آشتی با طبیعت را به فرزندانمان بیاموزیم . فرفره چوبی نخی" بیس " از چوب مقاوم و ضد آب و با استفاده از رنگ های استاندارد ساخته شده است .استفاده از فرفره ها به عنوان ابزار سرگرمی و دست ورزی از قدیمی ترین و رایج ترین بازی بوده است .علاوه بر این می توانید با ترسیم شکل و یا نقاشی رنگ ها روی فرفره از ترکیب انها هنگام چرخش فرفره لذت ببرید .
تقویت روابط اجتماعى از طریق مشارکت با خواهر وبرادر و دوستان . تقویت توانایى حل مساله و تصمیم گیرى . افزایش مهارت هاى حسى وتقویت هماهنگى دست و چشم . تقویت قوه ى تخیل کودکان . توسعه خلاقیت از طریق ساخت طرح هاى ابتکارى . تقویت قوه بیان از طریق صحبت کردن در مورد آنچه ساخته اند
لازمه خلاقیت ، به چالش کشیدن ذهن است .ذهن کودکان شاید با مفاهیم نیرو و اصطکاک و . .. آشنایی نداشته باشد ولی لمس چنین مسئله ای باعث می شود ذهن کودکانه ی آنها ناخوداگاه با تجسم این مفاهیم اشنا شود . بند باز محصول جدید شرکت اسباب بازی چوبی بیس است که هدف آن توجه به مفاهیم زیر است :به چالش کشیدن ذهن کودکان -ایجاد هماهنگی بین چشم و دست - ایجاد هماهنگی بین دو دست .روش بازی :قلاب قورباغه را به میخ یا قلاب سقفی وصل کنید به طوری که نخ به راحتی داخل قلاب حرکت کند .مهره های دو سر نخ را گرفته و در جهت عکس یکدیگر مهره ها را به بالا و پایین حرکت دهید . میبینید قورباغه به سمت بالا حرکت میکند.
افزایش مهارت هاى حسى وتقویت هماهنگى دست و چشم . مهارت شناختی مانند تصمیم گیری و حل مشکلات . تقویت روابط عاطفی میان کودک و والدین از طریق بازی . تقویت قوه بیان از طریق صحبت کردن در مورد آنچه ساخته اند . مهارت خلاقیت با طراحی شاهکار( هنر) خودشان . تقویت قوه ى تخیل کودکان
این محصول با تنوع رنگی و کیفیت بسیار بالا با قابلیت پاک شدن سریع حتی بعد از مدت طولانی . یکی از ویژگی های خوب این محصول این هست که به هیچ عنوان آسیبی به پوست نمیزند و حساسیت پوستی ندارد .
موتور آتش نشانی Hola Early Learning یک اسباب بازی سرگرم کننده و تعاملی برای کاوش و یادگیری در مورد موتورهای آتش نشانی، تجهیزات آتش نشانی و ایمنی در برابر آتش است.
ده عملکرد بازیگوش، به علاوه یک حالت عملکرد بی صدا و پویا وجود دارد.
بازی با موتور آتش نشانی Hola Early Learning به توسعه تفکر منطقی، مهارت انگشتان و آگاهی موسیقی کمک می کند. همچنین فرصت هایی را برای توسعه مهارت های نقش آفرینی و تخیل فراهم می کند.
برای بررسی سناریوهای آتش سوزی، کلاه ایمنی راننده یا سرنشین را فشار دهید. هنگامی که کلاه ایمنی راننده فشار داده می شود، چراغ ها چشمک می زنند و آژیر به صدا در می آید یا می تواند بلافاصله برای آماده شدن برای عملیات اطفای حریق روشن شود. موتور آتش نشانی یادگیری اولیه Hola همچنین دارای یک گزینه دانش آتش و ایمنی است. فقط دکمه های تلفن، شلنگ یا آژیر را برای جلوه های صوتی و آهنگ های سرگرم کننده فشار دهید.
تعدادی لوازم اطفاء حریق شامل کپسول آتش نشانی، مخروط هشدار دهنده، شیر آتش نشانی و شیلنگ آتش نشانی با طراحی های واقع گرایانه است که می توان آنها را حذف کرد.
