آدمک های ویتک هر کدام منحصراً نشانگر یک حرفه و شخصیت متفاوتی هستند که با فشار دادن دکمه روی سینه ،خود را معرفی می کنند همچنین موزیکال و چراغ دار هم می باشند.
این آدمک ها از پلاستیک فشرده مرغوب با درجهی کیفی بالا تشکیل شده اند و برای کودکان از 1 تا 5 سال مناسب می باشد.
مینی فیگورهای پلی موبیل قابلیت حرکت دست،پا،چرخش مچ دست و گردن و همچنین قابلیت نشستن دارند.
جنس آن از ABS می باشد و کیفیت بسیار بالایی از لحاظ جنس و رنگ آمیزی دارد.
آمبولانس هویله تویز دارای یک سرنشین است و در راه بیمارستان می باشد تا بیمار خود را به قسمت اورژانس برساند در قسمت عقب ماشین بیمار بیهوش خوابیده و کلیه تجهیزات و وسایل پزشکی هم در این قسمت قرار دارد، چراغ های آمبولانس حالت چشمک زن دارد و آژیر آن هم فعال است، آمبولانس موزیکال هویله تویز برای کودکان 36 ماه به بالا مناسب است.دارای افکت صوتی و نوری .دارای سه دکمه با صدای ضربان قلب،سرفه و معده .دارای دو عدد مینی فیگور شامل راننده و بیمار .قابلیت حرکت کردن .قابلیت گرفتن نوار قلب از بیمار .قابلیت گرفتن فشار خون و نمایش ان .قابلیت باز شدن در از دو طرف .مناسب برای آموزش ابزار و وسایل پزشکی .ساخته شده از پلاستیک ABS
این اردک موزیکال است و دارای چراغ های چشمک زن می باشد و در حال حرکت جوجه اردک هایش تکان می خورند،همچنین دارای سنسور مانع می باشد و بر سر راهش به هر مانعی که برخورد کند از حرکت باز نمی ایستد و به در جهت مخالف به حرکتش ادامه می دهد.بر روی بدنه این اردک چندین دکمه قرار دارد که با فشردن هر کدام از آنها صدایی از حیوانات و ملودی های مختلف پخش می گردد و به کودک کمک می کند تا با صداها آشنا شود. همچنین یادگیری اعداد انگلیسی از دیگر ویژگی های این اسباب بازی است.
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
اسكوتر "نوباوه" از جمله اسباب بازي هايي است كه حس هيجان و نشاط را در كودكان بر مي انگيزد. اين محصول با هدف افزايش اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعي ،تقويت تواناييهاي حركتي، ورزشي و ايجاد سرگرمي براي كودك طراحي و توليد شده است. در اسكوتر "نوباوه" هيچ گونه زواياي تيزي وجود ندارد و به همين علت، كودك شما به راحتي مي تواند اين محصول را در منزل ،بدون اينكه حتي كوچك ترين صدمه اي به لوازم منزل برسد استفاده نمايد، ضمن اينكه به علت استحكام و نشكن بودن، اين محصول در فضاي باز نيز قابل استفاده مي باشد.
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
اسكوتر "نوباوه" از جمله اسباب بازي هايي است كه حس هيجان و نشاط را در كودكان بر مي انگيزد. اين محصول با هدف افزايش اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعي ،تقويت تواناييهاي حركتي، ورزشي و ايجاد سرگرمي براي كودك طراحي و توليد شده است. در اسكوتر "نوباوه" هيچ گونه زواياي تيزي وجود ندارد و به همين علت، كودك شما به راحتي مي تواند اين محصول را در منزل ،بدون اينكه حتي كوچك ترين صدمه اي به لوازم منزل برسد استفاده نمايد، ضمن اينكه به علت استحكام و نشكن بودن، اين محصول در فضاي باز نيز قابل استفاده مي باشد.
از جمله فواید اسکوترسواری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه هیجان: اسکوترسواری جزو ورزشهای هیجانی است. بچهها معمولا از تجربه سرعت و حس وزش باد بر صورتشان به وجد میآیند.
کمک به برقراری تعادل: کودک با اسکوترسواری یاد میگیرد موقع حرکت یا دویدن تعادلش را حفظ کند. این بازی تمرین خوبی است تا کودکتان بعدها دوچرخهسواری را راحتتر یاد بگیرد.
افزایش اعتمادبهنفس: وقتی کودکتان پیشرفتش را در اسکوترسواری ببیند، اعتمادبهنفس بیشتری هم پیدا میکند.
تقویت عضلهسازی و استقامت جسمی: کودک برای اسکوترسواری باید حرکاتش را طوری هماهنگ کند که حین حرکت نلغزد و همین برای تقویت استقامت جسمی تمرین مفیدی است. اسکوترسواری درکل بازی پرتحرکی است و به تقویت عضلهسازی هم کمک میکند.
