جستجو
همه دسته ها
    منو بسته
    خبرخوان

    1397, دی

    اضطراب و نگرانی در کودکان
    اضطراب و نگرانی در کودکان

    بسیاری از کودکان امروزی دچار اضطراب و نگرانی هستند و این برای والدین بسیار نگران کننده است و برای آنها سخت است ببینند فرزندشان دچار اضطراب و نگرانی است و همین اضطراب و نگرانی هاست که در دراز مدت شخصیت فرد را شکل می دهد. در نگاه اول اینگونه به نظر می رسد که کودکان نباید نگران چیزی باشند زیرا آنها هیچ یک از دغدغه های افراد بزرگسال را ندارند و نگرانی آنها شاید زیاد به چشم نیاید. اما به طور طبیعی تمامی کودکان دچار نگرانی می شوند و به خاطر ظرافت موجود دلواپسی های آنان بیشتر از دیگران است و اگر نا امیدی و شکست ها یک جا جمع شوند کودک دچار یاس شده و استرس به او روی می آورد.

    فواید شادی و نشاط در کودکان
    فواید شادی و نشاط در کودکان

    شادمانی حس طبیعی است که در وجود انسان نهفته است. ما با نگاه کردن به صورت نوزاد تازه متولد شده احساس تندرستی و شادمانی می کنیم و همزمان با رشد کودکان این احساس شادمانی و سعادت به آنان کمک می کند تا به آینده روشن بیندیشند، با مشکلات مقابله کنند و به دیگران عشق بورزند.

    تاثیر عروسک در زندگی اجتماعی کودکان
    تاثیر عروسک در زندگی اجتماعی کودکان

    تمدن انسانی دستاورد های فروانی را برای زندگی اجتماعی وی به همراه آورده است که در تمامی شئون زندگی او قابل بررسی و مشاهده است. این دستاوردها در بعضی از جهات به مسائل و حوزه های حساس می پردازند مانند:حوزه های صنعت و هنر و اندیشه و ... 

    قصه هایی برای کودکان (۱)
    قصه هایی برای کودکان (۱)

    چند قصه مختلف برای سرگرم کردن کودکان که می توانید در هر جایی کودکان را مشغول کنید و داستان هایی را برای آنها بخوانید.

    آشنایی با اسباب بازی های کنترلی
    آشنایی با اسباب بازی های کنترلی

    گفته شد که ماشین های کنترلی انواع مختلفی دارد که به برسی سطحی چند نوع از آنها می پردازیم. ماشین‌هایی که به عنوان آفرود شناخته می شوند برای قدرت و حرکت بر روی تپه و موانع طراحی شده‌اند.این  ماشین‌ها دارای شاسی بلند، کمک فنرهای قوی و لاستیک‌هایی با قطر و گام بیشتر هستند.