علاوه بر این، نردبان قابل چرخش 360 درجه در پشت قابل گسترش است و می تواند یک آتش نشان را نگه دارد. به سادگی، چرخ ها را بچرخانید تا طول، ارتفاع و جهت نردبان را تنظیم کنید
این مداد رنگی دارای بدنه 3 گوش می باشد ،چاپ برجسته دارد ،مغزی 3 میل واقعی دارد ،انتهای مداد لاک دار می باشد جهت جلوگیری از خشک شدن مغزی ، دارای مغز چرب جهت ترکیب رنگ بهتر میباشد .همچنین روی بدنه مداد محل نوشتن اسم شخص مشخص شده است .
آماده ساختن چیز های شگفت انگیز هستید ؟ مگامیل دارای تکه هایی است که بر اساس اندازه رنگهای مشخص دارند بنابراین به راحتی قابل تشخیص است که هر تکه کجا استفاده شده است با تکه های منحصر به فرد مگامیل شما به دو روش قادر به ساختن اشکال مختلف هستید با روی هم قرار دادن آنها به صورت ساده و یا با استفاده از ویژگی قفل و بست مگامیل که با آن تکه ها روی هم قفل شده و در جای خود ثابت خواهند ماند
بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
بازی مانند منچ شروع میشود.
وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
بازی منچ :کوچکترین بازیکن بازی را با تاس ریختن شروع میکند و از سمت راست او بقیه بازیکنان به ترتیب تاس می ریزند .
هر کدام شش آوردند اولین مهره خود را در خانه شروع قرار میدهند .
بازیکنان با آوردن شماره شش جایزه گرفته و یک بار دیگر تاس می ریزند و به تعداد شماره آورده مهره خود را به جلو حرکت می دهند .
در زمانی که بازیکن مه ره ای در مسیر داشته باشد اگر شش آورد می تواند مهره دیگر خود را در خانه شروع بگذارد و یا مهره در مسیر خود را به جلو حرکت دهد .
در مسیر حرکت هر خانه متعلق به یک مهره می باشد .
بنابراین اگر بازیکنی شماره ای بیاورد که منجر به قرار گرفتن مهره خود در خانه ای باشد که مهره حریف در آن قرار دارد ،مهره حریف از بازی خارج می شود و قرار گرفتن ان مهره در خانه شروع نیاز مجدد به آوردن شماره شش دارد .
برنده بازی کسی است که زودتر از بقیه تمام مهره های خود را به انتهای مسیر برساند.
بازی ماروپله :هر بازیکن یک مهره متفاوت از مهره حریف انتخاب می کند.
بازی مانند منچ شروع میشود.
وقتی شماره تاس به شکلی باشد که مهره در خانه ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی ابتدای پله قرار گیرد ،مهره به بالای پله می رود .
زمانیکه مهره به خانه ی سر فلش برسد،مهره به خانه انتهای فلش برمی گردد.
برنده کسی است که زودتر به خانه 49 برسد.
اهداف آموزشی پارک شادی
تقویت روابط اجتماعى از طریق مشارکت با خواهرو برادرو دوستان
افزایش مهارت هاى حسى و تقویت هماهنگى دست و چشم.
تقویت قوه تخیل کودکان
تقویت قوه بیان از طریق صحبت کردن در مورد آنچه ساخته اند.
تقویت توانائى حل مساله و تصمیم گیرى
هواپیمای پاوپاترول 2 در 1 برای انجام مأموریت های نجات واقعی Paw Patrol از حالت هلی کوپتر به حالت Plane تبدیل می شود!
Air Patroller دارای چراغ ها و صداهای واقعی است! دکمه بالای دسته گشت هوایی را فشار دهید تا فعال شود.
Air Patroller همراه با یک رقم ربات برای هدایت همه مأموریت های نجات هوایی شما است. ارقام اضافی را می توان در کابین خلبان و محفظه بار ذخیره کرد.
Air Patroller مخصوص کودکان 3+ سال است. باتری مورد نیاز: 3 x LR44 مورد نیاز است. باتری ها
شامل: 1 گشت هوا ، 1 ربات ، 1 صفحه دستورالعمل ، باتری: 3 عدد