تمرین رعایت نکات ایمنی: کودک برای اسکوترسواری باید کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کند. وقتی پیش از هر بار اسکوترسواری به کودکتان یادآوری کنید که اول ایمنی بعد بازی، کمکم یاد میگیرد که بعدها هم در انجام فعالیتهایی مثل دوچرخهسواری و بعدتر رانندگی نسبت به رعایت نکات ایمنی بیتوجه نباشد.
یادگیری مهارتهای ارتباطی: اسکوترسواری گروهی در پارک فرصتی است تا کودکتان درزمینه مهارتهای اجتماعی و بازیهای تیمی هم رشد کند.
فیگور باز لایتر شخصیت اسباب بازی توی استوری است که طرفداران خاص خود را دارد.
با قابلیت باز شدن بال
دارای چراغ های رنگی
موزیکال
چرخش360 درجه دستها
با قابلیت حرکت به سمت جلو
بازی با اشکال چوبی برای کودکان جنبه آموزشی دارد و به آنها علاوه بر آموزش رنگ ها و اشکال هندسی یاد می دهد که بین چشم ها و دستان کودک هماهنگی ایجاد شود و کودک بتواند قدرت تشخیص خود را بالا ببرد. ابعاد این محصول 15*15 سانتی متر است و در رنگ های متنوع برای کودکان بالای سه سال طراحی شده است.
مواد لازم برای این بازی 2 نفره فقط یک کیک خامهای است تا با آن بازی کنید. ابزار این اسباببازی یک دستگاه 105 سانتیمتری به همراه یک دست پلاستیکی و یک صفحهی چرخان است. بچهها ابتدا باید این صفحهی متحرک را بچرخانند تا میزان ضربهای که میتوان با دست زد تعیین شود. بر روی این صفحهی چرخان 11 سانتیمتری چهار رنگ زرد، آبی، سبز و قرمز وجود دارد که قرمز قدرتش کمترین مقدار و سبز بیشترین میزان است. درنهایت شما میتوانید با ضربهی محکم کیک را بهصورت دوست خود بزنید! این بازی بسیار بامزه میتواند یک فضای شاد را برای شما ارمغان بیاورد. پس امتحانش کنید.
بازی تعادل ایپکا یک بازی فکری مهیج است که به فرد کمک می کند تا درک بهتری از نیروی گرانش زمین داشته باشد.او می آموزد که با بهره گیری از هوش خود اندازه مناسب مهره را انتخاب کند و آن را در جایگاهی قرار دهد که کمترین احتمال برخورد بازوی مورد نظرش با زمین وجود داشته باشد. کودک در حین بازی به رابطه بین طول بازو و وزن مهره ها پی می برد و در نتیجه قوانین ابتدایی فیزیک را می آموزد.
بازی تعادل ایپکا یک بازی فکری مهیج است که به فرد کمک می کند تا درک بهتری از نیروی گرانش زمین داشته باشد.او می آموزد که با بهره گیری از هوش خود اندازه مناسب مهره را انتخاب کند و آن را در جایگاهی قرار دهد که کمترین احتمال برخورد بازوی مورد نظرش با زمین وجود داشته باشد. کودک در حین بازی به رابطه بین طول بازو و وزن مهره ها پی می برد و در نتیجه قوانین ابتدایی فیزیک را می آموزد.
محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه ایپکا باعث افزایش قدرت یادگیری،تمرکز خلاقیت و بهبود حافظه در مغز می شود.کودک در سنین پایین با انجام بازی های ساده،مانند چینش الگو و شمارش مهره ها و ... در کنار بازی و مهارت های اولیه ریاضی را فرا می گیرد،همچنین این ابزار در دوران فراگیری علم و مفاهیم ریاضیات در مدرسه نیز می تواند جهت درک بهتر مفاهیم ارزش مکانی اعداد و عملیات جمع،تفریق،ضرب،تقسیم به یاری کودک بشتابد.
دو کارت رو کنید . اگر شکل و نوشته ی آن ارتباط داشت آن ها را برای خود بردارید ،وگرنه ، آن ها را برگردانید .سفر به سرزمین آموزش، رنگ و عدد با حواس جمع!
بازی آموزش رنگ و عدد، چهارمین و آخرین بازی از مجموعهی چهارتایی حواس جمعه که برای ردهی سنی +4 طراحی شده. هرکدوم از این بازیها یه مهارت مهم و اساسی مثل حافظه، آشنایی با اعداد یا تشخیص الگو رو هدف گرفتن. توی حواس جمع 4: آموزش رنگ و عدد، بچهها هم با رنگهای مختلف اشنا میشن و هم اعداد و شمارش رو یاد میگیرن (تازه هم فارسی و هم انگلیسی!)
