 10 تا کارت تموم شد، 10 تا کارت دیگه بردارید و بالای صفحه بچینید. این کارو انقدر ادامه میدیم تا دیگه کارتی برای چیدن نباشه.
ستارهها
هر ستاره به بازیکن اجازه میده توی نوبت خودش به جای 3 حرکت، 6 حرکت انجام بده. استفادهی به موقع از ستارهها میتونه شما رو حسابی از بقیهی رقیبها جلو بندازه. هر بازیکن سه ستاره داره و ستارههای استفاده شده از بازی خارج میشن.
پایان بازی
وقتی فقط یه کارت بالای صفحه باقی مونده بود، همهی بازیکنها یه نوبت بازی میکنن. اگه کسی تونست کارت رو کامل کنه، امتیازش رو میگیره و اگه تو پایان یه دور کسی نتونسته بود کارت رو کامل کنه، اون کارت از بازی خارج میشه. حالا بازیکنی که بیشترین کارت حیوان رو جمع کرده باشه برندهی بازیه. اگه بعضی بازیکنها تعداد کارتهاشون برابر بود، اونی که ستارهی بیشتری داره (یعنی کمتر از ستاره استفاده کرده) برندهی بازیه! پاچینا یه بازی بامزه و یه ورزش مغزی جذابه که بهمون کمک میکنه دقت و تمرکزمون رو بالا ببریم و سرعت حل مسالهمون رو بیشتر کنیم!
از پنجره های دفترتان به شهر نگاه کنید ...در این ساعت اکثر شهروندان در حال بازگشت به خانه هایشان هستند .همان ساختمان های بلندی که در مقابل خود می بینند .برخی دیگر هنوز با بچه هایشان مشغول پرسه زدن در پارک ها و باغ ها هستند و سایرین تصمیم گرفته اند به مرکز تجاری جدیدی که چند هفته پیش افتتاح گردید بروند و خرید کنند . در دوردست ،نزدیک بندرگاه ،می توانید دود برخاسته از دودکش کارخانه ها را ببینید . تقریبا شهر هیچ وقت از تکاپو نمی ایستد ...آیا می توانید از عهده این چالش برآیید و بهترین شهردار تاریخ شوید ؟در بازی کوادروپلیس ،شما در نقش شهردار یک شهر مدرن قرار می گیرید . شما باید بر اساس نیاز های ساکنین شهر ، استراتژی کلی خود را برای ساخت وساز شهری تعیین کنید و معمارانتان را جهت ساخت سازه های متنوع به ماموریت بفرستید تا رقبا را شکست دهید . هر کدام از سازه ها با الگوهای امتیازگیری گوناگون در بازی وجود دارد ، که می توانید برای رسیدن به نتیجه بهتر ،بسیاری از آنها را با هم ترکیب کنید و برای رسیدن به نتیجه بهتر ،بسیاری از آنها را با هم ترکیب کنید .
چشم ها خیره... کارت ها در دست.... آماده اید همگی به یک ذهن تبدیل شوید؟ بازی ذهن یک بازی هوش، اعتیاد آور و بسیار سرگرم کننده است. چطور ممکن است کارت دست دوستتان را بدون نگاه کردن و حتی کلمه ای صحبت کردن بفهمید؟ از کجا بفهمیم چه زمانی باید تصمیم درست را بگیریم؟ پاسخ این سوال ها داخل این جعبه کوچک است. اما حواستان جمع باشد، وقتی وارد بازی ذهن شدید دیگر نخواهید توانست به چیز دیگری فکر کنید. با اینکه قوانین ساده اند اما دوام آوردن در این بازی مسئله دیگری است.
به نظر شما «بابابو» میتواند تمام نوههایش را روی صندلیاش جمع کند؟ یا نوههای شیطون، بابابو و صندلیاش را چپه میکنند؟ به بابابو و نوههایش کمک کنید تا همگی جای خوب و مطمئنی روی صندلی بابابو پیدا کنند. در این بازی تعادلی، بازیکنان به نوبت نوههای تپلِ بابابو را روی صندلی او قرار میدهند تا بابابو برایشان کتاب بخواند. اما با اینکار صندلی بابابو به چپ و راست تاب میخورد. هر بازیکنی که باعث کله پا شدن بابابو و نوههایش بشود بازندهی بازی است.