بازیهای این مجموعه حسابی به تقویت حافظه، افزایش دقت و تمرکز و مهارتهای ذهنی بچهها کمک میکنن. هدف توی بازی حواس جمع 4: آموزش رنگ و عدد پیدا کردن کارتهاییه که از نظر رنگ و عدد و اسم یکی باشن.
حواست رو به شکلها جمع کن!
توی جعبهی بازی حواس جمع 3: درک ارتباط، به جز دفترچهی راهنمای بازی، یه دسته کارت 24 تایی رنگ و یه دسته کارت 24 تایی عدد وجود داره.
برای شروع بازی یکی از دستههای کارت رو انتخاب کنین و خوب بُر بزنین. حالا کارتها رو به پشت بچینین. کوچکترین بازیکن بازی رو شروع میکنه. هر بازیکن تو نوبت خودش دوتا کارت رو به دلخواه رو میکنه، اگه دوتا کارت از نظر رنگ و عدد و اسم یکی باشن، اون بازیکن کارتها رو به عنوان امتیاز برای خودش برمیداره. بازیکنها باید سعی کنن جای کارتها رو بهخاطر بسپارن تا سریعتر از بقیه بتونن رنگها و عددهای جُفتی رو پیدا کنن و امتیاز بگیرن.
این بازی وقتی تموم میشه که دیگه کارتی روی زمین و جلوی بازیکنها باقی نمونده باشه. حالا هرکس که تونسته باشه بیشترین کارت رو جمع کنه برندهی بازیه!
دو کارت رو کنید . اگر مثل هم بودند ،آن ها را برای خود بردارید وگرنه ،آن ها را برگردانید . هم بازی هم یادگیری، با حواس جمع!
بازی بهیاد آوردن شباهت، اولین بازی از مجموعهی چهارتایی حواس جمعه که برای ردهی سنی +4 طراحی شده. این مجموعه بازیها به پرورش هوش بچهها کمک میکنه و باعث میشه تا با بازی با اعداد، شکلها و رنگها، مهارتهای مختلف ذهنیشون رو تقویت کنن.
توی بازی حواس جمع: به یاد آوردن شباهت، بازیکنها بعد از رو کردن کارتها، اگه تونسته باشن دو کارت شبیه پیدا کنن، اونها رو به عنوان امتیاز جمع میکنن. توی این بازی بهخاطر سپردن جای کارتهای مختلف مهمه و برای همین به مهارتهای مهمی مثل حافظه کوتاه مدت و دقت و تمرکز کمک زیادی میکنه.
حواسها جمع باشه!
توی جعبهی بازی حواس جمع 1:به یاد آوردن شباهت به جز دفترچهی راهنمای بازی، یه دسته کارت 24 تایی رنگ و یه دسته کارت 24 تایی عدد وجود داره.
برای شروع بازی یکی از دستههای کارت رو انتخاب کنین و خوب بُر بزنین. حالا کارتها رو به پشت بچینین. کوچکترین بازیکن بازی رو شروع میکنه. هر بازیکن تو نوبت خودش دوتا کارت رو به دلخواه رو میکنه و اگه تونست دو کارت مشابه رو کنه، اون دوتا کارت رو برای خودش برمیداره. بعد از تموم شدن کارتها، کسی که بیشترین تعداد کارت رو جمع کرده باشه برنده میشه!
دو کارت رو کنید . اگر با هم ارتباط داشتند ،آن ها را برای خود بردارید ،وگرنه ،آن ها را برگردانید .ورزش مغزی بچهها با حواس جمع!
بازی درک ارتباط، سومین بازی از مجموعهی چهارتایی حواس جمعه که برای ردهی سنی +4 طراحی شده تا با کمک بازی بچهها رو با مفهوم الگو، ارتباط و مهارتهای پایهی تفکر منطقی و حافظه آشناتر کنه.
توی بازی حواس جمع: درک ارتباط بچهها یاد میگیرن الگوهای مختلف رو تشخیص بدن و همین باعث میشه حافظه و تمرکز مهارتهای تفکر منطقی و پیشبینیشون حسابی تقویت بشه. توی این بازی بازیکنها دو کارت از بین کارتهای چیده شده رو (به صورت اتفاقی) رو میکنن و باید سعی کنن دوتا کارتی رو پیدا کنن که با هم ارتباط دارن.
حواست رو به شکلها جمع کن!
توی جعبهی بازی حواس جمع 3: درک ارتباط، به جز دفترچهی راهنمای بازی، یه دسته کارت 24 تایی رنگ و یه دسته کارت 24 تایی عدد وجود داره.
برای شروع بازی یکی از دستههای کارت رو انتخاب کنین و خوب بُر بزنین. حالا کارتها رو به پشت بچینین. کوچکترین بازیکن بازی رو شروع میکنه. هر بازیکن تو نوبت خودش دوتا کارت رو به دلخواه رو میکنه، اگه تصویر و الگوی روی هر دو کارت به هم مرتبط بودن، اونها رو برای خودشون برمیداره. بازیکنها باید سعی کنن جای کارتها رو بهخاطر بسپارن تا دفعه بعد بتونن دوتا کارتی که به هم مرتبط هستن رو پیدا کنن! بعد از تموم شدن کارتهای چیده شده، برنده کسیه که بیشترین تعداد کارت رو جمع کرده باشه.
دو کارت رو کنید اگر همدیگر را کامل می کردند ،ان ها را برای خود بردارید ،وگرنه ،آن ها را برگردانید .تقویت حافظه و هوش، با حواس جمع!
بازی کامل کردن شکل، دومین بازی از مجموعهی چهارتایی حواس جمعه که برای ردهی سنی +4 طراحی شده تا با کمک بازی بچهها رو با اعداد، شکلها و رنگها آشنا کنه و مهارتهای مختلف ذهنیشون رو تقویت کنه.
توی بازی حواس جمع: کامل کردن شکل بچهها یاد میگیرن یه جورچین متفاوت رو درست کنن و همین کمک می کنه به جز حافظه و تمرکز مهارتهای حل مسئله و تصمیمگیری منطقیشون هم تقویت بشه. توی این بازی بازیکنها کارتها رو (بدون اینکه ترتیبشون رو بدونن) رو میکنن و باید سعی کنن دوتا کارتی که رو میکن، تکمیلکنندهی هم باشن.توی جعبهی بازی حواس جمع 2:کامل کردن شکل به جز دفترچهی راهنمای بازی، یه دسته کارت 24 تایی رنگ و یه دسته کارت 24 تایی عدد وجود داره.
برای شروع بازی یکی از دستههای کارت رو انتخاب کنین و خوب بُر بزنین. حالا کارتها رو به پشت بچینین. کوچکترین بازیکن بازی رو شروع میکنه. هر بازیکن تو نوبت خودش دوتا کارت رو به دلخواه رو میکنه، اگه این دوتا کارت مکمل بودن و تصویر کامل میشد، اونها رو برای خودشون برمیداره. بازیکنها باید سعی کنن جای کارتها رو بهخاطر بسپارن تا دفعه بعد بتونن دوتا کارت مکمل برای خودشون جور کنن! بعد از تموم شدن کارتهای چیده شده، برنده کسیه که بیشترین تعداد کارت رو جمع کرده باشه.
بازی دبرنا یا دبلنا به اینگونه است که هر کسی چهار کارت، چهارخانه درد که اعدادی از 1 تا 99 روی آن نوشته شده است. یک گردونه چرخان وجود دارد که مهره هایی در همین بازه در آن وجود دارند. در هر دور به هر نفر چند کارت می رسد و یک نفر هم گردانه را می چرخاند . به طور مثال سه عدد را بیرون میاورد و آن عدد را اعلام می کند. اگر شماره مهره با شماره یکی از خانه های کسی یکی بود مهره را به او می دهند تا روی همان خانه قرار دهند.بقیه افراد هم اگر این شماره را داشته باشند باید با چیزی آن را پر کنند و هر کسی ک تمام این خانه ها را پر کند این دست را برده است و این چرخه بین اعضا به همین منوال ادامه خواهد داشت. بازی ای که همه چیز آن به شانس بستگی دارد و نمی شود در آن تقلب کرد.
بامیک یک اسباب بازی خلاقانه است که از با کیفیت ترین مواد پلاستیکی تولید شده است .با ترکیب قطعات آن ،امکان ساخت سازه هایی به وجود میآید که در عین سادگی ،تنوع بالایی دارند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند .شما می توانید با استفاده از 12 ،24 ،30 ،36 و...قطعه بامیک ،توپ هایی بسازید که به راحتی با دوستان تان بازی کنید و مثل یک توپ واقعی از بازی با آن ها لذت ببرید .از دیگر برتری های بامیک می توان به افزایش مهارت دست ورزی ،افزایش مهارت و درک فضای سه بعدی ، افزایش دقت و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد . مجموعه بامیک شامل بسته بندی مختلف 36 ،60 ،90 قطعه ای است و در هر بسته دفترچه راهنمایی قرار دارد که شامل اطلاعاتی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با نحوه اتصالات و همچنین تصاویری از چند مدل به صورت نمونه است .