پایاپای بازاری هیجان انگیز است که در آن ،همه به دنبال با ارزش ترین کالا ها هستند ،اما برای موفقیت گاهی باید به درآمد کمتر هم قانع شد .در پایاپای ،بازیکنان باید با جا به جا کردن کارتهای خود ،مجموعه ای یک دست از کالاها را در دست خود جمع کنند و در عین حال حواسشان به ارزش کالاها هم باشد . برنده کسی است که زودتر از دیگران زنگ بازار را به صدا در آورد .پایاپای یک بازی دورهمی و بسیار جذاب و هیجان انگیز و پر از سر و صدا است. بازیکنان به شکل همزمان و بدون در نظر گرفتن نوبت و سرعتی بازی میکنند.آنها با تعویض کارتهایشان با یکدیگر تلاش میکنند تا تمام کارت های یک کالا را در دست خود جمعآوری نمایند. همچنین باید بعد از اینکه کالای مورد نیاز خود را شناسایی میکنند… بلافاصله آنقدر آن را در این بازار شلوغ صدا بزنند تا بازیکن دیگری راضی به تعویض کارت کالای مورد نظر کند. بازیکنی که سریعتر بتواند یک دست از یک کالا را جمعآوری کند… با زدن زنگ، برنده یک دور از بازی می شود.
پایاپای را میتوان در یک حالت پیشرفتهتر و با اضافه کردن دو شخصیت امینالتجار و داروغه، به طور متفاوتی نیز بازی کرد.
داستان بازی فکری پرونده راز چشمها از چه قرار است؟
فکر کنید که شما یک کارآگاه ویژه هستید و در اتاق کارتان نشستهاید، ناگهان با عجله به دستتان یک بسته میرسد که حاوی مدارک و اطلاعاتی است که از سوی یک گروگانگیر به اداره پلیس ارسال شده است.
در اداره پلیس این مدارک مورد بررسی قرار میگیرد و پی میبرند که یک داستان جنایی و گروگانگیری پشت این بسته نهفته است.
بازی راز چشمها هم یک بازی گروهی است و میتوانید با تعدادی از دوستان یا اعضای خانواده بازی کنید، هم میتوانید به صورت تکی این بوردگیم معمایی را بازی کنید.
شروع بازی فکری پرونده راز چشمها
بازی از همین لحظه آغاز میشود. پروندهای در دستانتان است که مرتبط با یک گروگانگیر قهار است. شما و چند نفر دیگر از کارآگاهان ماهر در بخش جنایی باید مسئولیت این پرونده را بر عهده بگیرید و نکته مهم اینجاست که زمان زیادی هم برای حل پرونده و اثبات خود ندارید.
در یک تماس تلفنی شما متوجه میشوید که هدف گروگانگیر نه پول است نه شهرت بلکه تنها حل یک معماست. این گروگانگیر به شما میگوید که 10 نفر را گروگان گرفته است و برای آزادی آنها باید بتوانید تنها یک معما را حل کنید. آیا شما میتوانید راه حل را پیدا کنید و جان 10 نفر را نجات دهید؟
دالیز یک بازی ۲ تا ۴ نفرهی استراتژیک و انتزاعی است با قوانین بسیار ساده. دالیز به روشهای مختلفی بازی میشود، اما یکی از روشهای پایهای آن به اینصورت است که هر بازیکن باید یا مهرهی خود را حرکت دهد یا به وسیلهی دیوارههای چوبی که تعدادشان محدود است، باعث تغییر مسیر حریف شود. بازیکنان این کار را آنقدر تکرار میکنند تا یکی از آنها بتواند از آن یکی عبور کند و به منطقه شروع بازی حریف برسد.