بامیک یک اسباب بازی خلاقانه است که از با کیفیت ترین مواد پلاستیکی تولید شده است .با ترکیب قطعات آن ،امکان ساخت سازه هایی به وجود میآید که در عین سادگی ،تنوع بالایی دارند و می توانند بسیار سرگرم کننده باشند .شما می توانید با استفاده از 12 ،24 ،30 ،36 و...قطعه بامیک ،توپ هایی بسازید که به راحتی با دوستان تان بازی کنید و مثل یک توپ واقعی از بازی با آن ها لذت ببرید .از دیگر برتری های بامیک می توان به افزایش مهارت دست ورزی ،افزایش مهارت و درک فضای سه بعدی ، افزایش دقت و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان اشاره کرد . مجموعه بامیک شامل بسته بندی مختلف 36 ،60 ،90 قطعه ای است و در هر بسته دفترچه راهنمایی قرار دارد که شامل اطلاعاتی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با نحوه اتصالات و همچنین تصاویری از چند مدل به صورت نمونه است .
چشم هایتان را باز کنید، دست های تان را گرم کنید و برای یک پاتک برق آسا آماده شوید. سفینه های فضایی به خانه ماکی حمله کرده اند و شما به عنوان فرمانده یکی از سفینه ها باید دقت کنید تا دقیقاً چیزی را از خانه ی او ببرید که از مرکز فرماندهی به شما دستور داده شده است. برای پیروزی با دقت به تصاویر نگاه کنید و زودتر از سفینه های دیگر دستور های مرکز فرماندهی را انجام دهید.پاتک یک بازی خانوادگی هیجانانگیز و سرعتی است. در این بازی هر بازیکن باید بعد از یک تحلیل سریع و با توجه به تصویر روی کارتها، سریعا تصمیم بگیرد. که نمونک مورد نظر روی کارتها، کدام یک از نمونکهای بازی هست یا نیست! و آن را سریعا برای خود برداشته و برنده آن دور شود.
بازی سودوکو یکی از رایج ترین سرگرمی ها و بازی های هوشی می باشد که بسیار مورد استقبال تمام رده های سنی قرار گرفته است.
نوع متداول سودوکو یک جدول ۹x۹ است که کل جدول به ۹ خانه کوچکتر ۳x۳ تقسیم شده است. در این جدول چند عدد به طور پیش فرض قرار داده شده و باید باقی اعداد را با رعایت قوانین بازی در جای مناسب خود قرار دهید،این قوانین به این صورت است که:
1. در هر سطر جدول اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرند.
2. در هر ستون جدول، اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرند.
3.همچنین در هر ناحیه ۳x۳ جدول نیز باید اعداد ۱ الی ۹ بدون تکرار قرار گیرند.
یه جورچین متفاوت! معرفی بازی پاچینا
حیوونهای جور واجور و بامزهی پاچینا یه مشکل جدی دارن. دست و پاشونو گم کردن. نه، واقعاً میگم، دست و پاهاشون رو گم کردن و حالا همه با هم قاطی شده. بازیکنهای پاچینا، باید جورچین رو طوری بچینن که همه دوباره دست و پای خودشون رو پیدا کنن و کامل بشن! این بازی دو شکل آسون و پیچیده داره. حالت آسون برای بچههای 5 تا 7 سال مناسبه چون جورچین قطعات کمتری میخواد، و حالت پیچیده برای بازیکنهای 7 سال به بالا.
وسایل بازی پاچینا
زمینهی بازی، که قطعات مختلف جورچین روش چیده میشن 30 کارت سر و بدن و پا، که قطعات جورچین ما هستن 30 کارت حیوان، که الگوهای جورچین هستن و باید سعی کنیم قطعات رو شبیه اونا کنار هم بچینیم 1 کارت روح، که برای گرفتن امتیاز بیشتر ازش استفاده میکنیم. 12 ستاره، که ازش برای انجام یه نوبت اضافه استفاده میکنیم، ولی فقط سه بار! بروشور و راهنمای بازی
روش اول بازی
همونطور که گفتیم روش اول برای بچههای 5 تا 7 سال مناسبه. برای شروع بازی، فقط از نصف زمینهی بازی استفاده میکنیم و قطعات جداکننده رو، سرجاشون روی زمینه نصب میکنیم. 5 تا از کارتهای حیوانها رو انتخاب میکنیم و کارتهای سرو بدن و پای هر حیوون رو جدا میکنیم و قاطی میکنیم و به صورت تصادفی روی زمینهی بازی سر جاشون میچینیم. سر میره بالا، بدن قسمت وسط و پا هم قسمت پایین. باید حواسمون باشه که کارتهای این سه ردیف هیچکدوم نباید با هم متناسب باشن. حالا 5 کارت حیواناتی که انتخاب کردیم رو به همراه کارت روح بُر میزنیم و به پشت میذاریم کنار زمینهی بازی. وقت شروع بازی رسیده!
شروع بازی! (روش اول)
بازیکنی که از همه کوچیکتره بازی رو شروع میکنه و بقیه تو جهت عقربههای ساعت به نوبت بازی میکنن. هرکس توی نوبتش، یکی از کارتهای حیوانات رو برمیداره. حالا باید کارتهای سر و بدن و پا رو جوری جابجا کنه که همهی اعضای بدن حیوون مورد نظر سر جای خودشون قرار بگیرن. توی هر نوبت، هرکس میتونه 3 کارت اعضای بدن رو جابجا کنه. کافیه یه کارت از سمت راست یا چپ رو برداره و بذاره اون طرف دیگه و بقیهی کارتها رو هل بده جلو. هر بازیکن میتونه سه کارت از سه ردیف مختلف رو جابجا کنه، یا اگه دلش خواست کارتهای یک ردیف رو چند بار جابجا کنه. اگه حیوون مورد نظر کامل شد، بازیکن کارت رو به عنوان امتیاز برمیداره؛ در غیر این صورت کارت رو میذاره همون بالای زمینه و نوبت نفر بعد میشه. راستی اگه کارتی که برگردوندین قبلاً ساخته شده باشه، باید این کارت رو بذارین زیر دستهی کارتها و یه کارت جدید رو کنین.
کارت روح
کارت روح بهتون این امکان رو میده که یکی از کارتهای حیواناتی که بالای صفحه مونده رو انتخاب کنین و کامل کنین، اگه موفق شدین علاوه بر کارت اون حیوون، کارت رو هم به عنوان امتیاز اضافه دریافت میکنین. اگه نتونستین، کارت روح برمیگرده زیر دستهی کارتها تا بعداً دوباره بازی بشه.
کی برنده میشه؟
وقتی آخرین کارت حیوانات هم برداشته بشه، بازی تموم شده. اگه کارت آخر قبلاً کامل شده باشه، بازیکنی که نوبتشه روی دور شانسه، چون بدون هیچ زحمتی این یه امتیاز رو میگیره. اگه نه، یه بار دیگه سه حرکت فرصت داره تا کارت رو کامل کنه و بعدش بازی تمومه. حالا هرکس که بیشترین کارت حیوون رو داشته باشه برنده است. یادتون باشه کارت روح رو هم به عنوان امتیاز حساب کنین. راستی پاچینا بعضی وقتها ممکنه مساوی تموم بشه!
روش دوم بازی، سختتر و جذابتر!
چیدمان
روش دوم برای بازیکنهای 7 سال به بالا مناسبه چون این بار از کل زمینهی بازی استفاده میکنیم و بازیکنها باید برای کامل کردن 10 حیوون با همدیگه رقابت کنن. 10 تا از کارتهای حیوانات رو به صورت تصادفی بردارین و طوری که همه ببینن بالای زمینه بچینید. اگه یه کارت تکرار شد اشکالی نداره، کارتهای تکراری رو روی هم بچینید. حالا کارتهای سر، بدن و پا رو به صورت تصادفی سر جاشون توی زمینهی بازی بچینید. هر بازیکن سه ستاره هم برمیداره. توی حالت دوم پاچینا، نیازی به کارت روح نداریم.
نحوهی بازی
درست مثل روش اول، بازیکنها باید توی نوبت خودشون سعی کنن با سه حرکت یکی از حیوانات بالای صفحه رو بسازن. توی نوبت خودتون هرچندتا حیوونی که کامل کنین، کارتشونو به عنوان امتیاز از بالای صفحهی بازی برمیدارین. اگه یه حیوون رو کامل کردین ولی کارتش بالای صفحه نبود، خب طبیعتاً امتیازی هم نمیگیرید. وقتی 10 تا کارت تموم شد، 10 تا کارت دیگه بردارید و بالای صفحه بچینید. این کارو انقدر ادامه میدیم تا دیگه کارتی برای چیدن نباشه.
ستارهها
هر ستاره به بازیکن اجازه میده توی نوبت خودش به جای 3 حرکت، 6 حرکت انجام بده. استفادهی به موقع از ستارهها میتونه شما رو حسابی از بقیهی رقیبها جلو بندازه. هر بازیکن سه ستاره داره و ستارههای استفاده شده از بازی خارج میشن.
پایان بازی
وقتی فقط یه کارت بالای صفحه باقی مونده بود، همهی بازیکنها یه نوبت بازی میکنن. اگه کسی تونست کارت رو کامل کنه، امتیازش رو میگیره و اگه تو پایان یه دور کسی نتونسته بود کارت رو کامل کنه، اون کارت از بازی خارج میشه. حالا بازیکنی که بیشترین کارت حیوان رو جمع کرده باشه برندهی بازیه. اگه بعضی بازیکنها تعداد کارتهاشون برابر بود، اونی که ستارهی بیشتری داره (یعنی کمتر از ستاره استفاده کرده) برندهی بازیه! پاچینا یه بازی بامزه و یه ورزش مغزی جذابه که بهمون کمک میکنه دقت و تمرکزمون رو بالا ببریم و سرعت حل مسالهمون رو بیشتر کنیم!
به نظر شما «بابابو» میتواند تمام نوههایش را روی صندلیاش جمع کند؟ یا نوههای شیطون، بابابو و صندلیاش را چپه میکنند؟ به بابابو و نوههایش کمک کنید تا همگی جای خوب و مطمئنی روی صندلی بابابو پیدا کنند. در این بازی تعادلی، بازیکنان به نوبت نوههای تپلِ بابابو را روی صندلی او قرار میدهند تا بابابو برایشان کتاب بخواند. اما با اینکار صندلی بابابو به چپ و راست تاب میخورد. هر بازیکنی که باعث کله پا شدن بابابو و نوههایش بشود بازندهی بازی است.
رامودیس یک بازی سریع است که یادگیری آن بسیار راحت است. هر دست همه بازیکنان همزمان با هم یک کارت بازی میکنند. سگها، گرگها را فراری میدهند. گرگها گوسفندان را شکار میکنند. باید ذهن حریفانتان را بخوانید و زمان درست را برای شکار و مراقبت انتخاب کنید. رامودیس طی ۵ دور انجام می شود! برای برنده شدن شما باید بیشترین امتیازها را در طول این پنج شب کسب کنید. در واقع شما یا باید با کمک گرگ های خود گوسفندها را شکار کنید و یا با استفاده از سگ نگهبانتان آن ها را حفظ کنید. روش بازی در هر پنج دور یکسان است و در پایان پنج دور، مجموع امتیازها برنده ی نهایی را مشخص می کند.
بازی مناسب شب نشینی ها .با برگرداندن کارت ،بازی شروع می شود (بزرگترین فرد توی جمع میتواند بازی را شروع کند ) و بازیکنان کش ها را بر اساس تصویر کارت دور انگشتان خود میپیچند . شخصی که زودتر زنگ را به صدا در بیاورد برنده است . در این بازی لازم نیست بازیکنان منتظر نوبت خود شوند .یک کارت را برگردان .به سرعت کش رنگ درست را در انگشت درست قرار بده . زنگ را بزن تا کارت را ببری .اولین کسی که زنگ را با دستی به صدا در اورد که کش ها را در آن قرار داده ،برنده است و کارت را می برد .
یک بازی فکری مهیج ،ساده ،جذاب .انتقال مفاهیم پیچیده ی علمی به صورت ناخودآگاه و تجربی به کودک .پاسخی بی ضرر به حس مبارزه طلبانه و قهرمانانه کودک .ساخته شده از چوب کاملا طبیعی.
اسباب بازی های فکری موجود در بازار معمولاً نیاز به سکون و تمرکز کودک دارند . تا به حال اسباب بازی های کمی عرضه شده اند که در عین پرورش تفکر کودکان با حرکت و جنب و جوش همراه باشند. منجنیق اسباب بازی است که در حالی که با حرکت و جنب و جوش همراه است موجب رشد مهارت های فکری و خلاقیت کودک نیز می شود. این بازی برای کودکان بالای ۴ سال قابل استفاده است و از چوب کاملاً طبیعی ساخته شده است .کودک در این بازی ابتدا یک قلعه چوبی می سازد و در فاصله دو متری آن منجنیق را قرار می دهد. سپس با استفاده از منجنیق و توپ های آن سعی می کند قلعه را خراب کند کودک با سعی و خطا ایکه می کند دقت خود را در پرتاب افزایش می دهد. کودک به صورت عملی و تجربی با مفاهیم فیزیکی و ریاضی آشنا می شود و دقت خود را بالا می برد .در این بازی بر روی تصاویر مورد نشانه گیری کار شده و سعی شده از نمادهایی که تقویت حس تنفر کودک نسبت به آنها مطلوب است استفاده گردد .روش های بازی دونفره : ۱ - هر دو نفر با مشورت و کمک یکدیگر قلعه را ساخته و سپس به نوبت با منجنیق به سمت قلعه توپ های چوبی را پرتاب می کنند. هر بازیکن که بتواند اهداف بیشتری را مورد هدف قرار دهد و بیاندازد در انتهای بازی برنده است. ۲- می توانید با تهیه دو مجموعه منجنیق هر بازیکن یک قلعه ساخته و سپس با منجنیق خود قلعه نفر مقابل را خراب کند به این ترتیب هر کدام که زودتر قلعه دیگری را خراب کند برنده است.
بازی با مهره های همرنگ :هر طرف زمین 5 مهره قرمز رنگ قرار میگیرد .هدف بازی رساندن تمام مهره ها به زمین بازی طرف مقابل می باشد ،در طول بازی باید از یک دست و یک انگشت استفاده کرد و با استفاده از کش لاستیکی مهره ها را از داخل شیار وسط صفحه با دقت و سرعت به زمین مقابل پرتاب شوند .اگر مهره ای از فضایی به غیر از شیار وسط به داخل زمین حریف وارد شود و یا به بیرون از زمین پرتاب شود آن مهره باید به زمین بازیکن خطاکار بازگردد .بازی با مهره های غیر همرنگ :یک طرف زمین بازی 5 مهره آبی و طرف دیگر 5 مهره قرمز قرار میگیرد . در این روش بازیکن تلاش میکند فقط مهره های همرنگ خود را به زمین حریف انتقال دهد و با مهره های حریف کاری ندارد .(علی کوچولو )
دکمه ها را فشار دهید تا چراغ ها و صداهای واقعی فعال شود و به PAW Patrol کمک کنید تا روز را نجات دهد!این بسته دارای یک فیگور با ماشین میباشد که اگر ان را در جایگاهش قرار دهید رنگ چراغ ها به همان رنگ در می اید . Lookout Tower یک هدیه اسباب بازی شگفت آور برای هر طرفدار PAW Patrol ، از 3 سال به بالا ایجاد می کند. 3 باتری AAA مورد نیاز است.با Mighty Lookout Tower توله سگها را در مأموریت های قدرتمند شرکت کنید!
شامل: 1 برج مراقبت توانا ، 1 شکل تعقیب ، 1 وسیله نقلیه توله سگهای توانا ، 6 کلیپ خط فشرده ، 1 صفحه برچسب ، 1 صفحه دستورالعمل
ترازوی چوبی ایپکا،ابزاری کمک آموزشی و کارآمد برای یادگیری مفهوم جرم می باشد. کودک از طریق بازی با این اسباب بازی زیبا و دوست داشتنی می آموزد که چطور وزنه ها را بر روی کفه ها بچیند تا تعادل هر دو کفه ترازو حفظ شود. او از این طریق با مفهوم کمتر،بیشتر و مساوی نیز آشنا می شود. همچنین مهارت دست کودک در حین بازی پرورش می یابد.
بازی میخ و چکش الفبا و اعداد انگلیسی ایپکا،با هدف تسهیل آموزش انگلیسی به کودکان طراحی و تولید شده است.استفاده از این بسته،در کنار بازی به تقویت مهارت های حرکتی کودک کمک می کند و او را با حروف و صداهای این زبان آشنا می سازد.همچنین کودک با کلمات ساده انگلیسی،دیکته و معنای آنها نیز آشنا می شود.
بازی میخ و چکش مزرعه ایپکا،با هدف بارور نمودن خلاقیت،تقویت تخیل،افزایش تمرکز و ایجاد هماهنگی بین چشم و دست طراحی و تولید شده است. استفاده از این بسته در کنار بازی،به تقویت مهارت های حرکتی کودک نیز کمک می کند، قطعات موجود در این بسته از چوب با کیفیت ساخته و با رنگ های پایه آب رنگ آمیزی شده اند که آسیبی به پوست کودک نمی رساند.
محتویات : چکش چوبی - تخته چوب پنبه - بسته قطعات چوبی رنگی - بسته میخ و آهنربا
بلوک های خانه سازی در سه طرح 48 و 60 و 72 قطعه میباشد .به وسیله این بازی بلوکهای خانه سازی ،کودک تحریک شده و قدرت تشخیص فرم ،اندازه ،رنگ ،شکل را در او افزایش میدهد .کودک برای کامل کردن مجبور است شکلی را به خاطر بسپارد و همین موضوع باعث به پرورش قوای ذهن کودک کمک می کند . این اسباب بازی به کودک می آموزد که چگونه از راه منطقی به حل مسائل بپردازد . کودک با استفاده از بلوک ها ،آجره ها و جورچینها ،مفهوم سطح و حجم و ارتفاع را یاد میگیرد .ساخت بلوک ها کودک را به دنیای خیال میبرد و تخیل یکی از عوامل پرورش دهنده ذهن کودک میباشد .